Tja, die moslims hadden 850 gijzelaars, en het hele auditorium volgehangen met explosieven zonder Spetsnaz was het 100% doden geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die gijzeling in theater en die school waren ook al zo'n succes verhaal voor de gijzelaars ja
Ik hoop alleen niet dat er letterlijk en figuurlijk koppen gaan rollen... Daar zijn die IS-gekkies nogal fan van namelijk. Hopelijk krijgt die gijzelnemer een headshot voordat hij tot dit soort akties overgaat.quote:Op maandag 15 december 2014 14:47 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben bang dat hij het nog wel even volhoudt...
Compleet gepruts dusquote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
700+ gewonden is wel best.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Geef die man gewoon een vlag, hij weet toch niet wat de goede is.
Wonen er helemaal geen Soennieten in Iran dan?quote:Op maandag 15 december 2014 14:56 schreef star_gazer het volgende:
Dit snap ik dus niet. De gijzelnemer is dus waarschijnlijk een Iranier.
Iraniers zijn toch sjiiten? Hebben die niet per definite een teringhekel aan ISIS, al Qaeda en co?
Zeg dat maar in hun gezicht.quote:
Alsof ze 't zelf nog snappen met die clusterfuck aan groepen, stammen, nationaliteiten, religieuze afsplitsingen etcquote:Op maandag 15 december 2014 14:56 schreef star_gazer het volgende:
Iraniers zijn toch sjiiten? Hebben die niet per definite een teringhekel aan ISIS, al Qaeda en co?
Tering wat een kneuzen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zeg dat maar in hun gezicht.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die radio host weet waarschijnlijk niet eens waar Iran ligt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:56 schreef star_gazer het volgende:
Ja, die gooien drie handgranaten naar binnen en roepen "KLAAR!".quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Spetsnaz bellen,
[ afbeelding ]
Totally badassquote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zoeken dekking achter een benzine tankquote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Spetsnaz bellen,
[ afbeelding ]
Simpel doch effectief; zo rollen de Russen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, die gooien drie handgranaten naar binnen en roepen "KLAAR!".
Inderdaad, in Libië vechten meer dan 1000 groepen met elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alsof ze 't zelf nog snappen met die clusterfuck aan groepen, stammen, nationaliteiten, religieuze afsplitsingen etc
Als inteeltprotestanten in de Biblebelt dat lukt, lukt het onder moslims ook wel.quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alsof ze 't zelf nog snappen met die clusterfuck aan groepen, stammen, nationaliteiten, religieuze afsplitsingen etc
gvdquote:Op maandag 15 december 2014 15:01 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij moet hij nog doorkrijgen dat hij de verkeerde chocolatier te pakken heeft
[ afbeelding ]
http://www.independent.co(...)n-sales-9847247.html
Stammenquote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja wat wil dat zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef star_gazer het volgende:
Man heeft wel een geschiedenis overigens... Heeft blijkbaar haatbrieven geschreven aan de familie van 8 in Afghanistan omgekomen Australische soldaten.
Je vraagt je bijna af of dit niet voorkomen had kunnen worden als ze die sicko beter in de gaten hadden gehouden.quote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef star_gazer het volgende:
Man heeft wel een geschiedenis overigens... Heeft blijkbaar haatbrieven geschreven aan de familie van 8 in Afghanistan omgekomen Australische soldaten.
Van die figuren die boos worden als je probeert met ze te discussiëren, nee laat maar.quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |