Gast, ga ff een eigen topic openen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.Nu opeens zijn Franse moslims relevant als het je uitkomt? In een islamdiscussietje over Nederland? Moslims hier heb je geen last van, want het zijn er niet veel. In Nederland en met name de Randstad wonen veel teveel moslims, dat ben ik met Geert eens.
Je kan het niet over je lippen verkrijgen he? Probeer het maar es: De Nederlandse moslim heeft zich NIET massaal uitgelaten tegen IS(IS), terrorisme, etc.
Waar de Spaan, Colombiaan en al die mensen die zich met hen betrokken voelden dat wel massaal (MILJOENEN) deed.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu al minstens een kwartier aan het wachten totdat er iemand gaat schieten.
quote:UNCONFIRMED: Armed police supposedly further converning around the Lidt cafe, live witnesses claim that is does not appear they are preparing to act, but are gearing up
Maar wanneer het over Palestina gaat, zie je ze wet met z'n 10 000en. Lol.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.Nu opeens zijn Franse moslims relevant als het je uitkomt? In een islamdiscussietje over Nederland? Moslims hier heb je geen last van, want het zijn er niet veel. In Nederland en met name de Randstad wonen veel teveel moslims, dat ben ik met Geert eens.
Je kan het niet over je lippen verkrijgen he? Probeer het maar es: De Nederlandse moslim heeft zich NIET massaal uitgelaten tegen IS(IS), terrorisme, etc.
Waar de Spaan, Colombiaan en al die mensen die zich met hen betrokken voelden dat wel massaal (MILJOENEN) deed.
Sinds wanneer gaan moslims ineens principieel doen als het hen niet uit komt?quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alcohol en moslims (al is dat nog niet bevestigd, maar daar ruziën anderen maar om) gaat niet samen
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef z'n spindoctor even de tijd.quote:
Ja dat komt door dat ongeluk met de tractor, ik zag hem niet aankomen.quote:
Moslims hebben niet geprotesteerd tegen ISIS. Enige moslimgroep die dat deden, waren Koerden maar zij deden het vooral omdat zij de enige zijn die uberhaupt tegen ISIS vechten...quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.
Wanneer hebben Nederlanders massaal geprotesteerd tegen een Benno L. trouwens?
Ja hoor, lees je eigen post eens terug, zie je het al voor je?quote:Op maandag 15 december 2014 02:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja dat komt door dat ongeluk met de tractor, ik zag hem niet aankomen.
Maar effe serieus wil je dit soort waanzinnige echt pakken dan moet je het wel zo doen.
Leer van de terroristen ! Ze kijken goed naar onze zwakke plekken en buiten dat uit om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Dat is precies wat wij ook moeten doen. Zo'n godsdienstwaanzinnige heeft maar één zwakke plek. En dat is de dood en het begeerde hiernamaals. Zij zien dit leven als een korte film waar ze zich even moeten bewijzen om in het sexparadijs met de maagden te komen.
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.
Ja, want Benno hield de Nederlandse vlag vast tijdens het neuken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
150 noemen ze trouwens ook 'hundreds...quote:Op maandag 15 december 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".
Wooooowwww, honderden moslims in heel Frankrijk.
Ik zit soms om 07:00 in zoiets, lekker een kopje koffie en een hapje voor het werk aan.quote:Op maandag 15 december 2014 02:46 schreef Caland het volgende:
Misschien had de gijzelaar wel een hekel aan dikke mensen. Sowieso, wie zit er nou om kwart voor 10 op maandagochtend in een chocoladecafé
Wel. In diverse landen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Moslims hebben niet geprotesteerd tegen ISIS. Enige moslimgroep die dat deden, waren Koerden maar zij deden het vooral omdat zij de enige zijn die uberhaupt tegen ISIS vechten...
Natuurlijk, het ligt aan de ander. Het mag gewoon niet aan den moslim liggen. Het gebrek aan zelfkritiek dat intrinsiek is aan de islam en overal besproken, moet ineens uit de weg gegaan worden.quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waardeloze vergelijking, dat je hem maakt zegt al genoeg.quote:Wanneer hebben Nederlanders massaal geprotesteerd tegen een Benno L. trouwens?
quote:Op maandag 15 december 2014 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want Benno hield de Nederlandse vlag vast tijdens het neuken.
Dan zijn ze in dit geval wel erg dom bezigquote:Op maandag 15 december 2014 02:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ze kijken goed naar onze zwakke plekken en buiten dat uit om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Ach, driekwart ervan was er waarschijnlijk alleen om Gaza te steunenquote:Op maandag 15 december 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".
Wooooowwww, honderden moslims in heel Frankrijk.
Kerstgevoel doen we niet aan hier. Hartje zomer.quote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat die premier zijn toespraak voor een kerstboom geeft. Geeft je toch een beetje dat gezellige decembergevoel.
Wil je terroristen daadwerkelijk en effectief bestrijden of wil je doorgaan met het politiek correcte spelletje van pappen en nathouden. We zijn in het westen veel te soft en overgevoelig geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor, lees je eigen post eens terug, zie je het al voor je?
Mss moet je ook maar ergens richting het midden oosten verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |