Is goed. Jij en BobbyB beiden neem ik aan?quote:
Is goed.quote:
jij mij slaan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat braaf. Mag je heus wel slaan zonder toestemming.
Keuring. Was ik er niet eerder dan jij? :$quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En niet eens op sollicitatie geweest voor de keuring
Deze sc wordt eng.quote:
Hmm weet niet of ik een grote bek heb. Maar wel dat ik brutaal ben soms. Is gewoon leuk. Niet zo over je heen laten lopen enzo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef perro. het volgende:
[..]
das inherent aan op fok posten. waarom heb je een grote bek dan?
Ja en ik eis een keuring bij jouquote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Keuring. Was ik er niet eerder dan jij? :$
Ik ben de eerste om dat te bevestigenquote:
Klopt! En Vin dus! Thanks alvast!quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Jij en BobbyB beiden neem ik aan?
Trouwens Buurmeisje is de organisator. Ze is er nu niet, maar je hoort het vanzelf wel denk ik. Geen idee hoe het verder zit.
[..]
Is goed.
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
Kom danquote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja en ik eis een keuring bij jou
Ik zou het alleen thuis doen in vertrouwde omgeving als eerste keer helemaal als niemand meer helder is lijkt het me gewoon gevaarlijk. Zal vast goed gaan maar kan ook anders.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht. Maar bij iemand thuis kan er met wiet niet heel veel fout gaan denk ik.
Ah, oké. Consider it done.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt! En Vin dus! Thanks alvast!
kleine meisjes kun je altijd overheen lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm weet niet of ik een grote bek heb. Maar wel dat ik brutaal ben soms. Is gewoon leuk. Niet zo over je heen laten lopen enzo.
Ik wel ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dankje.quote:
Dan blijf ik maar veilig achter m'n laptop zitten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het alleen thuis doen in vertrouwde omgeving als 1e keer helemaal als niemand meer helder is lijkt het me gewoon gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |