gvd, jij bent smerigquote:
Op fietsafstand.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt dat we dichtbij wonen. Nee.
Hmm ik twijfel tussen mannenmeet en ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Jan, wat kunnen we doen tegen deze geslachtsdiscriminatie?
kan best makkelijk. wij hebben toch allemaal een snor.quote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel tussen mannenmeet en ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?
Heb jij ook die fantasie?quote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?
Heb jij een godenlichaam?quote:
Oké, we hebben een plan.quote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel tussen mannenmeet en ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?
Heb KB's broek weleens aangetrokken toch stiekempjes, voelde me wel compleet toen op een of andere manierquote:
In je nieuwe ossoquote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
Dames ik hoor wel wanneer we meten. Wel graag nieuwe jaar.
oh hij kent wel wat mensenquote:Op zondag 14 december 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben daarna letterlijk 3 x verhuisd. Succes.
jij bent gek, denk ook aan bortequote:Op zondag 14 december 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke oke dan tapas in amsterdam/rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |