abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147586822
quote:
Marcouch wil aangifte moslimhaat gemakkelijker maken | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Dat heeft de PvdA-coryfee zondagavond gezegd in het programma Reporter Radio.

Nu staan er een aangifteformulier al standaard mogelijkheden om antisemitische incidenten gemakkelijker aan te duiden. Ook het melding maken van homofoob geweld is eenvoudiger geworden.

Marcouch reageerde met dit plan op een onderzoek van wetenschapper Ineke van der Valk. Hieruit blijkt dat tweederde van alle moskeeën in Nederland ooit het doelwit is geweest van agressie.

''Wanneer moskeebesturen aangifte doen, wordt dat geregistreerd als vernieling of bekladding, terwijl er alle aanleiding is om aan te nemen dat er sprake is van discriminerend geweld'', zei Marcouch in het radioprogramma.

De parlementariër heeft minister Ivo Opstelten van Justitie inmiddels gevraagd werk te maken van een simpeler aangiftebeleid en een betere vervolging van daders. Dat zou volgens Marcouch ook bijdragen aan een gevoel van veiligheid bij moslims.
Bron: www.nu.nl
Goeie zaak!
Moslims zitten toch wel heel vaak in het verdomhoekje, als religie van de gematigdheid en vrede.
Toch?
I´m back.
pi_147586979
Moslims zijn toch geen religie?
pi_147587004
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Wespensteek het volgende:
Moslims zijn toch geen religie?
Christenen ook niet :(
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_147587063
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Christenen ook niet :(
Lijkt mij ook niet dus is de tekst van TS onzinnig.
pi_147587167
Hoe harder de PvdA allochtonen knuffelt en in de watten legt, hoe harder ze zakken in de peilingen. Ik juich alles toe wat ze willen doorvoeren dus :')
pi_147587197
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet dus is de tekst van TS onzinnig.
Nee, moskee's worden aan alle kanten vernield, en dat is een uiting van moslimhaat.
En dat moet keihard afgestraft worden.
Dus aangiftes in het vervolg onder kopje moslimhaat.
Dat hetzelfde is als antisemitisme of homohaat, volgens Marcouch.
I´m back.
pi_147587229
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe harder de PvdA allochtonen knuffelt en in de watten legt, hoe harder ze zakken in de peilingen. Ik juich alles toe wat ze willen doorvoeren dus :')
Ze gaan onder 10 zetels TK-equivalent, denk ik.
I´m back.
pi_147587269
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, moskee's worden aan alle kanten vernield, en dat is een uiting van moslimhaat.
En dat moet keihard afgestraft worden.
Dus aangiftes in het vervolg onder kopje moslimhaat.
Dat hetzelfde is als antisemitisme of homohaat, volgens Marcouch.
Daar ben ik het wel mee eens ja, zeker als dat bij een synagoge ook de standaard is.
pi_147587338
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja, zeker als dat bij een synagoge ook de standaard is.
Het is het geloof van de gematigdheid en de vrede hè.
I´m back.
pi_147587392
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit het gaat om makkelijk aangifte doen van strafbare feiten daar ben ik altijd voor. Als je het niet eens bent met wat mensen geloven hoef je nog niet te gaan vernielen.
pi_147587521
quote:
15s.gif Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
''Wanneer moskeebesturen aangifte doen, wordt dat geregistreerd als vernieling of bekladding, terwijl er alle aanleiding is om aan te nemen dat er sprake is van discriminerend geweld'', zei Marcouch in het radioprogramma.
Dit vind ik wel een interessante. Onder welk kopje valt het als een blonde vrouw door Mo voor hoer uitgemaakt wordt? Als we toch aanleidingen om dingen aan te nemen aan het zoeken zijn?
pi_147587552
Als de SP dan maar meer stemmen krijgt vind ik het best.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_147587559
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit het gaat om makkelijk aangifte doen van strafbare feiten daar ben ik altijd voor. Als je het niet eens bent met wat mensen geloven hoef je nog niet te gaan vernielen.
Ja, bovendien is het dus het geloof van de gematigdheid en vrede, ook dat nog.
Zo'n versnelde aangifte kun je dan inzetten tegen iedereen die iets kwaads zegt of op internet plaatst daarover wrs.
Win, win-situatie. Mensen weten op gegeven moment dat ze niets meer mogen zeggen tegen de Islam en de Islam kan zo zijn invloed uitbreiden. Inshalla.
I´m back.
pi_147587570
graag wil ik dan wel dat de moslims een identificatie dragen zodat ik kan herkennen of ik een zwaardere straf kan krijgen als ik iemand beledig

pi_147587715
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n versnelde aangifte kun je dan inzetten tegen iedereen die iets kwaads zegt of op internet plaatst daarover wrs.
Win, win-situatie. Mensen weten op gegeven moment dat ze niets meer mogen zeggen tegen de Islam en de Islam kan zo zijn invloed uitbreiden. Inshalla.
Vergeet jouw aluminium hoedje niet op te zetten voordat je gaat slapen. Je kunt dus niet versneld aangifte doen van beledigen van de islam want dat is niet strafbaar in Nederland, het gaat om strafbare feiten. Je lijkt nog gekker dan die moslims die in een god geloven, jij gelooft dingen die bewezen niet waar zijn en zo te controleren zijn.
pi_147587718
De PVDA zou aangeklaagd moeten worden voor landverraad.
pi_147587720
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb er wel bewondering voor hoe de volgelingen van een plunderende warlord dit met droge ogen uit hun strot kunnen krijgen. Maar ik heb de afgelopen week geleerd dat de koran niks met moslims hun geloof te maken heeft dus wat weet ik er nou van?
pi_147587770
Extra aangiften is inderdaad echt wat dit land nodig heeft :')
Nog even de slappe slachtoffercultuur versterken :')
-XOXO-
pi_147587818
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb er wel bewondering voor hoe de volgelingen van een plunderende warlord dit met droge ogen uit hun strot kunnen krijgen. Maar ik heb de afgelopen week geleerd dat de koran niks met moslims hun geloof te maken heeft dus wat weet ik er nou van?
Jij niet begrijpen jongen, allah alles weten.
I´m back.
pi_147587840
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bij moskeeën staan ze ook te steigeren als er een varkenskop voor de deur ligt. Als ik als knor, iedere keer getraumatiseerd en geslachtofferd zou zijn als een ballen vereniging weer eens een al dan niet levend of door midden gehakt varken aflevert in de sapjeskamer, dan had ik een behoorlijk kutleven.
pi_147587862
Geen aangifte gewoon klappen uitdelen duj
pi_147587947
quote:
15s.gif Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
Marcouch wil moslimhaat gemakkelijker maken
Hoeft hij niet veel voor te doen.
pi_147587953
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bij moskeeën staan ze ook te steigeren als er een varkenskop voor de deur ligt. Als ik als knor, iedere keer getraumatiseerd en geslachtofferd zou zijn als een ballen vereniging weer eens een al dan niet levend of door midden gehakt varken aflevert in de sapjeskamer, dan had ik een behoorlijk kutleven.
Goh nog iemand die er blijkbaar niets van begrijpt, ik begrijp niet waarom mensen zo hun best doen erg dom over te komen als ze hun afschuw van de islam en moslims willen tonen.
pi_147588007
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goh nog iemand die er blijkbaar niets van begrijpt, ik begrijp niet waarom mensen zo hun best doen erg dom over te komen als ze hun afschuw van de islam en moslims willen tonen.
Leg het eens uit?
pi_147588211
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Leg het eens uit?
Ik denk niet dat dat nut heeft.
pi_147588329
Ah, een Ryan3-topic. "Ik ben heus geen moslimhater hoor, maar..."

pi_147588386
quote:

[..]

Het scheelt wellicht al een hoop dat jij gewoon afgerekend wordt op je daden en niet op de boeken die je leest.
pi_147588402
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Heel deze discussie heeft geen nut, het is toch voor en tegen en alles wat tegen is wordt door de mod(s) verwijderd :')
pi_147588408
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de economische situatie meer ermee te maken heeft maar fantaseren mag altijd.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_147588549
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen verhaal wil opschrijven waarin je de wensen van moslims belangrijker maakt dan die van andere mensen. Anderzijds wil je natuurlijk ook geen verhaal opschrijven, waarin moslims mensen zijn die sneller huilen dan de rest van de bevolking. Best lastig modern pc zijn.
pi_147588612
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan welke moslims je gebruikt om je stelling kracht bij te zetten. Maar laat ik 'm inkoppen: voor die stelling heb je meer dan 75% van de moslims aan je zijde. Voor de stelling dat het een haatdragende, politieke ideologie is die uit is op wereldoverheersing; daarvoor geldt dat het om nog geen 10% van de moslims gaat.

