abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147631694
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij paste net onder het meetlint op het cb... Ik ben 1.60 dus compenseer ook ruimschoots maar lengte lijkt hij van papa geerfd te hebben :P

Edit: en wat een gezeik zeg!
Ahw, als hij dan later groot is dan kan hij op je hoofd leunen met z'n armen en je kleintje noemen, maar dan ben je toch zijn mammie en en en.. O+ O+
pi_147631697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

Schoonmoeder vindt dat ze te snel groeit. "Ja *vriend* groeide ook te snel en nu heeft 'ie striae op zijn armen en misvormde voeten" Ja, maar toen was hij 16 en ging fulltime werken en die voeten was omdat jullie geen nieuwe schoenen kochten als kind als hij het nodig had.. dus.. :')
En te vaak voeden was bezoek bij schoonouders. Ze vroegen hoe vaak ik op een dag voedde en toen ik zei dat dat toch wel 12 voedingen zijn kreeg ik een geschrokken "dat is veel te veel!! Dat mág helemaal niet! Dat is echt niet goed voor zo'n kleintje hoor" :') Mijn moeder vindt ook dat ze te vaak komt en schuift het allemaal af op dat mijn borstvoeding blijkbaar niet vult en niet voldoende voedingsstoffen heeft voor haar (ze gaf mij zelf flesvoeding en weet niets van borstvoeding af want teveel gedoe volgens haar)
Gelukkig ben ik niet onzeker en doet ze het gewoon goed O+ O+
Lastig hoor Skittles.
Mijn schoonmoeder is neonatologie vpk en heeft wel ideeeen over ritme en regelmaat door haar werk maar ze is erg voorzichtig als ze iets voorstelt, zegt er ook bij dat ii moet doen wat voor mij goed voelt en dat we het heel goed doen. Ze probeert alleen het soms makkelijker te maken voor ons.

Mijn moeder vertelde pas toen ik haar vertelde over mijn bv/fv dilemma en keuze dat ze zich wel zirgen had gemaakt als ze zag hoe veel ik bezig was met hem voeden en vooral hoe zwaar het voor me was. Ze zei dat niet omdat ze me niet wilde ontmoedigen terwijl ik zo mij best deed.

Zolang het voor jou goed voelt en je het volhoudt is het gewoon prima.
Kwak
pi_147631721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ahw, als hij dan later groot is dan kan hij op je hoofd leunen met z'n armen en je kleintje noemen, maar dan ben je toch zijn mammie en en en.. O+ O+
Ja want optillen zal lastig worden vrees ik, tenzij hij body builder wordt :')

O+
Kwak
pi_147631731
quote:

[..]

Schoonmoeder vindt dat ze te snel groeit. "Ja *vriend* groeide ook te snel en nu heeft 'ie striae op zijn armen en misvormde voeten" Ja, maar toen was hij 16 en ging fulltime werken en die voeten was omdat jullie geen nieuwe schoenen kochten als kind als hij het nodig had.. dus.. :')
En te vaak voeden was bezoek bij schoonouders. Ze vroegen hoe vaak ik op een dag voedde en toen ik zei dat dat toch wel 12 voedingen zijn kreeg ik een geschrokken "dat is veel te veel!! Dat mág helemaal niet! Dat is echt niet goed voor zo'n kleintje hoor" :') Mijn moeder vindt ook dat ze te vaak komt en schuift het allemaal af op dat mijn borstvoeding blijkbaar niet vult en niet voldoende voedingsstoffen heeft voor haar (ze gaf mij zelf flesvoeding en weet niets van borstvoeding af want teveel gedoe volgens haar)
Wat goed dat jij daar zo zeker onder blijft!
Ik zou me toch wel een beetje onzeker gaan voelen denk ik, als je van én moeder en schoonmoeder zulk commentaar krijgt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_147631960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Omdat het kan *O*

[..]

*O*

Zoë, wat balen van de nacht.
Jammer dat je SM niet langskomt. Speciale reden of geen zin?
Hier sm ook pas een keer of vijf gezien, nu geen contact meer mee. Erg jammer voor lief, die zit er best mee.

DaD, fijn dat alles goed wat. Tof hè, als je baby zich zo goed gedraagt O+

Wbt huilen.. Wij pakken N minder snel dan in het begin, omdat we nu het verschil horen tussen zeuren en 'er is iets mis'. De go heeft soms nog een kindje van dezelfde leeftijd, als die huilt kan ze N niet pakken als die ook begint. Dat weet ik, en dat vind ik oké omdat ik weet dat wél heel goed voor N zorgt. Van huilen wordt N niet slechter.

Room, wat een mooi idee!

Hier tegen alle verwachtingen in een topnacht :o . Geslapen van 20:00 tot 08:00, toen uit bed gehaald met een dik snotplakkaat onder haar neus. Nog wel koortsig en een beetje sufjes, ze ligt nu weer te slapen.
Ik kwam overigens gisteren op haar kamertje, had papa die ledkerstboom met zes kleurtjes op N haar kamertje gezet, als soort nachtlampje. Ze vind het geweldig en ze slaapt er perfect op. Dus nu maar eens even zo'n mooi nachtlampje met zo'n projector zoeken.
Kerstboom laten staan, gewoon omdat het kan :+
pi_147632018
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Nou ja heel eerlijk gezegd bedoelde ik eigenlijk misschien dat je iets eerder al wat beginnen met werken. Dat je echt in je Zoë rol bent ipv alleen mama en alleen zorgend. Ik zelf kan nl niet wachten :@ .

Ik wil dolgraag werken. Liefst nog deze week :9 mis mn werk echt.
Maar als ik zo weinig slaap kan ik echt niet functioneren. Ben al blij als ik de dagelijkse dingen kan doen.
Moet van de ha iets aan de oververmoeidheid doen anders komt t volgens haar niet goed. Weet niet zo goed hoe ik dat moet combineren met werken.
Als de meiden naar de go kunnen (of Iets anders qua opvang) dan kan ik aan mezelf werken zodat ik weer snel aan het werk kan.

Bij S was ik ook oververmoeid (ze sliep nog slechter dan de tweeling bij elkaar zegmaar) de pnd komt waarschijnlijk voort uit de oververmoeidheid.
Vandaar dat het advies vd ha

Werk geeft veel rust/vrijheid/soort van ontspanning /voldoening. Maar helaas nog geen optie. Vandaar vakantie na verlof. Liever geen ziektewet
pi_147632076
RFR
Lekker! *O*
Wat jammer van je Sm :{ waarom kwam ze zo weinig langs?
Nee geen speciale reden. Ze wil graag 'nodig' zijn denk ik. Komt alleen als je hulp vraagt :')

Skittles
Dat is niet leuk. Gelukkig heb jij vertrouwen
pi_147632220
quote:

[..]

Haha hier precies hetzelfde!! mijn moeder klaagde echt vaak hierover (weer borst?? ze heeft een uur geleden toch gehad?? ze word wel dik zo hoor! :') )en mijn vader bleef vragen of ze steeds wakker werd snachts en hoe vaak...tja HET IS EEN BABY! ze worden wakker snachts om te drinken!
Gelukkig weet ik beter! en zo te lezen jij ook O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147632596
Ik ga zo weer een superpost maken hoor, maar...

Ik heb net zonder tranen mijn kind bij het KDV achtergelaten. Even naar het werk gefietst om mijn kerstpakket op te halen en ik kan nu alweer terug :P

Ben zo benieuwd hoe ze het gedaan heeft (we hebben het over 2 uurtjes :P)
pi_147632672
Dad, ik las goede stats! :D

Hier ook voor het eerst naar het cb geweest. Met oma, want papa moest werken :P Ze weegt nu 4925 gr en is 55 cm lang! Ze deed het ook hartstikke goed, hield haar nekje al heul overeind en ze vonden haar met alles al heel snel O+ Ze kreeg ook haar eerste prikjes en was daar niet echt blij mee, dus ze ligt nu lekker half te drinken en half te sabbelen

stiekem moest ik even lachen om dat kleine gezichtje dat helemaal vertrok bij de eerste prikjes :') Arm schaap.. Gelukkig is 't nu weer goed :+
pi_147632943
Mooie stats DaD! en ook voor Krijgerrtje (en Skittles, had ik nog niet gezegd).

mijn baby is een mietje. die trok echt zo'n geschrokken hoofd en ging direct over in heeeeeeeel zielig gillen en huilen. met een knalrood hoofd en traantjes. :P lijkt qua prikjes misschien meer op mij :') sinds de zwangerschap kan ik me laten prikken zonder tranen, heeft eenendertig jaar geduurd...

dit hoofd zo'n beetje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en ik durf t nu te zeggen want al bijna een half uur stil, maar: M is net wakker maar moe door mij in bed gestopt, een luchtkus (kon er niet bij in de wieg) en een aai, en nu slaapt hij :o

we zijn t m gewoon aan t leren. ermahgerd.
Kwak
pi_147633033
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Dad, ik las goede stats! :D

Hier ook voor het eerst naar het cb geweest. Met oma, want papa moest werken :P Ze weegt nu 4925 gr en is 55 cm lang! Ze deed het ook hartstikke goed, hield haar nekje al heul overeind en ze vonden haar met alles al heel snel O+ Ze kreeg ook haar eerste prikjes en was daar niet echt blij mee, dus ze ligt nu lekker half te drinken en half te sabbelen

stiekem moest ik even lachen om dat kleine gezichtje dat helemaal vertrok bij de eerste prikjes :') Arm schaap.. Gelukkig is 't nu weer goed :+
Wow, wat een flinkerd! :D. En nu al prikjes? :o. Die krijgt I pas volgende maand!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147633127
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow, wat een flinkerd! :D. En nu al prikjes? :o. Die krijgt I pas volgende maand!
t mag vanaf 6 weken geloof ik. I is nog maar 5 weken toch?

onze 4-weken afspraak (de eerste dus) was pas met 7 weken, dus hij kreeg ze ook nu al (DKTP-HiB en Pneu). Volgende prik 13 januari, en dan 10 februari de laatste van de eerste ronde prikken....
Kwak
pi_147633177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

t mag vanaf 6 weken geloof ik. I is nog maar 5 weken toch?

onze 4-weken afspraak (de eerste dus) was pas met 7 weken, dus hij kreeg ze ook nu al (DKTP-HiB en Pneu). Volgende prik 13 januari, en dan 10 februari de laatste van de eerste ronde prikken....
Mijn I en S van krijgerrtje schelen maar een dag. ;).
pi_147633210
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn I en S van krijgerrtje schelen maar een dag. ;).
Oh dan zijn ze bij S gewoon heel snel :+ ik herhaalde wat me op t CB werd verteld :P
Kwak
pi_147633294
Ja, ik dacht dat 't ook wat vroeg was voor prikjes, maar schijnbaar vonden ze het tijd :') Misschien ivm met de kerstperiode als ze 6 weken is? Ach, dat verschilt dus ook weet per cb! :P

Jaa, S is een beetje een spekkie, haha! :D
pi_147633833
Mooie stats dames!!
DaD, ik hoorde juist dat ze in het noorden eerder starten met prikken ivm kinkhoest, gek dat dat kennelijk per cb verschilt. L kreeg ze bij 9 weken, en ook op 13 januari de volgende.

Wij gingen naar de stad. In de zeikende regen }:| Hadden ff moeten buienradar-en voor vertrek.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147634102
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
Wat jammer van je Sm :{ waarom kwam ze zo weinig langs?
Nee geen speciale reden. Ze wil graag 'nodig' zijn denk ik. Komt alleen als je hulp vraagt :')
Mm, beetje hetzelfde als die van jou denk ik. Mijn sm wil dat wij naar haar toe komen, of haar bellen om bij ons langs te komen. Vaak. Zo niet, dan probeert ze ons emotioneel te chanteren, wat niet werkt omdat wij daar beiden niet zo gevoelig voor zijn :')
Vind het voor lief wel zielig omdat dit zijn eerste kind is en zijn moeder het allemaal niet zo veel kan schelen, want zij staat niet in het middelpunt.

Goed gedaan Dyre!

Kwak :D . Zulke foto's hebben wij ook, bewaren we om op haar zestiende verjaardag uit te delen aan haar vrienden >:O
It will set you free
pi_147634437
JM, zou best kunnen :Y Daar had de arts het ook nog over geloof ik.. Was te druk bezig met 't troosten van m'n kind om heel goed te luisteren :')

Wat sneu, RFR -O- Dat zo iemand dat niet even opzij kan zetten voor haar kleinkind :N
pi_147635182
FRF -O- Jeetje..lekker dan.
Jammer dat het zo 'moet'

Krijgerrtje
Idd ivm kinkhoest -O- de meiden moeten donderdag dan worden alle baby's vervroegd ingeënt -O- zal wel druk zijn op het cb

Kwakz0r
Wat knap!

S slaapt in dr bedje vanaf 12u (wil ik ze na de middagfles aan laten wennen) maar E wil niet..
Ik was zo duizelig van vermoeidheid :') maargoed zit nu nog met een wakkere E. Ze heeft veel overgegeven dus het is ook wel zielig
pi_147635384
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:
JM, zou best kunnen :Y Daar had de arts het ook nog over geloof ik.. Was te druk bezig met 't troosten van m'n kind om heel goed te luisteren :')

Wat sneu, RFR -O- Dat zo iemand dat niet even opzij kan zetten voor haar kleinkind :N
Wil je een goed verhaal horen:
Toen ik in het ziekenhuis aan het bevallen was, kwam mijn sm langs. We hadden haar al een tijd niet gezien omdat ze toen ook al ergens boos over was. Ze kwam binnen, riep dat ik een dikke kont had gekregen en begon toen een huilverhaal over hoe zielig ze was, en ze had ruzie met iedereen, ze had geldtekort, gezondheidsproblemen etc. etc., en toen begon ze te huilen terwijl ik mijn weeën wegpufte. :')

Hier een foto om ons blij te maken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It will set you free
pi_147635427
Goede stats voor DaD en krijgerrtje *O*

Benieuwd hoe het met LadyT is.

Skittles, respect dat je al je (schoon)moederopmerkingen kunt negeren. Stomme opmerkingen ook.

Rfr jouw schoonmoeder... Wat een lieve foto!

Meh, weer 2x huilend zitten voeden, vanwege pijn en vanwege mezelf verwijten dat ik voedingen met de pijnlijke borst wil uitstellen (hoewel ik dat nauwelijks doe), morgen weer lactatiekundige op bezoek. Hoop echt dat ze nog iets weet of dat ik gewoon iets stoms doe met aanleggen ofzo.
pi_147638999
RFR, wat een lieve foto's. O+. Kindjes die op de buik slapen vind ik er altijd zó schattig uitzien. En je schoonmoeder... :X.

Helio, heb je kloven? Of is het andere pijn? Ik hoop dat de lk je morgen kan helpen!

Ik heb net I even lekker in bad gedaan, gewoon omdat ik daar zin in had en we daar allebei zo van genieten. :@. Daarna ging ik zitten voeden in de stoel bij het raam in de babykamer... Hallo, glazenwasser! :W . :D.
pi_147639232
DaD is het nationale glazenwassersdag ofzo!? Ik installeerde me vanmorgen ook net op de bank om te voeden toen er iemand ons 3,5 m brede raam ging lappen :W (vraag me af wie zich ongemakkelijker voelde, hij of ik)

RFR dat verhaal van je sm herinner ik me nog :X
wat een enorm leuk droppie heb je trouwens O+

Helio ik hoop dat je goeie adviezen krijgt, klinkt erg vervelend :*
pi_147639250
Zo'n glazenwasser ziet wel gekkere dingen denk ik :D

Helio, ik hoop dat de lk morgen wat goede tips heeft! (anders die borst gewoon even een aantal dagen ontzien en kolven? Of deed je dat al? :@)

En een hoera voor de goede stas van DAD en Krijgertje *O*

L heeft het zo goed gedaan op het kdv: lekker op schoot rondgekeken, beetje gespeeld in de box, daarna de fles en toen ik haar kwam halen lag ze gewoon lekker in bed :o
Mijn meisje O+

Maandag weer 2 uurtjes oefenen, dan heeft ze allebei de dames van de woensdag gezien, ben benieuwd of het dan ook zo goed gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')