Mm, beetje hetzelfde als die van jou denk ik. Mijn sm wil dat wij naar haar toe komen, of haar bellen om bij ons langs te komen. Vaak. Zo niet, dan probeert ze ons emotioneel te chanteren, wat niet werkt omdat wij daar beiden niet zo gevoelig voor zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
Wat jammer van je Smwaarom kwam ze zo weinig langs?
Nee geen speciale reden. Ze wil graag 'nodig' zijn denk ik. Komt alleen als je hulp vraagt
Wil je een goed verhaal horen:quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:
JM, zou best kunnenDaar had de arts het ook nog over geloof ik.. Was te druk bezig met 't troosten van m'n kind om heel goed te luisteren
![]()
Wat sneu, RFRDat zo iemand dat niet even opzij kan zetten voor haar kleinkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Yup, Wijsneus!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je op vaste dagen shoots doen, Mariska? En waar heb je dat broekje gekocht?. Bij Wijsneus?
Oh Franny, arme I..
Mooi, dan ga ik daar donderdag ook even langs.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Yup, Wijsneus!
Uk gaat 2 dagen naar kdv, dat zijn dan sws mijn werkdagen. Vrijdag en zaterdag zijn vaak shootdagen (bruiloften) en bedrijfs- / zakelijke klussen kunnen dan zoveel mogelijk op dinsdag (J's vrije dag) en woensdag (kdv). Verder heb ik natuurlijk ook nog bewerk-werk, afspraken met klanten of netwerkdingen. En mail/site/...
Damnquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
Kuiken roept de hele dag "hamn". Wat moet ik daar dan van maken, Razz?
HAMNquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
Kuiken roept de hele dag "hamn". Wat moet ik daar dan van maken, Razz?
offf hij wil een koekjequote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
HAMN
Hm.
Achter elkaar wordt dat HAMNHAMNHAMN. En dat is natuulijk weer te herleiden tot MAMA.
Wetenschappelijk gezien, natuurlijk
Skittlesquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef Heliotrope het volgende:
Skittles goede foto
Arme I van Franny!
Soesa fijn dat het goed ging vandaag op kdv! En hoe was het toen bij jou overgegaan die tepelkloven?
Razz wat een stomme opmerking van die collega.
Vandaag een zielig plakmeisje, na elke voeding een beetje of wat meer spugen (doet ze nooit), en niet van mijn schoot af te krijgen zonder huilen (en eigenlijk ook niet van mijn pink). En een zielig hoofdje. Zit niet lekker in haar vel maar weet niet waarom. *extra knuffelt*
Ik hoop dat je zo hebt gedaan:quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl.
Nou ja zeg! Hoe haalt iemand het in z'n hoofd zeg om dat zo te zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl.
Dus.. hoe gaat dat eigenlijk bij jullie? Doen jullie bijvoorbeeld actief buikspieroefeningen enzo? En sport? Ik merk dat ik daar he-le-maal geen zin in heben eigenlijk al m'n hoop heb gevestigd op het weer gaan werken in januari. Of leef ik in een fantasiewereld en zal ik aan de bak moeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |