Ahw, als hij dan later groot is dan kan hij op je hoofd leunen met z'n armen en je kleintje noemen, maar dan ben je toch zijn mammie en en en..quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij paste net onder het meetlint op het cb... Ik ben 1.60 dus compenseer ook ruimschoots maar lengte lijkt hij van papa geerfd te hebben
Edit: en wat een gezeik zeg!
Lastig hoor Skittles.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Schoonmoeder vindt dat ze te snel groeit. "Ja *vriend* groeide ook te snel en nu heeft 'ie striae op zijn armen en misvormde voeten" Ja, maar toen was hij 16 en ging fulltime werken en die voeten was omdat jullie geen nieuwe schoenen kochten als kind als hij het nodig had.. dus..![]()
En te vaak voeden was bezoek bij schoonouders. Ze vroegen hoe vaak ik op een dag voedde en toen ik zei dat dat toch wel 12 voedingen zijn kreeg ik een geschrokken "dat is veel te veel!! Dat mág helemaal niet! Dat is echt niet goed voor zo'n kleintje hoor"Mijn moeder vindt ook dat ze te vaak komt en schuift het allemaal af op dat mijn borstvoeding blijkbaar niet vult en niet voldoende voedingsstoffen heeft voor haar (ze gaf mij zelf flesvoeding en weet niets van borstvoeding af want teveel gedoe volgens haar)
Gelukkig ben ik niet onzeker en doet ze het gewoon goed![]()
Ja want optillen zal lastig worden vrees ik, tenzij hij body builder wordtquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ahw, als hij dan later groot is dan kan hij op je hoofd leunen met z'n armen en je kleintje noemen, maar dan ben je toch zijn mammie en en en..![]()
Wat goed dat jij daar zo zeker onder blijft!quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Schoonmoeder vindt dat ze te snel groeit. "Ja *vriend* groeide ook te snel en nu heeft 'ie striae op zijn armen en misvormde voeten" Ja, maar toen was hij 16 en ging fulltime werken en die voeten was omdat jullie geen nieuwe schoenen kochten als kind als hij het nodig had.. dus..![]()
En te vaak voeden was bezoek bij schoonouders. Ze vroegen hoe vaak ik op een dag voedde en toen ik zei dat dat toch wel 12 voedingen zijn kreeg ik een geschrokken "dat is veel te veel!! Dat mág helemaal niet! Dat is echt niet goed voor zo'n kleintje hoor"Mijn moeder vindt ook dat ze te vaak komt en schuift het allemaal af op dat mijn borstvoeding blijkbaar niet vult en niet voldoende voedingsstoffen heeft voor haar (ze gaf mij zelf flesvoeding en weet niets van borstvoeding af want teveel gedoe volgens haar)
Kerstboom laten staan, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]![]()
Zoë, wat balen van de nacht.
Jammer dat je SM niet langskomt. Speciale reden of geen zin?
Hier sm ook pas een keer of vijf gezien, nu geen contact meer mee. Erg jammer voor lief, die zit er best mee.
DaD, fijn dat alles goed wat. Tof hè, als je baby zich zo goed gedraagt
Wbt huilen.. Wij pakken N minder snel dan in het begin, omdat we nu het verschil horen tussen zeuren en 'er is iets mis'. De go heeft soms nog een kindje van dezelfde leeftijd, als die huilt kan ze N niet pakken als die ook begint. Dat weet ik, en dat vind ik oké omdat ik weet dat wél heel goed voor N zorgt. Van huilen wordt N niet slechter.
Room, wat een mooi idee!
Hier tegen alle verwachtingen in een topnacht. Geslapen van 20:00 tot 08:00, toen uit bed gehaald met een dik snotplakkaat onder haar neus. Nog wel koortsig en een beetje sufjes, ze ligt nu weer te slapen.
Ik kwam overigens gisteren op haar kamertje, had papa die ledkerstboom met zes kleurtjes op N haar kamertje gezet, als soort nachtlampje. Ze vind het geweldig en ze slaapt er perfect op. Dus nu maar eens even zo'n mooi nachtlampje met zo'n projector zoeken.
Ik wil dolgraag werken. Liefst nog deze weekquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja heel eerlijk gezegd bedoelde ik eigenlijk misschien dat je iets eerder al wat beginnen met werken. Dat je echt in je Zoë rol bent ipv alleen mama en alleen zorgend. Ik zelf kan nl niet wachten.
Haha hier precies hetzelfde!! mijn moeder klaagde echt vaak hierover (weer borst?? ze heeft een uur geleden toch gehad?? ze word wel dik zo hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik durf t nu te zeggen want al bijna een half uur stil, maar: M is net wakker maar moe door mij in bed gestopt, een luchtkus (kon er niet bij in de wieg) en een aai, en nu slaapt hij
we zijn t m gewoon aan t leren. ermahgerd.Kwak
Wow, wat een flinkerd!quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Dad, ik las goede stats!![]()
Hier ook voor het eerst naar het cb geweest. Met oma, want papa moest werkenZe weegt nu 4925 gr en is 55 cm lang! Ze deed het ook hartstikke goed, hield haar nekje al heul overeind en ze vonden haar met alles al heel snel
Ze kreeg ook haar eerste prikjes en was daar niet echt blij mee, dus ze ligt nu lekker half te drinken en half te sabbelen
stiekem moest ik even lachen om dat kleine gezichtje dat helemaal vertrok bij de eerste prikjesArm schaap.. Gelukkig is 't nu weer goed
![]()
t mag vanaf 6 weken geloof ik. I is nog maar 5 weken toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, wat een flinkerd!. En nu al prikjes?
. Die krijgt I pas volgende maand!
Mijn I en S van krijgerrtje schelen maar een dag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t mag vanaf 6 weken geloof ik. I is nog maar 5 weken toch?
onze 4-weken afspraak (de eerste dus) was pas met 7 weken, dus hij kreeg ze ook nu al (DKTP-HiB en Pneu). Volgende prik 13 januari, en dan 10 februari de laatste van de eerste ronde prikken....
Oh dan zijn ze bij S gewoon heel snelquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn I en S van krijgerrtje schelen maar een dag..
Mm, beetje hetzelfde als die van jou denk ik. Mijn sm wil dat wij naar haar toe komen, of haar bellen om bij ons langs te komen. Vaak. Zo niet, dan probeert ze ons emotioneel te chanteren, wat niet werkt omdat wij daar beiden niet zo gevoelig voor zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
Wat jammer van je Smwaarom kwam ze zo weinig langs?
Nee geen speciale reden. Ze wil graag 'nodig' zijn denk ik. Komt alleen als je hulp vraagt
Wil je een goed verhaal horen:quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:
JM, zou best kunnenDaar had de arts het ook nog over geloof ik.. Was te druk bezig met 't troosten van m'n kind om heel goed te luisteren
![]()
Wat sneu, RFRDat zo iemand dat niet even opzij kan zetten voor haar kleinkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |