gwn jfm, borte jij en ik bbyquote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
OMG WILDE GEWOON MET 4 MENSEN OFZO IK BEN IINTROVERT KRIJG HOOFDPIJN IN GROTE GROEPEN
Ok dan kom ik.quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn jfm, borte jij en ik bby
zeytun meet
raar dat wij nooit drankje gedaan hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
OMG WILDE GEWOON MET 4 MENSEN OFZO IK BEN IINTROVERT KRIJG HOOFDPIJN IN GROTE GROEPEN
Borte gaat ons naar Guus Meeuwis brengen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
Pls mag ik komenquote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeytun meet
ben je ook one of the gurls.quote:Op zondag 14 december 2014 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pls mag ik komenik zal mn blik van jullie afwenden uit respect, ik beloof
nee. ladies only.quote:Op zondag 14 december 2014 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pls mag ik komenik zal mn blik van jullie afwenden uit respect, ik beloof
Zomaar Crip buitensluiten.quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeytun meet
quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik organiseer een meet. Wie komt mee tapas eten.
Heb ik ook gedaan hoor.quote:
crip heeft niet gezegd dat ze meeewildequote:
Ga boeken lezen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij is een autist
jammer van dat godenlichaam
Ik weet zeker dat ik weer de meest luidruchtige ga zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip heeft niet gezegd dat ze meeewildeunlabeled ook niet dus ik wist niet of ik ze op moest noemen of no
Ik ookquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet opeens wegblijven. ik ben serieus.
Oh dat zal het zijnquote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niemand mag je
nee weetniet, olmdat jij later aanmaakte en die andere mensen hadden al dus die denken fuck dis shit en volgen jou niet terug, de bitches
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat we dichtbij wonen. Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
raar dat wij nooit drankje gedaan hebben
zo dichtbij..
quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn![]()
Ik ga even een potje huilen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk kan dit jou wat opvrolijkern
quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn![]()
Ik ga even een potje huilen...dat faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Jan, wat kunnen we doen tegen deze geslachtsdiscriminatie?
gvd, jij bent smerigquote:
Op fietsafstand.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt dat we dichtbij wonen. Nee.
Hmm ik twijfel tussen mannenmeet en ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Jan, wat kunnen we doen tegen deze geslachtsdiscriminatie?
kan best makkelijk. wij hebben toch allemaal een snor.quote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel tussen mannenmeet en ons als vrouwen verkleden en elkaar opmaken en dan infiltreren in hun meet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |