quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even je recente aanval naar Crip daargelaten, ben jij soms vergeten hoe jij mij een best wel een lange tijd terug zomaar uitschold voor hoer en weet ik veel wat omdat ik iets te lang doorging over een onderwerp dat jij saai vond of om een ander achterlijk iets zoals het openen van een nieuw topic omdat het te lang duurde terwijl ik de lapo niet had?
En sowieso snap ik jou soms echt niet. Je kan bv. heel kwaad worden om mensen die negatieve opmerkingen maken over jouw relatie, maar vervolgens zie ik jou om de minuut moslims en/of andere traditionele mensen aanvallen om hun normen en waarden terwijl zij jou nooit iets hebben aangedaan of ook maar een woord hebben gerept over jouw levensstijl?
is gewoon zijn yahudi bloed jatogquote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even je recente aanval naar Crip daargelaten, ben jij soms vergeten hoe jij mij een best wel een lange tijd terug zomaar uitschold voor hoer en weet ik veel wat omdat ik iets te lang doorging over een onderwerp dat jij saai vond of om een ander achterlijk iets zoals het openen van een nieuw topic omdat het te lang duurde terwijl ik de lapo niet had?
En sowieso snap ik jou soms echt niet. Je kan bv. heel kwaad worden om mensen die negatieve opmerkingen maken over jouw relatie, maar vervolgens zie ik jou om de minuut moslims en/of andere traditionele mensen aanvallen om hun normen en waarden terwijl zij jou nooit iets hebben aangedaan of ook maar een woord hebben gerept over jouw levensstijl?
ehm. jongen kijk eerst naar je eigen soort. er wordt veel verkracht in de moslimwereld. maar zogenaamd niemand die het ziet. laten we niet beginnen over pedofilie.quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef xminator het volgende:
[..]
In india is het tog normaal dat je gwn verkracht? Je vraagt daarna pas of het lekker was. Jatog amar?
quote:Op maandag 15 december 2014 14:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ehm. jongen kijk eerst naar je eigen soort. er wordt veel verkracht in de moslimwereld. maar zogenaamd niemand die het ziet. laten we niet beginnen over pedofilie.
im outta here. jullie zijn altijd gestresst manmaar ja zou ik ook zijn als ik jullie was.
Word je soms echt gek door he.quote:Op maandag 15 december 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, elke keer als ik mn eten opwarm denk ik aan jou.
Hmmm stimo ruikt lekker. Wat heb je?
Elke dag gewoon
quote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt een aanwinst voor het topic jij. Zo scherp. Je zet ons zo op onze plek.
beter slachtfeest en suikerfeest. lekker bloederig enzo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als pinksteren en pasen op dezelfde dag vallen, dan ja
ik kan nog wel een piemelfoto van hem opgraven als je wiltquote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dat een foto van deucieboy?
Still in search for a big dick tho.quote:Op maandag 15 december 2014 14:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
schaap
koerd please. ga je pener aan stimo showen. die houd ervan om uitgewoond te worden lulz.adios
?quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Still in search for a big dick tho.
Heb net tiramiusu gehad. Smaakt echt zoveel beter als je het tenminste een uur of 8 laat staan in de koelkast.quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dat een foto van deucieboy?
hmmm ja doequote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik kan nog wel een piemelfoto van hem opgraven als je wilt
toitoitoi.quote:Op maandag 15 december 2014 14:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
schaap
koerd please. ga je pener aan stimo showen. die houd ervan om uitgewoond te worden lulz.adios
echt?quote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb net tiramiusu gehad. Smaakt echt zoveel beter als je het tenminste een uur of 8 laat staan in de koelkast.![]()
Ga je nog maken?
Snap sowieso niet hoe mensen die zich zo kunnen opwinden over andermans eten zelf elke dag boterhammen meenemen. Kook dan gewoon een keer extra of zo.quote:
ayyy gevonden maar ik stuur 'm niet, jullie turken hier zijn niet te vertrouwen, kijk hoe jullie met elkaar omgaan.quote:
lekker vappen?quote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga straks naar vapiano met sylvia en jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |