Gevarieerd eten is geen onnodige luxe.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima, maar kom dan niet aan dat je elke cent om moet draaien als je dit soort onnodige luxe dusdanig belangrijk vindt dat je het als eerste aanschaft bij een financiële meevaller.
Het gaat om de prioriteiten.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oké. Ik mis dus gezond verstand. (Laten we even niet in discussie gaan of ik een teringbende van mijn leven gemaakt heb.)
Wat vind jouw wijze aanstaande vrouw dan dat ik er mee zou moeten doen?
En wat vind ze dan zo vreselijk dom aan een frituur?
quote:Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef quinoahipster het volgende:
Gefrituurd voer is gruwelijk ongezond trouwens, dus als je echt om je kinderen geeft koop je juist GEEN frituurpan.
Financieel is zo'n frituurpan echt geen aderlating, en het slachtafval dat men doorgaans in de frituur mikt kost minder dan fatsoenlijk etenquote:
Ja want 'alles past binnen een gevarieerd voedingspatroon' etc bla bla. Wat een BS.quote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ongezond eten bestaat niet.
Nee, dat is gelul. Waar het omgaat is dat je gevarieerd eet.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ja want 'alles past binnen een gevarieerd voedingspatroon' etc bla bla. Wat een BS.
Sommige dingen kun je gewoon beter niet eten dan wel.
Als je het niet te vaak eet valt de schade mee, maar dan nog kun je het beter nooit eten dan soms.quote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef theunderdog het volgende:
maar zelfs af en toe een zakje chips kan geen kwaad.
Nee, dan snap je het concept "gevarieerd eten" niet zo goed.quote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je het niet te vaak eet valt de schade mee, maar dan nog kun je het beter nooit eten dan soms.
Ik zeg toch nergens dat het gezond is om alleen maar groente te eten?quote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dan snap je het concept "gevarieerd eten" niet zo goed.
Ga jij maar eens enkel en alleen op groentes leven, we zullen zien hoe gezond dat is.
Precies, en daarom bestaat gezond/ongezond voedsel niet. Je kan slechts stellen dat je van bepaalde zaken niet teveel moet hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het gezond is om alleen maar groente te eten?
Elke dag chips is slecht. Af en toe chips is beter. Nooit chips is nog beter.quote:Op maandag 15 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
Elke dag groente is goed, elke dag chips niet.
Nee.quote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Elke dag chips is slecht. Af en toe chips is beter. Nooit chips is nog beter.
Chips is gewoon niet ongezond, teveel wel.quote:Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
True, kindjes in Afrika die niks te eten hebben, kunnen beter chips eten dan niks.
Het feit dat je er een teringbende van hebt gemaakt is juist essentiëel. Dit topic is slechts een symptoom daarvan. De afslag logisch nadenken en prioriteiten stellen heb je duidelijk ergens gemist en een jaartje geleden riep je al dat je in therapie wilde vanwege allerlei problematiek rondom de opvoeding van je kinderen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
Oké. Ik mis dus gezond verstand. (Laten we even niet in discussie gaan of ik een teringbende van mijn leven gemaakt heb.)
Wat vind jouw wijze aanstaande vrouw dan dat ik er mee zou moeten doen?
En wat vind ze dan zo vreselijk dom aan een frituur?
Heb je dat nou al eens gedaan? Lijkt me een heel stuk zinvoller dan topics openen op FOK! of overal in andere topics aan mensen vertellen hoe de wereld according to Ouder1 er uit hoort te zien.quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef Ouder1 het volgende:
Dank. Ik ga zeker hulp zoeken, had daar voor dit topic eigenlijk nog niet eens over nagedacht.
Je geeft dus geen antwoord, duidelijk. Je bent dus alleen aan het bashen en dus kan iedereen je gewauwel maar beter negeren.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
Het feit dat je er een teringbende van hebt gemaakt is juist essentiëel. Dit topic is slechts een symptoom daarvan. De afslag logisch nadenken en prioriteiten stellen heb je duidelijk ergens gemist en een jaartje geleden riep je al dat je in therapie wilde vanwege allerlei problematiek rondom de opvoeding van je kinderen.
Is ook veel gezelliger. Dat is fucking Kerst. Alleen thuis zitten, leuk joh.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet met kerst altijd bij anderen
Maar ondertussen geen ruggengraat heeft om wat leuks voor zichzelf te regelen met een vent die blijkbaar alles te vertellen heeft. En dan moeilijk gaan doen over die 250 euro alsof het allemaal zo moeilijk is.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
Trouwens.. sowieso.. iemand voor achterlijk en 'leven in een teringbende laten veranderen' uitmaken omdat diegene de tering naar de nering zet bij werkeloosheid; zelfs nog spaart. Oww God.. die persoon wil max ¤40.- van ¤300.- verjaardagsgeld uitgeven aan een frituur..![]()
Hoe debiel ben je dan wel niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |