kan je baba niet helpen?quote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
EEN ONAFHANKELIJKE VROUW MOET ZELF OP ZOEK OM KRAALPLINTEN VOOR EEN SCHAPPELIJKE PRIJS.
KUTLEVEN
quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HIGH FIVE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè, gaat ze klagen over kaviaar. Zelfs dat is niet goed genoeg voor d'r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon hoe ik omga met dingen enzo![]()
![]()
?quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dankje voor de erkenning, dat was alles wat ik nodig had.
Baba is erger dan ikquote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan je baba niet helpen?
[..]!!!
[..]nee
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
En eten. Eten is goed.
Kom lekker samen bulken.
Will dooo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Mathemaat het volgende:
En dat is oké. Gewoon blijven ademhalen.
Zo ben ik ook.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baba is erger dan ikKan een uur denken over melkwit of roomwit.
Okok. Maar wel stamppot.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
En eten. Eten is goed.
Kom lekker samen bulken.
Ik pakte één bastognekoekje.quote:
welke is dit? ik ben oud gewordenquote:Op zondag 14 december 2014 22:15 schreef Crip het volgende:
SHAKE IT SHAKE IT BABY SHAKE IT SHAKE IT MAMA SHAKE IT CALIFORNIA
Dat is beter.quote:Op zondag 14 december 2014 22:15 schreef Crip het volgende:
SHAKE IT SHAKE IT BABY SHAKE IT SHAKE IT MAMA SHAKE IT CALIFORNIA
Ik haat niet op kids. Ik heb vandaag veel kids geholpen op het werk.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Crip het volgende:
GET OUT THE WAY YO GET OUT THE WAY YOU BIGGIE SMALLS JUST GOTTT DROPPEDDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |