quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Iemand van babyzwemmen zei dat ze haar eigen babykleertjes met de kerst aandoet bij haar dochter. Dat vond ik zo'n goed idee! Dus nu staat er een was met kleine roomsnoes-kleertjes te draaien. En toen moest ik heel hard huilen. Heeft ze straks toch iets van haar opa en oma aan![]()
Sticker voor I van Dad, Yay!
SQ, dat zou ik vragen op zo'n rondleiding/intake. En heel duidelijk vertellen over M., wanneer ze huilt en wat dan werkt, zodat zij dat weten. Maar mijn eigen ervaring van mijn werk is ook dat je als leidster veel kindjes hebt, die allemaal aandacht verdienen. Uiteraard gaat er soms een voor, maar 1-1 aandacht kun je nooit geven. Helaas! Want ik zou het graag willen.
Huilde hij dan dat je hem verplaatst hebt? Sommige kinderen nemen voor zichzelf nog even de dag door voordat ze gaan slapen he. Kletsen ze zichzelf in slaapquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
Kan me voorsteppen dat dat niet goed overkomt Dot. Maar je weet idd niet wat er afgesproken is met de ouders daarover. Ik vertrouw erop dat ik aan M zal merken als het niet goed gaat op het kdv.
Mijn trollbaby was moe, dus wakker maar moe in bed gelegd. Ligt vervoogens twintig minuten wakker te kletsen in zijn eentje. Dus nu maar in de box, want hij was echt niet eens in de buurt van in slaap aan het vallen. De gekkie!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Iemand van babyzwemmen zei dat ze haar eigen babykleertjes met de kerst aandoet bij haar dochter. Dat vond ik zo'n goed idee! Dus nu staat er een was met kleine roomsnoes-kleertjes te draaien. En toen moest ik heel hard huilen. Heeft ze straks toch iets van haar opa en oma aan![]()
Ik vond t zo sneu dat hij zijn wakkere vrolijke momentje nu in zijn eentje in bed hadquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:34 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Huilde hij dan dat je hem verplaatst hebt? Sommige kinderen nemen voor zichzelf nog even de dag door voordat ze gaan slapen he. Kletsen ze zichzelf in slaap.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:51 schreef AwayTL het volgende:
Ah room wat een lief idee! Krijgen we tzt een pic?
Gisteren precies 2 maanden, morgen 9 weken. Ze is niet zo lang vergeleken met andere babystats die ik hier langs zie komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe oud is de jouwe ook alweer, Skittles? Fijn dat de prikjes goed gingen, hopelijk krijgt ze er verder niet te veel last van!
Ja heuj, die van mij heeft een vader van 1.97 hèquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:16 schreef Skittles het volgende:
Room wat een mooie gedachteBen ook benieuwd naar een foto tzt!
[..]
Gisteren precies 2 maanden, morgen 9 weken. Ze is niet zo lang vergeleken met andere babystats die ik hier langs zie komenEn toch krijg ik al af en toe te horen dat ze te snel groeit, ik te vaak voed en dat is heul niet goed!!!!
![]()
Wat fijn dat I. het zo goed deed bij het CB!
Reusquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja heuj, die van mij heeft een vader van 1.97 hèdie speelt genetisch gewoon vals.
Mooi kleintje dan, toch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:16 schreef Skittles het volgende:
Room wat een mooie gedachteBen ook benieuwd naar een foto tzt!
[..]
Gisteren precies 2 maanden, morgen 9 weken. Ze is niet zo lang vergeleken met andere babystats die ik hier langs zie komenEn toch krijg ik al af en toe te horen dat ze te snel groeit, ik te vaak voed en dat is heul niet goed!!!!
![]()
Wat fijn dat I. het zo goed deed bij het CB!
Hij paste net onder het meetlint op het cb... Ik ben 1.60 dus compenseer ook ruimschoots maar lengte lijkt hij van papa geerfd te hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Reus![]()
Ze heeft een papa van 1.87, maar ik downgrade haar gewoon met mijn 1.64Ach, dan blijft ze nog langer mijn kleine meisje.
Het gaat toch allemaal al zo snel..
Schoonmoeder vindt dat ze te snel groeit. "Ja *vriend* groeide ook te snel en nu heeft 'ie striae op zijn armen en misvormde voeten" Ja, maar toen was hij 16 en ging fulltime werken en die voeten was omdat jullie geen nieuwe schoenen kochten als kind als hij het nodig had.. dus..quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi kleintje dan, toch.. En van wie krijg je dat te horen dan?
.
Omdat het kanquote:Op dinsdag 16 december 2014 05:27 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog een vraag. Waarom schopt ie steeds zijn sokken uit?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |