abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147603356
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Prima, maar kom dan niet aan dat je elke cent om moet draaien als je dit soort onnodige luxe dusdanig belangrijk vindt dat je het als eerste aanschaft bij een financiële meevaller.
Gevarieerd eten is geen onnodige luxe.
pi_147603412
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oké. Ik mis dus gezond verstand. (Laten we even niet in discussie gaan of ik een teringbende van mijn leven gemaakt heb.)
Wat vind jouw wijze aanstaande vrouw dan dat ik er mee zou moeten doen?
En wat vind ze dan zo vreselijk dom aan een frituur?
Het gaat om de prioriteiten.
pi_147603457
quote:
3s.gif Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef quinoahipster het volgende:
Gefrituurd voer is gruwelijk ongezond trouwens, dus als je echt om je kinderen geeft koop je juist GEEN frituurpan.
:') :') :')
pi_147603524
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat om de prioriteiten.
Financieel is zo'n frituurpan echt geen aderlating, en het slachtafval dat men doorgaans in de frituur mikt kost minder dan fatsoenlijk eten :')
pi_147603548
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:') :') :')
Waarheid als een ):O
pi_147603560
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Waarheid als een ):O
Nee, ongezond eten bestaat niet.
pi_147603678
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ongezond eten bestaat niet.
Ja want 'alles past binnen een gevarieerd voedingspatroon' etc bla bla. Wat een BS. :')
Sommige dingen kun je gewoon beter niet eten dan wel.
pi_147603722
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Ja want 'alles past binnen een gevarieerd voedingspatroon' etc bla bla. Wat een BS. :')
Sommige dingen kun je gewoon beter niet eten dan wel.
Nee, dat is gelul. Waar het omgaat is dat je gevarieerd eet.

Natuurlijk zaken als transvetten moet je niet teveel eten, maar zelfs af en toe een zakje chips kan geen kwaad. Net zoals een biertje ook geen kwaad kan.
pi_147603754
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef theunderdog het volgende:
maar zelfs af en toe een zakje chips kan geen kwaad.
Als je het niet te vaak eet valt de schade mee, maar dan nog kun je het beter nooit eten dan soms. :')
pi_147603786
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Als je het niet te vaak eet valt de schade mee, maar dan nog kun je het beter nooit eten dan soms. :')
Nee, dan snap je het concept "gevarieerd eten" niet zo goed.

Ga jij maar eens enkel en alleen op groentes leven, we zullen zien hoe gezond dat is. :')
pi_147603830
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, dan snap je het concept "gevarieerd eten" niet zo goed.

Ga jij maar eens enkel en alleen op groentes leven, we zullen zien hoe gezond dat is
. :')
Ik zeg toch nergens dat het gezond is om alleen maar groente te eten? :s)

Maar just face it, er is gewoon geen enkele omstandigheid waaronder patat/friet gezonder is dan quinoa :9~
pi_147603857
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat het gezond is om alleen maar groente te eten? :s)
Precies, en daarom bestaat gezond/ongezond voedsel niet. Je kan slechts stellen dat je van bepaalde zaken niet teveel moet hebben.

Elke dag groente is goed, elke dag chips niet.
pi_147603893
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
Elke dag groente is goed, elke dag chips niet.
Elke dag chips is slecht. Af en toe chips is beter. Nooit chips is nog beter.
pi_147603915
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Elke dag chips is slecht. Af en toe chips is beter. Nooit chips is nog beter.
Nee.
pi_147603933
Snoeiharde bro science battle trouwens weer hè, zoals in alle topics over voeding en/of training :9~ :')
pi_147603952
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee.
True, kindjes in Afrika die niks te eten hebben, kunnen beter chips eten dan niks.
pi_147604010
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

True, kindjes in Afrika die niks te eten hebben, kunnen beter chips eten dan niks.
Chips is gewoon niet ongezond, teveel wel.
pi_147604176
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:

Oké. Ik mis dus gezond verstand. (Laten we even niet in discussie gaan of ik een teringbende van mijn leven gemaakt heb.)
Wat vind jouw wijze aanstaande vrouw dan dat ik er mee zou moeten doen?
En wat vind ze dan zo vreselijk dom aan een frituur?
Het feit dat je er een teringbende van hebt gemaakt is juist essentiëel. Dit topic is slechts een symptoom daarvan. De afslag logisch nadenken en prioriteiten stellen heb je duidelijk ergens gemist en een jaartje geleden riep je al dat je in therapie wilde vanwege allerlei problematiek rondom de opvoeding van je kinderen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef Ouder1 het volgende:

Dank. Ik ga zeker hulp zoeken, had daar voor dit topic eigenlijk nog niet eens over nagedacht.
Heb je dat nou al eens gedaan? Lijkt me een heel stuk zinvoller dan topics openen op FOK! of overal in andere topics aan mensen vertellen hoe de wereld according to Ouder1 er uit hoort te zien.
De rode draad zien te vinden waarom je steeds tegen zulke situaties aanloopt en ze niet op kan lossen lijkt me wezenlijk in jouw situatie. Met je toyboy-issues die nog thuis woont bij z'n ouders. |:(
pi_147604483
Maar goed, je hebt dus een vriend die bij zijn ouders woont, en blijkbaar genoeg poen heeft. Wat loopt hij dan te miepen over die driehonderd alsof hij er ook maar iets mee te maken heeft?

Koop wat je wil, voor jou en voor jouw kinderen. Is toch allemaal niet zo moeilijk?>
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_147604492
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
Het feit dat je er een teringbende van hebt gemaakt is juist essentiëel. Dit topic is slechts een symptoom daarvan. De afslag logisch nadenken en prioriteiten stellen heb je duidelijk ergens gemist en een jaartje geleden riep je al dat je in therapie wilde vanwege allerlei problematiek rondom de opvoeding van je kinderen.
Je geeft dus geen antwoord, duidelijk. Je bent dus alleen aan het bashen en dus kan iedereen je gewauwel maar beter negeren.

Doeii :W
  maandag 15 december 2014 @ 16:02:03 #96
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147604657
Ik eet met kerst altijd bij anderen _O_
Deathlift or Die.
pi_147604749
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet met kerst altijd bij anderen _O_
Is ook veel gezelliger. Dat is fucking Kerst. Alleen thuis zitten, leuk joh. :{
pi_147604770
Trouwens.. sowieso.. iemand voor achterlijk en 'leven in een teringbende laten veranderen' uitmaken omdat diegene de tering naar de nering zet bij werkeloosheid; zelfs nog spaart. Oww God.. die persoon wil max ¤40.- van ¤300.- verjaardagsgeld uitgeven aan een frituur.. 8)7

Hoe debiel ben je dan wel niet. :{w
pi_147604922
Kingstown zegt alleen maar dat het verhaal in dit topic niet het probleem is, maar een symptoom van een achterliggend probleem. Heeft 'ie ongelijk dan? Een jaar geleden LEEK je open te staan om constructieve stappen te gaan nemen. Zonde als dat nu weg is -O-
pi_147604927
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
Trouwens.. sowieso.. iemand voor achterlijk en 'leven in een teringbende laten veranderen' uitmaken omdat diegene de tering naar de nering zet bij werkeloosheid; zelfs nog spaart. Oww God.. die persoon wil max ¤40.- van ¤300.- verjaardagsgeld uitgeven aan een frituur.. 8)7

Hoe debiel ben je dan wel niet. :{w
Maar ondertussen geen ruggengraat heeft om wat leuks voor zichzelf te regelen met een vent die blijkbaar alles te vertellen heeft. En dan moeilijk gaan doen over die 250 euro alsof het allemaal zo moeilijk is.

Niet aanstellen, het is bijna kerst. Geef gewoon wat aan je kinders en doe wat leuks met de rest. Als je toch al spaart moet dat prima kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')