Als we van jouw en Glazenmakers' stelling uit mogen gaan is het ook gerechtvaardigd om te roepen dat Nederlanders vieze pedoseksuelen zijn die aan kinderen zitten. Komt zo'n beetje op dezelfde verhouding neer. Alleen bij dat laatste zien veel mensen toch wel in hoe krankzinnig en onlogisch dat is, bij dat eerste niet.
pi_147588664
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het scheelt wellicht al een hoop dat jij gewoon afgerekend wordt op je daden en niet op de boeken die je leest.
Bewust kiezen om een moordlustige warlord als grote verteller van wijsheden te zien is een daad. Net zoals je afgerekend en uitgescholden kan worden op het feit dat je een openlijke neonazi bent.
pi_147588767
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan welke moslims je gebruikt om je stelling kracht bij te zetten. Maar laat ik 'm inkoppen: voor die stelling heb je meer dan 75% van de moslims aan je zijde. Voor de stelling dat het een haatdragende, politieke ideologie is die uit is op wereldoverheersing; daarvoor geldt dat het om nog geen 10% van de moslims gaat.

Als we van jouw en Glazenmakers' stelling uit mogen gaan is het ook gerechtvaardigd om te roepen dat Nederlanders vieze pedoseksuelen zijn die aan kinderen zitten. Komt zo'n beetje op dezelfde verhouding neer. Alleen bij dat laatste zien veel mensen toch wel in hoe krankzinnig en onlogisch dat is, bij dat eerste niet.
Geboren worden in een bepaalde geografische regio is wat anders dan een aanhanger zijn van een bepaalde ideologie. De eerste zegt nog vrij weinig over iemand, de tweede zegt een hele hoop.
pi_147588782
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bewust kiezen om een moordlustige warlord als grote verteller van wijsheden te zien is een daad.
Vertel eens welke wijsheden moslims hier massaal tot zich nemen en waar ze aan gehoorzamen terwijl dat hier dagelijks op veel verzet stuit?
pi_147588809
Ik denk dat het goed is om moslimhaat ook te registreren. Net als antisemitisme en homohaat.
Geeft op zijn minst een inkijkje in het geweld jegens deze groep.
Make my day!
pi_147588827
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Geboren worden in een bepaalde geografische regio is wat anders dan een aanhanger zijn van een bepaalde ideologie. De eerste zegt nog vrij weinig over iemand, de tweede zegt een hele hoop.
Nou, nee. Als je geboren wordt in Iran is de kans dat je moslim zult worden significant groter dan wanneer je hier geboren wordt.
pi_147589074
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vertel eens welke wijsheden moslims hier massaal tot zich nemen en waar ze aan gehoorzamen terwijl dat hier dagelijks op veel verzet stuit?
Flappen huid van baby's snijden. Die vervolgens een paar weken met een open wond in urinezuur laten creperen. Een manier van slachten uit de bronstijd, die toen vriendelijker was, maar nu hopeloos achterhaald.

De enige reden dat niet iedere moslim in de gevangenis zit, komt doordat ze gelukkig niet goed luisteren naar hun moordlustige gek van een profeet. Dat is vriendelijk van ze, maar dat maakt hun steun aan een religie die de meest verschrikkelijke dingen voorschrijft niet beter.
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, nee. Als je geboren wordt in Iran is de kans dat je moslim zult worden significant groter dan wanneer je hier geboren wordt.
Je meent het. Als je niet eens het verschil wil onderkennen tussen iets waar je geen invloed op hebt en iets waar je als persoon wel invloed op hebt dan is je serieus nemen lastig.
pi_147589252
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen verhaal wil opschrijven waarin je de wensen van moslims belangrijker maakt dan die van andere mensen. Anderzijds wil je natuurlijk ook geen verhaal opschrijven, waarin moslims mensen zijn die sneller huilen dan de rest van de bevolking. Best lastig modern pc zijn.
Nou nee, ik denk gewoon niet dat het nut heeft het jou uit te leggen want als je niet begrijpt waarom het dumpen van slachtafval bij iemand anders niet gewaardeerd wordt dan ben je te dom om de uitleg te begrijpen.
pi_147589268
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Glazenmaker het volgende:
De enige reden dat niet iedere moslim in de gevangenis zit, komt doordat ze gelukkig niet goed luisteren naar hun moordlustige gek van een profeet.
Besnijdenis slaat nergens op inderdaad, maar dat is vooralsnog niet bij wet verboden of iets. Bovendien hebben moslims hier geen monopolie op. Dus welke afkeurenswaardige daden heb je verder nog in petto m.b.t. moslims?

quote:
Je meent het. Als je niet eens het verschil wil onderkennen tussen iets waar je geen invloed op hebt en iets waar je als persoon wel invloed op hebt dan is je serieus nemen lastig.
Ik denk dat je uiteindelijk niet bijster veel invloed hebt op waar je geboren wordt.
  zondag 14 december 2014 @ 23:25:35 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_147589394
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef agter het volgende:
Ik denk dat het goed is om moslimhaat ook te registreren. Net als antisemitisme en homohaat.
maar waarom dan niet tegen Jihad en dat soort lui een vinkje kunnen neer zetten ?
want dat is toch het begin waar vaak de ellende mee begint en niet de Moslimhaat

de Jihad is vaak het begin van de Moslimhaat en je kunt aktie en gevolg niet los zetten van elkaar
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_147589447
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:25 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar waarom dan niet tegen Jihad en dat soort lui een vinkje kunnen neer zetten ?
want dat is toch het begin waar vaak de ellende mee begint en niet de Moslimhaat

de Jihad is vaak het begin van de Moslimhaat en je kunt aktie en gevolg niet los zetten van elkaar
Je doet geen aangifte tegen lui maar van gebeurtenissen waarbij je als je de dader kent die kunt noemen als verdachte.
pi_147590407
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nou nee, ik denk gewoon niet dat het nut heeft het jou uit te leggen want als je niet begrijpt waarom het dumpen van slachtafval bij iemand anders niet gewaardeerd wordt dan ben je te dom om de uitleg te begrijpen.
Ik ben zelf ''slachtoffer'' van zo'n dumping. Had ik ook al eerder gezegd tegen je. Hou alsjeblieft op met mijn ervaringen te kleineren. Ik ben misschien wel dom, maar jij discrimineert mensen.
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Besnijdenis slaat nergens op inderdaad, maar dat is vooralsnog niet bij wet verboden of iets. Bovendien hebben moslims hier geen monopolie op. Dus welke afkeurenswaardige daden heb je verder nog in petto m.b.t. moslims?

[..]

Ik denk dat je uiteindelijk niet bijster veel invloed hebt op waar je geboren wordt.
Je kinderen vrijwillig stoppen in een tikkende tijdbom crematie kamer voor religieuze indoctrinatie. Kinderen bang maken met een alwetende, allesziende en alles veroordelende god. Of er al een wet tegen is, maakt geen ene kloot uit of je een paardenlul bent ja of nee.

Dat is wat ik zeg slimpie. Waar je wel bijster veel invloed op hebt, zodra je uit huis bent, is de vraag of het bewonderenswaardig is om een Hitler van 1300 jaar geleden te vereren.
pi_147590507
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben misschien wel dom, maar jij discrimineert mensen.
Natuurlijk doe ik dat, mensen discrimineren op basis van hun uitlatingen is gewoon toegestaan je bent ook gek als je dat niet doet.
pi_147590575
quote:
Hoe registreer je dat dan? Iedereen die kritisch is in een data-base, want die kunnen potentiële moskee vernielers zijn?
I´m back.
pi_147590650
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe registreer je dat dan? Iedereen die kritisch is in een data-base, want die kunnen potentiële moskee vernielers zijn?
Kritisch zijn en een varkenskop aan de deur van een moskee hangen zijn niet met elkaar vergelijkbaar.
pi_147590663
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Natuurlijk doe ik dat, mensen discrimineren op basis van hun uitlatingen is gewoon toegestaan je bent ook gek als je dat niet doet.
Nee. Jij had geen medelijden met mij toen ik vertelde over de levende biggen, halve varkenskoppen en andere ellende die bij mijn clubhuis zijn afgeleverd. Bij moslims dan weer wel.
pi_147590713
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee. Jij had geen medelijden met mij toen ik vertelde over de levende biggen, halve varkenskoppen en andere ellende die bij mijn clubhuis zijn afgeleverd. Bij moslims dan weer wel.
Als je even aangeeft waar ik dat geschreven heb kan ik er op reageren, ik kan me niet herinneren me daarover uitgelaten te hebben, ik ken zelfs het verhaal niet.
pi_147590759
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 00:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kritisch zijn en een varkenskop aan de deur van een moskee hangen zijn niet met elkaar vergelijkbaar.
Het moge duidelijk zijn dat daar een verschil tussen zit idd. Maar hoe wil je dat aanpakken mbt registratie van moslimhaters dan? Iemand die kritisch is tav Islam zal niet per se ook een varkenskop willen ophangen aan de deurknop van een moskee. Doch degene die dat doet is wrs wel een moslimhater. Dus preventief iedereen die kritisch is tav Islam maar registreren dan, want je kunt niet weten, misschien is het een moslimhater die een varkenskop aan de deurknop van een moskee wil ophangen, ooit, in de toekomst???
En hoe zit het met een Joodspersoon, die weliswaar wellicht moslimhater zou kunnen zijn, maar nooit een varkenskop zal willen vastpakken, laat staan ergens willen ophangen, want hij heeft dezelfde irrationele afkeer van varkens als moslims?
I´m back.
pi_147590779
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat daar een verschil tussen zit idd. Maar hoe wil je dat aanpakken mbt registratie van moslimhaters dan? Een iemand die kritisch is tav Islam zal niet per se ook een kop willen ophangen aan de deurknop van een moskee. Doch degene die dat doet is wrs wel een moslimhater. Dus preventief iedereen die kritisch is tav Islam maar registreren dan, want je kunt niet weten, misschien is het een moslimhater die een varkenskop aan de deurknop van een moskee wil ophangen, ooit, in de toekomst???
Toch niet iedereen die kritisch is is gelijk een moslim hater ?
pi_147590787
quote:
Niet als je stelt dat alles wat een moslim/moskee overkomt automatisch moslimhaat is. Straks lopen een paar Marokkaanse ettertjes iets op een moskee te kladden en komt dat in de boeken als 'moslimhaat' want op een moskee. En dit is wel wat het voorstel inhoudt; Bekladding of vernieling van een moskee altijd aanmerken als moslimhaat 'want dat zou voor de hand liggen'..

Als mijn huis beklad wordt, mag dat dan aangemerkt worden als 'blankenhaat'?
pi_147590818
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je even aangeeft waar ik dat geschreven heb kan ik er op reageren, ik kan me niet herinneren me daarover uitgelaten te hebben, ik ken zelfs het verhaal niet.
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hater. Je onderdrukt me.
pi_147590836
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Toch niet iedereen die kritisch is is gelijk een moslim hater ?
Maar potentieel toch wel?
Iig is een moslimhater wel kritisch tav de Islam.
I´m back.
pi_147590838
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niet als je stelt dat alles wat een moslim/moskee overkomt automatisch moslimhaat is. Straks lopen een paar Marokkaanse ettertjes iets op een moskee te kladden en komt dat in de boeken als 'moslimhaat' want op een moskee. En dit is wel wat het voorstel inhoudt; Bekladding of vernieling van een moskee altijd aanmerken als moslimhaat 'want dat zou voor de hand liggen'..

Als mijn huis beklad wordt, mag dat dan aangemerkt worden als 'blankenhaat'?
Nja als een synagoge wordt beklad is het wel gelijk antisemitisme.
pi_147590857
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja als een synagoge wordt beklad is het wel gelijk antisemitisme.
Says who?
pi_147590862
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar potentieel toch wel?
Iig is een moslimhater wel kritisch tav de Islam.
Nee niet iedereen die kritisch is is een gelijk een hater.
pi_147590877
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Says who?
Hmm de media. Mensen ?
pi_147590890
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Says who?
Says every Jew
pi_147590892
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm de media. Mensen ?
Hear say dus. Niet relevant, niet bewezen.
pi_147590916
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hater. Je onderdrukt me.
Nee dat verhaal over "Als ik als knor" is dusdanig onbegrijpelijk dat er geen verhaal van te makne is waardoor ik er onmogelijk op kan reageren. Als je met als begint geef je ook aan dat het verzonnen is en dus is reactie overbodig en zeker geen realiteit waardoor medelijden overbodig is.
pi_147590929
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hear say dus. Niet relevant, niet bewezen.
Nah dat kan je toch niet ontkennen. Zodra het duidelijk is dat een joods iemand lastig wordt gevallen zeggen ze vrijwel altijd dat het jodenhaat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')