Nope.quote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach schat, tegen die tijd mss weer wel.
Oh? Ik moet even toestemming vragen.quote:
flauw. net nu ik zo nieuwsgierig ben.quote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met veel. Maar wat, dat verklap ik niet.
Erbij zetten dus?quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Toffe meet trouwens. Wij willen ook komen.
Oeh. Mooi. Dit is nummer 2 dus.quote:
Wellicht. Maar bij iemand thuis kan er met wiet niet heel veel fout gaan denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dat soort dingen met zoeits te doen lijkt mij juist uiterst onverstandig, maargoed ieder z'n ding.
Dat dusquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ben het totaal met je eens. Liever een sex meet.
Waarom ben je nieuwsgierig naar een of ander gek, grote-bek-hebbende, internet-wijf? /$quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
flauw. net nu ik zo nieuwsgierig ben.
braaf.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh? Ik moet even toestemming vragen.
Dat gaan wij binnenkort doen. Ben al zenuwachtig whehehe.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Na een half uur krijg ik een slaapaanvaldoe dan maar een goed lijntje of alcohol
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh? Ik moet even toestemming vragen.
Hardquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Jij weet niet hoe hard ze kan bijten
Wat braaf. Mag je heus wel slaan zonder toestemming.quote:
Die bijt mij niet johquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Jij weet niet hoe hard ze kan bijten
das inherent aan op fok posten. waarom heb je een grote bek dan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig naar een of ander gek, grote-bek-hebbende, internet-wijf? /$
Is goed. Jij en BobbyB beiden neem ik aan?quote:
Is goed.quote:
jij mij slaan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat braaf. Mag je heus wel slaan zonder toestemming.
Keuring. Was ik er niet eerder dan jij? :$quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En niet eens op sollicitatie geweest voor de keuring
Deze sc wordt eng.quote:
Hmm weet niet of ik een grote bek heb. Maar wel dat ik brutaal ben soms. Is gewoon leuk. Niet zo over je heen laten lopen enzo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef perro. het volgende:
[..]
das inherent aan op fok posten. waarom heb je een grote bek dan?
Ja en ik eis een keuring bij jouquote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Keuring. Was ik er niet eerder dan jij? :$
Ik ben de eerste om dat te bevestigenquote:
Klopt! En Vin dus! Thanks alvast!quote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Jij en BobbyB beiden neem ik aan?
Trouwens Buurmeisje is de organisator. Ze is er nu niet, maar je hoort het vanzelf wel denk ik. Geen idee hoe het verder zit.
[..]
Is goed.
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
Kom danquote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja en ik eis een keuring bij jou
Ik zou het alleen thuis doen in vertrouwde omgeving als eerste keer helemaal als niemand meer helder is lijkt het me gewoon gevaarlijk. Zal vast goed gaan maar kan ook anders.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht. Maar bij iemand thuis kan er met wiet niet heel veel fout gaan denk ik.
Ah, oké. Consider it done.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt! En Vin dus! Thanks alvast!
kleine meisjes kun je altijd overheen lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm weet niet of ik een grote bek heb. Maar wel dat ik brutaal ben soms. Is gewoon leuk. Niet zo over je heen laten lopen enzo.
Ik wel ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dankje.quote:
Dan blijf ik maar veilig achter m'n laptop zitten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we bijten niet hoor. Nou ja, Tamashi misschien dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het alleen thuis doen in vertrouwde omgeving als 1e keer helemaal als niemand meer helder is lijkt het me gewoon gevaarlijk.
Kkssssht. Jij denkt dat.quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef perro. het volgende:
[..]
kleine meisjes kun je altijd overheen lopen.ook als ze brutaal zijn. gewoon tik tik tik doen.
I know.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zodat Bobby me voor mijn bakkes kan slaan, vastbinden en misbruiken?
Na 1 of 2 keer dat proberen is het ook wel over als je dat goed doetquote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef perro. het volgende:
[..]
kleine meisjes kun je altijd overheen lopen.ook als ze brutaal zijn. gewoon tik tik tik doen.
Nee hij zou dat jou bij mij laten doenquote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. ukkie.quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kkssssht. Jij denkt dat.
Maar ik weet beter.
Eh...?quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hij zou dat jou bij mij laten doen
Doe ik alleen heel soms hoor. Bij mensen die ik leuk vind.quote:
Hm okquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe ik alleen heel soms hoor. Bij mensen die ik leuk vind.
johnny bravoquote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wie is dat ene karakter van Cartoon Network met een lange kin?
Met hakken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:50 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja, das best lang voor een meisje. maar je blijft een meisje.
De Tick?quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ed, Edd & Eddy?quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Nee met hakken ben ik 1.80quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op je tenen staan maakt je nog geen 1.80
Nog nooit gedaan. :$quote:Op zondag 14 december 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En verder niks aan......![]()
![]()
![]()
dat is zo verdomd......
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Ja wordt dit weer een topic met alleen maar toespelingen naar elkaar?
Die rooie van I Am Weasel?quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee volgens mij was 't een andere.
[..]
Hahahaha. Nee.
Wat is er met jou dan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Ja en ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal wel inderdaad.
[..]
Oh. Dat moet moet van je bucketlijst af.
Guess soquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Pffft. Moet de helft van mijn hakken op zolder nog een keer aantrekken.quote:
Is er iets met mij dan? Mag ik die opmerkingen niet een beetje triest vinden?quote:
Ik zit er niet mee.quote:
Ja dat mag. Begrijpen doe ik het niet. Maar sure!quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Is er iets met mij dan? Mag ik die opmerkingen niet een beetje triest vinden?
quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal jou eens spoonen.
Oh nee, wacht....
Gvd zegquote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Moet de helft van mijn hakken op zolder nog een keer aantrekken.
Ja meeste hakken zijn 10 en 12.5 cm ;9quote:
Why not? Als je met iemand iets wilt gaan doen, kan het ook in dm.quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat mag. Begrijpen doe ik het niet. Maar sure!
Ach het is toch naar!quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Why not? Als je met iemand iets wilt gaan doen, kan het ook in dm.
Een grapje is leuk, maar bijna elke post?
quote:
Want in een sc mag alleen gehuild worden?quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Veel gelul weinig actie is het vooralquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed plan. Ik huil wel bij jou.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want in een sc mag alleen gehuild worden?
Dat zegt hij toch niet.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik huil niet in gezelschapquote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan moeilijk virtueel neuken,quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel gelul weinig actie is het vooral
Is alleen als je kwetsbaar bent.quote:
Zo'n usb poort is net te klein om hem in te krijgen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan moeilijk virtueel neuken,
Is het niet?
quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Seriously? Had van een mod wat meer verwacht.quote:
O nee hoor, zoals ik net zeg: een aantal keer is het leuk. Daarna wordt het gewoon een beetje triest.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt naar. Ik troost je wel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
Ik huil mee![]()
Volgens Cue ben ik de grootste huillie van RnP
Whehehhe. Geniale opmerking wel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n usb poort is net te klein om hem in te krijgen.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het niet?
Kan wel hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het niet?
Ja want inderdaad, omdat ik mod ben ik geen mens meer. Ik zie niks wat de lijn over gaat, wat grenzen op zoekt. Niks. Bovendien mod ik sex niet.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Seriously? Had van een mod wat meer verwacht.
[..]
O nee hoor, zoals ik net zeg: een aantal keer is het leuk. Daarna wordt het gewoon een beetje triest.
[..]
Jij snapt het.
heb je niet gelezen? iedereen is geintimideerd door bobbyb. maar we willen tammie allemaal wel eens aan de spies rijgen uiteraard.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
jij stoort je hier aan. Flapdrol.quote:
Ik ook niet, maar het gebeurd wel eens met mensen erbij.quote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om mezelf kwetsbaar op te stellen.
Nu heb ik zin in vleeschquote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je niet gelezen? iedereen is geintimideerd door bobbyb. maar we willen tammie allemaal wel eens aan de spies rijgen uiteraard.
Jongeh. Wat zitje nou dwars te doen.quote:
Kan prima hoorquote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het niet?
Ja, heel vervelend vind ik dat dan.quote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gebeurd wel eens met mensen erbij.
Telefoonseks, webcamseks, weet ik veel. Het kan.quote:
Wat een awesome samenvatting. Voel me geweldig. Dankquote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je niet gelezen? iedereen is geintimideerd door bobbyb. maar we willen tammie allemaal wel eens aan de spies rijgen uiteraard.
Keer proberen?quote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Telefoonseks, webcamseks, weet ik veel. Het kan.
Mjah. Ik had het ongeveer een paar maanden geleden opeens heel veel. Elke keer huilen met vrienden erbij. Kei naar voelde dat. Maar iedereen was lief dus toen was het ok.quote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend vind ik dat dan.
Haha het ging mij meer om de reactie die ik quote in dat bericht. Vind ik een beetje kinderachtig en dat gedrag verwacht ik niet bij een moderator in ieder geval. Maar goed, blijkbaar moet dat kunnen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want inderdaad, omdat ik mod ben ik geen mens meer. Ik zie niks wat de lijn over gaat, wat grenzen op zoekt. Niks. Bovendien mod ik sex niet.
Nee vind ik weinig aan. Echte werk is beter.quote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Telefoonseks, webcamseks, weet ik veel. Het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |