Ik heb geen huiszoekskillz. Wel heb ik gelukkig een aantal hele goede vrienden en een superbuurman die me heel hard helpenquote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me top! Al wil ik stiekem ook wel de 'huiszoekskills' van jou en VA. Ik zoek me suf maar kan niets vinden...Waar zoek je iets?
Hahaha, smooth schatje jijquote:Op maandag 15 december 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou je doen hoor
Maarja, dat is zelden wederzijds dus ik heb mij leren in te houden.
Foto's van je ankymooie lichaam mogen via whatsapp, ik ga naar mijn werk
Hey dat probleem herken ik.quote:Op maandag 15 december 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou je doen hoor
Maarja, dat is zelden wederzijds dus ik heb mij leren in te houden.
Foto's van je ankymooie lichaam mogen via whatsapp, ik ga naar mijn werk
Anky heeft een vieze gore paardenbek waar ze op geslagen moet wordenquote:Op maandag 15 december 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Ankie? Dan denk ik altijd aan Ankie v Grunsven![]()
quote:
Ah, dat helpt wel mee ja. Alles wat ik tot nu toe buiten de woningbouw om tegen kom vraagt minimaal een salaris van 1800 euro per maand als 'zekerheid' terwijl de huur maar 400-500 euro is. Ik kan je daar dus ook niet echt mee helpen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen huiszoekskillz. Wel heb ik gelukkig een aantal hele goede vrienden en een superbuurman die me heel hard helpen
[..]
Hahaha, smooth schatje jij
Werkze
Ik zou mijn handen daar niet aan open willen halenquote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
Anky heeft een vieze gore paardenbek waar ze op geslagen moet worden
Heb je een punt. Met een knuppel dan ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou mijn handen daar niet aan open willen halen
Met spijkers.quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt. Met een knuppel dan ofzo
En glasschervenquote:
Ik zou haar willen vertrappelen met een paar mooie legerkisten waaronder ik dan hoefijzers heb gemonteerd die naar beneden wijzen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt. Met een knuppel dan ofzo
Waarom komt mijn libido weer terug wanneer ik dit soort dingen lees? :$quote:Op maandag 15 december 2014 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar willen vertrappelen met een paar mooie legerkisten waaronder ik dan hoefijzers heb gemonteerd die naar beneden wijzen.
Dat is niet de bedoeling? Vreemde manier welquote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom komt mijn libido weer terug wanneer ik dit soort dingen lees? :$
Ik ben dan ook een vreemde vogel met een sick mind :$quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling? Vreemde manier wel
quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een vreemde vogel met een sick mind :$
zo heel mannelijk ben je dus ook weer nietquote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Dqod het volgende:
En dan nu caramelized pear-thee met een vleugje zelf toegevoegde kaneel. Voor de extra warmte
Eckte mannen durven thee te drinken. En de nog ecktere mannen durven daar zelfs nog hun eigen draai aan te geven door er iets doorheen te doen ;$quote:Op maandag 15 december 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo heel mannelijk ben je dus ook weer niet
Basterdsuikerquote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eckte mannen durven thee te drinken. En de nog ecktere mannen durven daar zelfs nog hun eigen draai aan te geven door er iets doorheen te doen ;$
Bijvoorbeeldquote:
Maar ik vind thee niet zo lekker...quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eckte mannen durven thee te drinken. En de nog ecktere mannen durven daar zelfs nog hun eigen draai aan te geven door er iets doorheen te doen ;$
ghb?quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
oh dus eigenlijk ben je gewoon een dude en dus hetero?quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
for a night you will forgetquote:
Waarom hecht je zo'n belang aan iemands seksualiteit?quote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dus eigenlijk ben je gewoon een dude en dus hetero?
When the right moment comes. Oh manquote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik vind thee niet zo lekker...
Bijvoorbeeldquote:
Ja. Ik heb ook een micropenisquote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dus eigenlijk ben je gewoon een dude en dus hetero?
Herinner mij er aan dat ik bij jou zelf drinken pak dan.quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
When the right moment comes. Oh man
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Ja. Ik heb ook een micropenis
K zet wel een pretschaal op tafel met van alles erin. Voor de mensen die zich willen laten verrassenquote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herinner mij er aan dat ik bij jou zelf drinken pak dan.
Die is lekker ehquote:Op maandag 15 december 2014 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben verslaafd aan de fruit fusion ananas citroen
damn
quote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
K zet wel een pretschaal op tafel met van alles erin. Voor de mensen die zich willen laten verrassen
Dat je niet weet of het nou bakmeel is wat je in je koffie/thee pleurt of een lijntje keta
quote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
K zet wel een pretschaal op tafel met van alles erin. Voor de mensen die zich willen laten verrassen
Dat je niet weet of het nou bakmeel is wat je in je koffie/thee pleurt of een lijntje keta
picsquote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
When the right moment comes. Oh man
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Ja. Ik heb ook een micropenis
Ja echt welquote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is lekker eh
Sowieso vind ik ze alledrie wel lekker. Hoewel ik op dit moment iets meer neig naar de wat kruiderige theetjes
Hehehehequote:Op maandag 15 december 2014 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]Ik zie het al voor me, zit er ineens een helemaal te spacen.
Deze lola snaptquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt welliters drink ik er van weg
quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik ga dit srs doen wanneer ik kom te overlijden. Afterfuneralparty.
Een bak vol met pillen. Kan xtc zijn, kan 2cb in pilvorm zijn, kan niks zijn
En daarnaast een zilveren schotel met allerlei lijntjes erop. You never know what you gonna get :$
dibs op de witte heroinequote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
En daarnaast een zilveren schotel met allerlei lijntjes erop. You never know what you gonna get :$
Fucking awesome toch. Kunnen mensen ten eerste al zelf bepalen of ze t erop willen wagen en daarbij wordt het ook niet zo'n gigantisch jankfeest met alleen maar een negatieve sfeer.quote:
Loungehoek bordevol met huge ass pillows, en een speciaal biertjestap en een bar met cocktailsquote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fucking awesome toch. Kunnen mensen ten eerste al zelf bepalen of ze t erop willen wagen en daarbij wordt het ook niet zo'n gigantisch jankfeest met alleen maar een negatieve sfeer.
Knuffelhoek erbij, hoppa. They won't ever forget me
Dat klinkt als een prima afscheid. Gek dat je zoiets niet vaker hoort en het altijd zo'n tranendal is.quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Jammer dat ik er dan zelf niet meer bij benquote:Op maandag 15 december 2014 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loungehoek bordevol met huge ass pillows, en een speciaal biertjestap en een bar met cocktails
Awesome
Nja, dat dus. Het is al pijnlijk genoeg as it is. Maak het dan iig een mooie dag vol mooie herinneringen (hetzij nuchter of door de drugs, dat boeit niet. ALs het maar oprecht isquote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima afscheid. Gek dat je zoiets niet vaker hoort en het altijd zo'n tranendal is.
Het is dat ik pas dood ga als ik 104 ben, anders had je dat bij mij best mogen organiseren. Dan heb jij er ook wat aan. Al praten we daar wel even over in 2090.quote:Op maandag 15 december 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat dus. Het is al pijnlijk genoeg as it is. Maak het dan iig een mooie dag vol mooie herinneringen (hetzij nuchter of door de drugs, dat boeit niet. ALs het maar oprecht is)
Oh dat kan je wel aan mij overlatenquote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat ik er dan zelf niet meer bij ben
Maar goed, you're invited fo sho. Ik schrijf die wensen nog wel een keer op zodat ik zeker weet dat het ook daadwerkelijk door IEMAND uitgevoerd wordt
quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Bwehehequote:Op maandag 15 december 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik pas dood ga als ik 104 ben, anders had je dat bij mij best mogen organiseren. Dan heb jij er ook wat aan. Al praten we daar wel even over in 2090.
Stuur m'n contactenlijst wel aan je door danquote:Op maandag 15 december 2014 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat kan je wel aan mij overlaten
Drugs daarentegen daar moet ik dan even iemand voor weten te regelen
Scary shit...quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur m'n contactenlijst wel aan je door dan
Freaky shit...Contact met 'boven' hebben daarover.quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur m'n contactenlijst wel aan je door dan
Ik ga wel glazen ophalen dan.quote:Op maandag 15 december 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Biertjestap?
Dan is er dus een barman nodig.
Voor jou doe ik datquote:Op maandag 15 december 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
Vantevoren jongens. VANTEVOREN
En ben jij de barman dan, roy?
Ik hoef niets omhoog te krijgenquote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
Oh. En de mogelijkheid voor mensen om een hotelkamertje te boeken tegen een gereduceerd tarief natuurlijk. Waar ze OF lekker kunnen slapen, of lekker intens kunnen seksen terwijl ze op hun xtcpiek zijn, ook al krijgen ze m dan niet eens omhoog. Het gaat om het genieten
Nu moet ik hierbij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
Oh. En de mogelijkheid voor mensen om een hotelkamertje te boeken tegen een gereduceerd tarief natuurlijk. Waar ze OF lekker kunnen slapen, of lekker intens kunnen seksen terwijl ze op hun xtcpiek zijn, ook al krijgen ze m dan niet eens omhoog. Het gaat om het genieten
Je kunt er wel bij helpenquote:Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef niets omhoog te krijgen
Dat scheelt idd bij vrouwen. Ik kan gewoon nat worden dan, alleen klaarkomen nietquote:Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef niets omhoog te krijgen
Helpen whut?quote:
Kunnen jij en roy mooi afwisselenquote:Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook wel barman zijn, met zo een fust op de rug over de party heen wandelen, iedereen voorzien van bier.
Dat laten zien van je goddelijke lichaam is dan toch al helpen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helpen whut?Sorry hoor maar als mannen van nature geen stijve krijgen bij het weerzien van mijn goddelijke lichaam dan gaat er echt iets niet goed.
Bizar... ik wil het niet eens uittesten ook eigenlijk, vind het te engquote:Op maandag 15 december 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat scheelt idd bij vrouwen. Ik kan gewoon nat worden dan, alleen klaarkomen niet
Haha nohhquote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar... ik wil het niet eens uittesten ook eigenlijk, vind het te eng
Seks met XTC op, hoe is dat?quote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
hmm engig... niks voor mij, geef me dan maar gewoon een jointje, daar doe ik het prima opquote:Op maandag 15 december 2014 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha nohh
It's just that intense. Alles voelt gewoon like 8473830937 x heftiger dan, dus ja, dan gaat komen niet echt
zie hierbovenquote:
Ook fijn iddquote:Op maandag 15 december 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm engig... niks voor mij, geef me dan maar gewoon een jointje, daar doe ik het prima op
Kan niet wachten tot je ... O ...quote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
Ik vond hem mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen.. om mezelf.
Echt he.quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef Inolvidable het volgende:
Druk hier, kom er bijna niet doorheen.
Driehonder mensen jongens.quote:
Douche zequote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Dqod het volgende:
Echt sooo.
Ik ga maardouchen totdat het wat rustiger is ;s
Sta niet eens op jou lijstje.quote:
Vooral jij bent erg druk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Dqod het volgende:
Echt sooo.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sta niet eens op jou lijstje.
Tuurlijk wel. Ik zei dat er in dat topic geen vrouwen zaten die ik niet zou doen, en jij poste ook toch.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
jij mag best op mijn lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voel me niet speciaal genoeg nu.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zei dat er in dat topic geen vrouwen zaten die ik niet zou doen, en jij poste ook toch.
Dus conclusie, ik zou je doen.
Hey! Niet alle vrouwen hier afpakken.quote:
quote:
Tuurlijk ben je wel speciaalquote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voel me niet speciaal genoeg nu.
Welk lijstjequote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met wie ik zou doen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welk lijstje
En dank royco
En niet aeque
Nu echt. Doei
Lief.quote:
Als je het warm hebt, moet je iets uit doen. Hihi.quote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb thee en een sjaal om. Behoorlijk warm nu.
Strakjes dan.. ga je mee douchen?quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je het warm hebt, moet je iets uit doen. Hihi.
Ja.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Strakjes dan.. ga je mee douchen?
Dat weet je niet.quote:
Ik denk dat ze van jou nog veel meer kan leren over braaf zijn.quote:
Ik ben verre van braafquote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van jou nog veel meer kan leren over braaf zijn.
Ok sorry.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welk lijstje
En dank royco
En niet aeque
Nu echt. Doei
quote:
Wist niet dat jij ook van de dames bent?quote:
Zo af en toe.quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook van de dames bent?
Wanneer doen we een trio?quote:
Potato, potato.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet
Ik luister slecht dat is wat anders
Ik wil alleen Kaneel.quote:
Het klinkt mij niet bekend in de oren.quote:
Tuurlijk...quote:Op maandag 15 december 2014 22:09 schreef Inolvidable het volgende:
Oh. Quote mezelf. Ego. Ik wilde aeque quoten natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige mate van smaak kan jou niet ontzegd worden.
Terecht. Hij is een erg knappe man.quote:Op maandag 15 december 2014 22:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien zou ik PlayingWithFire ook doen.
Dat viel wat tegen inderdaad.Al heb ik netjes antwoord gegeven dus aan mij lag het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk weinig lijstjes waren er.
Wie niet.quote:Op maandag 15 december 2014 22:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ik val weer buiten de boot?quote:Op maandag 15 december 2014 22:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die Leidse r doet het hem denk ik.Dat viel me met stappen zaterdag ook al op.quote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige mate van smaak kan jou niet ontzegd worden.
Voordeel van celibaatleef is dat niemand naar de mijne vraagt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat viel wat tegen inderdaad.Al heb ik netjes antwoord gegeven dus aan mij lag het niet.
Ik heb alleen een ewrrr als ik erg moe ben, dus dat valt mee.quote:Op maandag 15 december 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Die Leidse r doet het hem denk ik.Dat viel me met stappen zaterdag ook al op.
Oké, bedankt. Dan ga ik weer.quote:
Losing my touch Muhahahaquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet zo smooth als je dacht.
Ik lees dat nu als een soort creepy lach.quote:
Moest lachen.quote:
En bedanktquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees dat nu als een soort creepy lach.
Komt meer door Roy. Ik zag hem zo voor me.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt meer door Roy. Ik zag hem zo voor me.
Whehehe, spot on.quote:
Trusten yats.quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef yats het volgende:
Welterusten allen,ik val echt letterlijk om van de slaap
Eigenlijk wel.quote:
Ik mis Dqod.quote:
Thxs,jij ook straksquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Dqod het volgende:
Echt sooo.
jaquote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Is iedereen Victoria Secrets show aan het kijken ofzo?
Nee, fargo.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben aan het lezenquote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Welk boek?quote:
quote:
quote:
Fok ik verrek mn nek.quote:
Is dat zo interessant dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Daar zat ik op te wachtenquote:
Of dat :$quote:
Doe dat dan ook niet sisquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok ik verrek mn nek.
Ik ook.. maar dan meer als ik te snel van de ene naar de andere kant kijk
NEE IS GOED, IK BOOR ME WEL GEWOON IN EEN AUTO MET 120 KM/H ZONDER OVER MIJN SCHOUDER TE KIJKENquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten
[..]
Of dat :$
[..]
Doe dat dan ook niet sis.. Gewoon chiiiiill jeweettog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE IS GOED, IK BOOR ME WEL GEWOON IN EEN AUTO MET 120 KM/H ZONDER OVER MIJN SCHOUDER TE KIJKENJA ZO HOOR JE DAT OOK TE DOEN!!1!!11!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik vind van niet. Uitgemergelde wijven.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA ZO HOOR JE DAT OOK TE DOEN!!1!!11!!!Ik moet eigenlijk gaan slapen ofzo.. maar ik heb geen zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ben ook geen fan van dat soort shows. Al valt uitgemergeld toch wel mee tegenwoordig? Eerder ripped.quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Uitgemergelde wijven.
Is dat een vraag?quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan slapen ofzo.. maar ik heb geen zin?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Uitgemergelde wijven.
Het hele leven is een vraag, isquote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat een vraag?![]()
I know that feel btw
Touche, oh waarde sisquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hele leven is een vraag, is![]()
Waarom zijn wij hier op aarde enzo
die vraag beantwoorden ze in Lucy.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hele leven is een vraag, is![]()
Waarom zijn wij hier op aarde enzo
Die film was best ruk.quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
die vraag beantwoorden ze in Lucy.
Vaker films kijken
Het is verre van mooi in ieder geval.quote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dat soort shows. Al valt uitgemergeld toch wel mee tegenwoordig? Eerder ripped.
Over welke etenswaren hebben wij het hier? :Squote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touche, oh waarde sis
Waarom zijn bepaalde etenswaren niet gewoon het hele jaar door te koop enzo
Ja, maar, nee, weenie.quote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
die vraag beantwoorden ze in Lucy.
Vaker films kijken
Pepernoten bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over welke etenswaren hebben wij het hier? :S
Alles wat maar lekker is en seizoensgebonden dusquote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over welke etenswaren hebben wij het hier? :S
quote:
Boerenkool!quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles wat maar lekker is en seizoensgebonden dus![]()
Voedsel = lobi
quote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Boerenkool!
Altijd al eens een dampend bord boerenkool met worst, spekjes en jus willen eten als het 35 graden is.
Sinds wanneer heb jij ineens grenzen?quote:
Sinds ik dingen heb gezien hier. It wasn't pretty manquote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ineens grenzen?
Ik had wel verwacht dat het anders zou lopen. Dit ging net een stap te ver.quote:
Heb je nu oogaids?quote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sinds ik dingen heb gezien hier. It wasn't pretty man
Ja ben ik helemaal met je eens. Gemiste kans.quote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het anders zou lopen. Dit ging net een stap te ver.
Heb aids perongeluk gedownloadededetdedtquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb aids perongeluk gedownloadededetdedt
quote:
Gvdquote:
quote:
I see what you did there.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dit is zo lief.quote:
Haha, nerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, net Linoone Belly Drum Extremespeed sweep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Bogie laat zich ook zo slepen. Maar niet als hij wil gaan wandelen. Eerder als ik de deur uit wil en hij wil niet dat ik wegga. Dan blokkeert hij de uitgang en moet ik hem weg slepen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou dit bogie kunnen zijn?![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, nerd.wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja. Bogie laat zich ook zo slepen. Maar niet als hij wil gaan wandelen. Eerder als ik de deur uit wil en hij wil niet dat ik wegga. Dan blokkeert hij de uitgang en moet ik hem weg slepen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja had dat eerder gezegd dan had ik vrij genomen.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja had dat eerder gezegd dan had ik vrij genomen.
En fleecedeken voor je meegenomen.
O daar zijn ze bij mij niet zo moeilijk mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe
Ja ik kan nu ook niet vrij krijgen hoor
Hier ook niet, maar wel op dezelfde dag. Tenzij je ziek bent, maar dan voor 10 uurquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
O daar zijn ze bij mij niet zo moeilijk mee.
O nee ik zou het zelfs op de zelfde dag kunnen flikken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar wel op dezelfde dag. Tenzij je ziek bent, maar dan voor 10 uur
Als t echt niet anders zou kunnen zou ik er wsl ook wel mee wegkomen. Cuz they love me :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee ik zou het zelfs op de zelfde dag kunnen flikken.
Ik heb ook wel enigszins een speciale status bij mijn manager ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als t echt niet anders zou kunnen zou ik er wsl ook wel mee wegkomen. Cuz they love me :$
maar nog even en dan heb ik toch vurcantie :$
Ik lever goed werk, ben bijna altijd beschikbaar en ik ben gewoon een geweldige persoonlijkheid. Uiteraardquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook wel enigszins een speciale status bij mijn manager ja.Jij ook al? Yay.
Vooral dat laatste toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lever goed werk, ben bijna altijd beschikbaar en ik ben gewoon een geweldige persoonlijkheid. Uiteraard![]()
Dus dat :$quote:
what the fuckquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
And now for something completely different
Fuck jawel, losgoan
I'm gonna lick out your braaaaaainsquote:
Plast een beer in het bos? Ja? There's your friggin' answerquote:
hmm, doe maar nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm gonna lick out your braaaaaains
[..]
Plast een beer in het bos? Ja? There's your friggin' answer
mag ook niks ehquote:
Jij bent echt de eerste die ik deze uitdrukking ook hoor gebruiken naast mijn stiefvader constant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
Plast een beer in het bos? Ja? There's your friggin' answer
watquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste die ik deze uitdrukking ook hoor gebruiken naast mijn stiefvader constant.![]()
Gebruikt hij ook een wit konijntje om zijn billen af te vegen?
Hahaha, arm konijntjequote:Op dinsdag 16 december 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste die ik deze uitdrukking ook hoor gebruiken naast mijn stiefvader constant.![]()
Gebruikt hij ook een wit konijntje om zijn billen af te vegen?
Huuuuuquote:
Ik ben al ijskoud, is dat ook goed genoeg?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
I like my coffee just like I like my women. Ground up and in the freezer
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'd like my whiskey like my woman. 18 years old
Oh wacht dat is niet fout, ik ben 19
Go for itquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja heb toch niks op de planning staan!
Denk dat ik vanmiddag ook maar op en neer naar de shop rolquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja heb toch niks op de planning staan!
Ik zal je niet gaan malen dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al ijskoud, is dat ook goed genoeg?
Ik hoef er niet eens de deur voor uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik vanmiddag ook maar op en neer naar de shop rol
Grind me like I'm pepper bbyquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je niet gaan malen dan.
Yay, feels goodquote:
Bij mij is opquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef er niet eens de deur voor uit
Like thisquote:
he bahquote:
Bazin, die Mia Kirshnerquote:
Ik ook. Hard, zacht, whatever she wants. I'd please the living shit out of herquote:
nu ben ik hardquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook. Hard, zacht, whatever she wants. I'd please the living shit out of her
Hoiquote:
Douche-zequote:
Did you see my underwear?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |