abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147639988
Wat goed van L Dyre!

En jullie glazenwassers :D

En pijn is combinatie van pijnlijk aanhappen (eerst lang mishappen waardoor we beiden gefrustreerd raken, zij huilen en ik terugdeinzen) en tepelkloven sinds het begin. Het is nu nog maar aan 1 kant gelukkig. Die kant kolven heb ik een keer 24 uur gedaan, maar misschien helpt het om dat langer te doen ja! Ik kan wel tegen de pijn, maar het is elke keer weer gedoe, doorbijten en er tegenop zien en me daar schuldig om voelen, en dat is niet leuk. En naar voor haar :@
Lijkt me ook te lang duren voor pijn bij het opstarten zoals ik dat hier ook wel eens las.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heliotrope op 16-12-2014 16:11:49 ]
pi_147640450
Morgen maar even goed overleggen met de lk Helio!

Dyre fijn he als het zo goed gaat met wennen op het KDV.
Ik had 1x 2 uur, 1x 4 uur en 1x 7 uur wennen.
De eerste keer brulde ik (!) al bij binnenkomst, de 2e keer pas buiten en de 3e moest ik huilen omdat mijn vriend meeging wegbrengen voor het eerst en hij met tranen in zijn ogen stond :')
Het was hier duidelijk gevalletje mama moest meer wennen dan kind. Hij had het vanaf moment 1 naar zijn zin, en gelukkig nogsteeds halen wij een blij jongetje op van het KDV.
Helaas wel afgedraaid vanwege slecht slapen want alles mee willen maken en de prikkels die binnenkomen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:19:16 #253
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147640552
Herkenbaar BlueEyes! Het wennen is ook idd meer voor de ouders dan voor de kindjes haha.

Wat vervelend Helio, hopelijk heeft de LK nog tips. Ik heb bij mijn peuter in het begin ook een kloof gehad links en ging ook heel erg opzien tegen voeden toen. Vervelend is dat!

Dyre, die slaapfoto O+. Fijn dat het goed ging!!

Die glazenwassers :D hahaha! Hier had ik gister tijdens het kolven dat de schoonmaakster op de deur klopte, of ze even binnen mocht komen of dat ik even de stofzuiger aan wilde geven :'). Gelukkig is de deur op slot...

Vandaag gaat het heel erg goed met Suusje op het KDV. Ze had veel geslapen, en goed gedronken. Hoera! Ze had gister gewoon last van het prikje, arm ding (en dan zo'n leidster die meteen over een ostheopaat bezoek begint want 'ze huilde wel erg hard'. Euhm. Bemoei je er even niet mee :+, er is niks aan de hand met m'n kind)
pi_147640818
Gek hoor dat veel van de zelfde-lichting-mama's alweer bijna aan het werk moeten! Ik heb verlof tot begin februari, maar zelfs dan is het nog rustig starten aangezien de winter voor mij toch het rustige seizoen is. En aan de andere kant: ik ben nu steeds al wel weer uurtjes tussendoor aan het werk :) anyhoe: Luc gaat vanaf begin februari naar kdv, ben heel benieuwd hoe we dat gaan vinden!

Hij heeft vrijwel ons hele tripje naar de stad geslapen, op de voeding (bij de hema deze keer) na. En net bij thuiskomst was-ie sip, en toen ik 'm oppakte spuugde hij een keurig boogje mijn decolleté in :D En hij heeft een nieuwe broek, aangezien hij bijna niks meer past van wat we hadden (3 maatjes 50 te klein, 2 maatjes 56 nog véél te ruim :? ) Nu een supervette KikKid-broek uit de sale O+

[ Bericht 4% gewijzigd door JufMariska op 16-12-2014 16:37:11 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147640835
Ik haalde vanochtend I uit bed en zag dat het puntje van haar tong aan een kant helemaal paars was.... Ik denk dus dat ze gisteren tijdens het eten 's avonds per ongeluk hard op haar tong heeft gebeten en dat ze daarom zo moest huilen. Zo zielig!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147641380
Ga je op vaste dagen shoots doen, Mariska? En waar heb je dat broekje gekocht? O+. Bij Wijsneus?

Oh Franny, arme I. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147641783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je op vaste dagen shoots doen, Mariska? En waar heb je dat broekje gekocht? O+. Bij Wijsneus?

Oh Franny, arme I. ;(.
Yup, Wijsneus!

Uk gaat 2 dagen naar kdv, dat zijn dan sws mijn werkdagen. Vrijdag en zaterdag zijn vaak shootdagen (bruiloften) en bedrijfs- / zakelijke klussen kunnen dan zoveel mogelijk op dinsdag (J's vrije dag) en woensdag (kdv). Verder heb ik natuurlijk ook nog bewerk-werk, afspraken met klanten of netwerkdingen. En mail/site/... ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147642170
Awww arme I'tje! maar dat kun je ook niet raden natuurlijk....

Leuk broekje Maris! Ik vind die maten nog steeds gek hoor. Mellie heeft maat 62 nu eigenlijk, maar de rompers maat 56 van h en m zijn lang genoeg, nijntje van prenatal ook. pyjamaatje van prenatal is nu precies pas (ook maat 56). rompers in 56 van prenatal zijn veel te kort...

Hier ligt mijn baby al voor de tweede keer vandaag lekker in zijn bed te slapen na er moe maar wakker in te zijn gelegd. Hij heeft nog wel een poosje gepiept (een keer per minuut ofzo een "meh"tje). en eerder vanochtend heeft hij dus vrolijk en wakker in bed gelegen. Bizar. Weet niet wat me overkomt.

ritme vandaag is (na de nacht met extra nachtvoeding ivm koorts en niet lekker)
6.30-7.00 vroege ochtendvoeding, schone luier
7.15-9.00 slapen (wij ook, normaal sta ik vast op)
9.00-9.30 eten, schone luier
9.30-11.00 wakker en vrolijk
11.10-12.00 lange voeding, schone luier
12.00-14.30 slapen
14.30-15.15 voeding met tussendoor verkleden en vitamientjes, schone luier
15.30 - ?? slapen

straks krijgt hij nog een keer de borst als hij voor 18u komt, anders een flesje (eerste fles na 18u doe ik fles, die is om 18/19 of 20 u meestal).

ben benieuwd of hij nu de hele avond gaat piepen ter compensatie :+ hij is nog een beetje uit zijn hum van de prikken, snel huilen als ik m laat boeren terwijl hij verder wil eten enzo. ws. slaapt hij daarom ook zo veel.
Kwak
pi_147642480
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Yup, Wijsneus!

Uk gaat 2 dagen naar kdv, dat zijn dan sws mijn werkdagen. Vrijdag en zaterdag zijn vaak shootdagen (bruiloften) en bedrijfs- / zakelijke klussen kunnen dan zoveel mogelijk op dinsdag (J's vrije dag) en woensdag (kdv). Verder heb ik natuurlijk ook nog bewerk-werk, afspraken met klanten of netwerkdingen. En mail/site/... ;)
Mooi, dan ga ik daar donderdag ook even langs. O-) . Was er zaterdag nog, maar toen was er nog geen sale.

Klinkt als een goed plan! Wat fijn dat J ook een dag vrij is. Ik zou het ook wel tof vinden als mijn J dat was, scheelt toch weer een dag opvang.

Knappe Mellie! O+. Wij hebben vandaag ook een uitermate relaxed dagje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147642568
Kwak, regel 1: Vraag je niet af waarom je baby ineens doet wat 'ie doet, GENIET ervan O+ !
Morgen kan het weer over zijn :+ *grapje*

DAD wat fijn een relaxdag. Lekker je mup in bad doen, dat zijn fijne momenten O+ .

Franny huuu paars :o Wat sneu! (Ik bijt ook best vaak op m'n tong.. Vind het altijd zo klunzig van mezelf :') )

Toffe broek JM!

Mijne kan het even niet vandaag; slapen :') Maar volgens mij is ze druk met nieuwe dingen leren. Ze rolde ineens voor het eerst van haar rug naar haar zij, draait tegen de klok in door de box en vindt op haar buik liggen ook ineens niet zo'n drama meer. Er kon zelfs een lachje vanaf :D .

Oftewel, de wereld is vandaag veel te interessant om te gaan slapen. Dus nu ligt ze snikkend (want natuurlijk toch wel moe) in de kinderwagen en laat ik haar maar even.

Overigens maakt ze een soort "MAWOEWAMA" geluid als ze niet happy is, en ik vind dat dat al wel door kan gaan voor MAMA :7.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 17:26:10 ]
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:21:32 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147642605
Kuiken roept de hele dag "hamn". Wat moet ik daar dan van maken, Razz? :+
KuikenGuppy
pi_147642632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
Damn :Y of hij heeft veel trek in ham :P
pi_147642639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
HAMN

Hm.

Achter elkaar wordt dat HAMNHAMNHAMN. En dat is natuulijk weer te herleiden tot MAMA.
Wetenschappelijk gezien, natuurlijk B-)
pi_147642787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

HAMN

Hm.

Achter elkaar wordt dat HAMNHAMNHAMN. En dat is natuulijk weer te herleiden tot MAMA.
Wetenschappelijk gezien, natuurlijk B-)
offf hij wil een koekje :Y hamnamanamanamananamnnnmaaann cookies!

Ik geniet er zeker van razz, en ga er niet vanuit dat het elke dag zo gaat zijn nee :+ maar t feit dat ik m dus wel wakker in bed kán leggen zonder drama is echt een ENORME stap voor me.
Kwak
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:31:34 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147642895
Koekiemonster!
Of hij vindt het vervelend dat ik bijna geen vlees meer eet :').
KuikenGuppy
pi_147642916
Ja dat is een heerlijk gevoel hè Kwak! En dan kom je in een fijn cirkeltje: Jij krijgt vertrouwen dat je het kan, wordt rustiger, M. rustiger, slaapt makkelijker, O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 17:38:48 ]
pi_147643218
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl }:| .

Dus.. hoe gaat dat eigenlijk bij jullie? Doen jullie bijvoorbeeld actief buikspieroefeningen enzo? En sport? Ik merk dat ik daar he-le-maal geen zin in heb :@ en eigenlijk al m'n hoop heb gevestigd op het weer gaan werken in januari. Of leef ik in een fantasiewereld en zal ik aan de bak moeten..
pi_147643259
Lekkere collega, Razz. :{w .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147643297
Ja, ze is zelf het afgelopen jaar 33 kilo afgevallen en heeft nu over het figuur van anderen ineens commentaar. Zo'n type. Maar ik vond het - naast heel bot - wel confronterend dat anderen het ook zien.. Ik vind het zelf al vervelend genoeg, zeg maar -O- .
pi_147643446
Al dat commentaar dat vrouwen toch allemaal over zich uitgestort krijgen over hun uiterlijk tijdens een zwangerschap en na zo'n bevalling, in een fase waarin je toch al hormonaal en kwetsbaar bent... :( .

Razz, het heeft tijd nodig en het gaat misschien vanzelf weg, misschien ook niet. Eerst maar eens aan het werk. Dat is al pittig genoeg en je kunt altijd aan de bak als jij dat wilt, maar laat je niet gek maken hoor. Je bent een supermooie en stralende moeder!
pi_147643642
Kwakz0r wat fijn!!!

Mooi broekje JM

Oh aardig Razz :{
(je bent echt prachtig trouwens. Mens moet niet zeuren)

Ik heb allemaal nieuwe kleding gekocht om dat zachte buikje wat fijn in te kleden. Niet verbergen want het is nu eenmaal zoals het is. Ik had gedacht dat ik door de drukte en weinig tijd om te snoepen wel meer zou afvallen..niet dus.
Ik eet wel goed verder maar heb weinig tijd om te snacken tussendoor

Ik was 69kg toen ik zwanger werd (bij 1.83m) 93kg kort voor de bevalling en nu 76kg.(maar dat was ik in de kraamweek ook)
pi_147643735
Vervelend Razz en begrijpelijk dat jij het confronterend vindt. Lekker laten praten, er is een toffe baby uit die buik gekomen! O+

De prikjes hebben mijn baby's gevoel voor humor niet aangetast. Die zat met een heerlijk pretletter-gezicht d'r broek vol te spuiten :')

pi_147643921
Pretpoepbabyskittles O+

Ik was dik en ben het nog, wel dunner dan voor de zwangerschap, maar de euforie daarovet verdwijnt ook langzamerhand.

Val niet af van de bv maar snoep ook teveel. Zal daar echt mee moeten stoppen als ik de bv afbouw want anders ga ik aankomen.

Kort na de bevalling voelde ik me superslank. Nu voel ik me weer vadsig, ook omdat nieuwe kleren die ik had besteld gewoon allemaal niet zo goed zitten.
Kwak
pi_147644446
Skittles goede foto :D

Arme I van Franny!

Soesa fijn dat het goed ging vandaag op kdv! En hoe was het toen bij jou overgegaan die tepelkloven?

Razz wat een stomme opmerking van die collega.

Vandaag een zielig plakmeisje, na elke voeding een beetje of wat meer spugen (doet ze nooit), en niet van mijn schoot af te krijgen zonder huilen (en eigenlijk ook niet van mijn pink). En een zielig hoofdje. Zit niet lekker in haar vel maar weet niet waarom. *extra knuffelt*
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:28:59 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147644543
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef Heliotrope het volgende:
Skittles goede foto :D

Arme I van Franny!

Soesa fijn dat het goed ging vandaag op kdv! En hoe was het toen bij jou overgegaan die tepelkloven?

Razz wat een stomme opmerking van die collega.

Vandaag een zielig plakmeisje, na elke voeding een beetje of wat meer spugen (doet ze nooit), en niet van mijn schoot af te krijgen zonder huilen (en eigenlijk ook niet van mijn pink). En een zielig hoofdje. Zit niet lekker in haar vel maar weet niet waarom. *extra knuffelt*
Skittles :D O+

Razz, hoe stom }:| . Je bent pas 3 maanden (!) geleden bevallen hoor!

Helio, veel Purelan smeren, andere houding voeden (rugby ipv Madonna), veel bloot lopen en na het voeden wat moedermelk smeren over je tepel, ik had ook van die mothermates pads en heel secuur aanleggen. Sneu van je meisje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')