In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ik weet nooit wat nou de thuishaven van Vitesse is... Is dat nou Arnhem of Hollywood aan de Rijn?quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Sked het volgende:
Bij NAC wachten ze al 10 maanden op een thuiszege, dan doet Vitesse het zo slecht nog niet.
Naar mijn weten is het Arnhem. Maar voor de verificatie moet je even bij Mo Allach zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat nou de thuishaven van Vitesse is... Is dat nou Arnhem of Hollywood aan de Rijn?
Dan heb je Regi Blinker nog niet gehoord.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Bert trapt zo lachwekkend veel open deuren in.
Maar nogmaals.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Bert trapt zo lachwekkend veel open deuren in.
Eigenlijk hadden ze 0-4 moeten winnenquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we nu doen alsof FC Utrecht een wereldprestatie heeft geleverd?
Omdat niemand Feyenoord als een serieuze kandidaat zag.quote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo zegt niemand aan tafel dat Feyenoord t gewoon keihard laat liggen vandaag in de titelstrijd
Men zag zelfs Twente meer als een serieuze kandidaat.quote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat niemand Feyenoord als een serieuze kandidaat zag.
DUH IK MAAK TOCH OVERDUIDELIJK EEN GRAPJE OF NIET DAN?quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Men zag zelfs Twente meer als een serieuze kandidaat.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
DUH IK MAAK TOCH OVERDUIDELIJK EEN GRAPJE OF NIET DAN?
Vilhena is wel wat andere speler, wat minder uithoudingsvermogenquote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
Gewoon Vilhena op de plaats van Toornstra. dan kan je hetzelfde spel spelen
Lekker om het er af en toe ff met CAPS uit te gooien he?quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
DUH IK MAAK TOCH OVERDUIDELIJK EEN GRAPJE OF NIET DAN?
Dan zet je Immers op de vleugel en Vilhena op de plek van Immersquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef jaykop het volgende:
[..]
Vilhena is wel wat andere speler, wat minder uithoudingsvermogen
Waar is je Ajax-UI?quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we het weer over het Nederlands elftal gaan hebben, man man man
Wat als Robben die kans wel had afgemaakt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we het weer over het Nederlands elftal gaan hebben, man man man
ditquote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef GGMM het volgende:
Hiddink blijft bondscoach.
Dus iedereen aan deze tafel zat er pijnlijk naast.
Kan ook, alleen Immers op de vleugel lijkt me ook niet alles. Misschien wel op de manier van Toornstraquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan zet je Immers op de vleugel en Vilhena op de plek van Immers
Eeuwig zonde was dat!quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef tong80 het volgende:
Mooi item over Mansveld.
Ado werd bij de drie doelpunten van Mansveld na een 4-0 voorsprong tegen West Ham United toch nog uitgeschakeld. Ik weet het, opa spreekt.
Die zuigt je ballen uit de zak.quote:
Wat doet hij nu eigenlijk. Zou zonde zijn als zo'n man met al die expertise uit de voetbalwereld zou verdwijnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Anonymousz het volgende:
afbeelding
Studio voetbal is minder leuk zonder waterreus
hij wordt gemist
hij doet voorlopig niksquote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat doet hij nu eigenlijk. Zou zonde zijn als zo'n man met al die expertise uit de voetbalwereld zou verdwijnen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij doet voorlopig niks
maar misschien kan hij coach worden in de toekomst
blijft een geniale gifquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
past ook perfect bij Watergod
maar de Televizier Ring zal hij wel nooit winnenquote:Jack van Gelder heeft de Theo Koomen Award 2014, de prijs voor het beste sportverslag van het jaar, gewonnen. Van Gelder kreeg de prijs voor zijn commentaar bij de wedstrijd Nederland - Mexico op het WK voetbal.
De prijs werd tijdens het Radio 2-programma Grand Café Kranenbarg uitgereikt door juryvoorzitter Evert ten Napel en Andy Houtkamp. "Het was een enorm moeilijke keuze tussen die weergaloze 1-1 van Robin van Persie tegen Spanje en de penalty van Klaas-Jan Huntelaar tegen Mexico", stelde Ten Napel. "Jack beschrijft de actie van Arjen Robben - waar de penalty uit volgt - goed en laat ons nog eens meeleven met de gevoelens van Klaas-Jan Huntelaar."
In 2012 ging de prijs naar turncommentator Hans van Zetten voor zijn commentaar bij de gouden rekstokoefening van Epke Zonderland op de Olympische Spelen. Vorig jaar won Andy Houtkamp voor zijn verslag van de Champions League-zege van Ajax op Barcelona.
In november kreeg Van Gelder ook de eerste Marconi Impact Award voor zijn radiocommentaar tijdens voetbalwedstrijden op Radio 1.
Dick Advocaat is wel vermakelijk, Jan van Halst is net als Youri Mulder een matige analyticus die totaal geen indrukwekkende voetbalcarrière heeft gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef Pedroso het volgende:
En dan ook nog Dickie Dik en de meest waardeloze analyticus van Nederland, Jan v. Halst.
vind ik wel apart, psv heeft immers gewonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Anonymousz het volgende:
afbeelding
hij wordt gemist
Never forgetquote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Anonymousz het volgende:
afbeelding
hij wordt gemist
HOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
BESTUUR AAN DE MUUR
WERKEN VOOR JE GELD MET JE 2 GOALS IN DE BLESSURETIJD
ik had zijn goal gemistquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo
Mooie goal van Zivkogod ben helemaal blij vandaag![]()
Bedankt hans.quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er. De Vrij speelt een sterke pot tegen Inter, fwiw.
waarom die haatquote:
mad?quote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
BESTUUR AAN DE MUUR
WERKEN VOOR JE GELD MET JE 2 GOALS IN DE BLESSURETIJD
najah, echt best was het niet he?quote:
Gohquote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, echt best was het niet he?
dat is niet liefquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook nog leeft, jammer.
*verdedigd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Evertjan het volgende:
slecht verdedigt door Willem 2 snap ook niet waarom ze niet het 1e elftal naar Twente hebben gestuurd
powerloungengodquote:
topsjowquote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
WTF JAN VAN HALST EN ARNO!??! KRIJG NOU HET HEEN EN WEER ZEG
Je moet Southampton - Sunderland even terug kijken. Zo slecht wordt er in de Eredivisie echt niet verdedigd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Evertjan het volgende:
In Engeland was een wedstrijd als dit geëindigd in 0-1
Zelfs bij Liverpool-Arsenal staat er één te verdedigen op NEC-niveau. Die Skrtel laat zich in de lucht aftroeven door een spelertje van 1.65quote:Op zondag 21 december 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet Southampton - Sunderland even terug kijken. Zo slecht wordt er in de Eredivisie echt niet verdedigd.
Daarna was hij half dood toch?quote:Op zondag 21 december 2014 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs bij Liverpool-Arsenal staat er één te verdedigen op NEC-niveau. Die Skrtel laat zich in de lucht aftroeven door een spelertje van 1.65
decibelquote:
hoiquote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee man, GTA Vice City radio
Je bent geen kenner merk ik al
Ja ik denk meteen aan gtaquote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Arno is zo'n enorme debiel, niet te filmen dit
quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
GTA radioquote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
gtaquote:
jij hem niet aardigquote:
nopequote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Evertjan het volgende:
voor 30 miljoen verkoopt PSV hem tijdens de winterstop
Wil om te winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Goed dat PSV kampioen wil worden. Toch belangrijk.
feit of meningquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Evertjan het volgende:
voor 30 miljoen verkoopt PSV hem tijdens de winterstop
emotion met Fernando Martinezquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spandau Ballet, Tears for Fears, Human League
wat een genot
Dick "...zonder meer... " Advocaatquote:
okéquote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Voor 20 miljoen en een vette kluif voor Simba is hij weg.
niet weerquote:
New Yorkquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
emotion met Fernando Martinez
Voor die bot gaat hij zeker wegquote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
oké
http://www.nu.nl/sport/39(...)n-euro-depay-af.html
Daar zat niks voor Simba bij.quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
oké
http://www.nu.nl/sport/39(...)n-euro-depay-af.html
doe mee met de states/places of america danquote:Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zat niks voor Simba bij.
Wow dat is uit mijn tijdquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spandau Ballet, Tears for Fears, Human League
wat een genot
miamiquote:
arizonaquote:
quote:
missisippiquote:
Adolf Hitler da gawdquote:Op zondag 21 december 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
West-Duitsland, Oost-Duitsland en DDR
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 21 december 2014 22:39 schreef Abed het volgende:
Ik wil niet leven in een staat die de doodstraf hanteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |