Dawwwwwwwwwwwwww ik zie ze al in hun sneeuwpakkieeeee ajiowejfoierjfiojf <33333quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik haat niet op kids. Ik heb vandaag veel kids geholpen op het werk.
Maar aan eigen kids moet ik echt nog lang niet denken.
Zijn dat die mongolen die een liedje met Katy Perry hadden? Ik ga niet eens klikken.quote:
jij heb niet eens eierstokken gekkiequote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
http://m.9gag.com/gag/a1ZE002
Hier krijg ik ook rammelende eierstokken van.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn dat die mongolen die een liedje met Katy Perry hadden? Ik ga niet eens klikken.
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]volgens mij waren dat weer anderen?
dan niet, ois wel sexy liedje
ZO LIEF vooral die met die gitaarrrquote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
http://m.9gag.com/gag/a1ZE002
Hier krijg ik ook rammelende eierstokken van.
pff ik kende ze nog van voor katy perry samenwerkingquote:
goeie oudee tijddddquote:
En gij zult nog vele uren wachten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vele boeken besteld... nog steeds niks binnengekregen.
Schoolboeken?quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is pas goede starstruckquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En gij zult nog vele uren wachten.
Nee, leesvoer. The Alchemist, Twelve Years A Slave, The Rosieproject, een boek van Rumi en nog een paar andere boeken.quote:
Haha, nerdje.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cool! Twelve Years a Slave had je gratis kunnen downloaden van de iBooks Store als je een iPhone hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Liever komen ze snel.
[..]
Nee, leesvoer. The Alchemist, Twelve Years A Slave, The Rosieproject, een boek van Rumi en nog een paar andere boeken.
http://www.bookdepository.com/
Spotprijsjes.
Ik heb wel to do list van alle dames hierquote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie een soort van to do/bucketlist?
Hou niet zo van lezen van een schermpje. Heb ook geen iPhone hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool! Twelve Years a Slave had je gratis kunnen downloaden van de iBooks Store als je een iPhone hebt.
Grappig dat je dit zegt. Ik dacht er vanmiddag aan om een te schrijven. jij?quote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Juist om na te denken wat ik allemaal wil doen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt. Ik dacht er vanmiddag aan om een te schrijven. jij?
Wat je in je leven gedaan/bereikt wil hebben? Nee. Dat zit toch wel een beetje globaal in je hoofd?quote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |