Je had de voorbeschouwing moeten zien. Broncos met hun geweldige defense en offense, zo werd er 30 min gefapt op Peyton.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Guard het volgende:
Godsamme Gruden zat er wel weer naast te praten zeg (kijk nu pas MNF):
1st quarter: Dalton needs to do more than throw screens, he needs to make plays down the field
2nd quarter: These screens and zone reads are ripping the Broncos
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:quote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef bambino het volgende:
Altijd leuk om Peyton nog een keer te zien af gaan
Hoop echt dat ze niet de Bye gaan halen.
Klopt, kans is 25% den loss en cin win.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat ik eindelijk dit jaar weer playoff-football kan kijken met een reden. Here we go Steelers!
Thanksquote:
1 van de bovenste 8 en dan keihard rooten voor de Cowboys in wild-card weekend zodat Seattle tegen de winnaar van ATL/CAR/ARI mag in de divisional roundquote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Thanks
Ik teken voor een van de onderste 2
Evt zou ik het ook prima vinden als DET wint, maar liever GB
Ah, zo mooi zijn als dat de niners aan een overwinning helpt.quote:
Alex Smith speelt ook niet zondagquote:
Shaw is best goed.twitter:JasonLaCanfora twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 18:58:02Connor Shaw has agreed to terms on a deal with the Browns. Will be promoted from practice squad in time to start Sunday reageer retweet
Jup dat vond ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef BobW het volgende:
Blijft altijd weer snel gaan, zo'n regular season
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef zjroentje het volgende:
WR TD voor de Chiefs!
Edit - nope.Forward fumble en TD Kelce.
Als het wel lukt ben je de held, zie de surprise onside kick door de Cowboys.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Goeie call Harbaugh![]()
Hoe kun je nu zo vroeg in de belangrijkste wedstrijd van het jaar ervoor gaan bij 4th&goal?
Denk niet dat Rivers ala Favre een eventuele recordbreaking sack cadeau geeft:quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef zjroentje het volgende:
Nummer 3 voor Houston. 21 on the season. Nog 1,5 sack om het record van Strahan te evenaren.
Herhaling van 2006 ...quote:
Dat wordt nog een zware opgave, in de red zone krijgen ze niks voor mekaarquote:Op zondag 28 december 2014 21:25 schreef Guard het volgende:
Texans score....
Ik vermoed dat straks toch de Ravens de wildcard hebben, when all is said & done
2 FG's is ook goed.quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat wordt nog een zware opgave, in de red zone krijgen ze niks voor mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |