Haha, jaquote:
Ze laten de thuissituatie zien... Sommige zijn Limbo, sommige gelovig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom dat Christelijke een rol moest spelen in dit programma? Net ook al met een andere kandidaat. Beetje jammer.
Bedoel je of hij het stuk geloof niet weg kon laten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom dat Christelijke een rol moest spelen in dit programma? Net ook al met een andere kandidaat. Beetje jammer.
Nja. Gewoon uit het programma. Voegt wat mij betreft niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je of hij het stuk geloof niet weg kon laten?
Dat. Familie fokkonijn zit daar met een tafel kinderen en 'de eerste bijbel' op de achtergrond en ik denk dat een niet-gelovige niet in zo een koor zit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze laten de thuissituatie zien... Sommige zijn Limbo, sommige gelovig.
Oh mag van mij ook geskipt worden. Maar wel weer mooie tegenhanger van alle aandachtkoters bij Voice kids.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja. Gewoon uit het programma. Voegt wat mij betreft niet zoveel toe.
Misschien kan je je nog snel aanmelden bij een koor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
ik heb niet gebid voordat ik die pizza opat vanmiddag..
*naar hel gaat
Te oud voor de priesters... Hell it isquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog snel aanmelden bij een koor.
Helaas zit er wel een irritante korter tussenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mag van mij ook geskipt worden. Maar wel weer mooie tegenhanger van alle aandachtkoters bij Voice kids.
Ach, daar gaan alle leuke mensen heenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Te oud voor de priesters... Hell it is
die ene met de gitaar?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helaas zit er wel een irritante korter tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |