wat is het probleem hier eigenlijk?quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is zo, maar meestal is het een gevoelig punt als dat andere bed van iemand is die je kent.
Ik zou jouw exen niet willen, Roy. Dan voelt dan arme meisje mijn piemel niet eens.quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je kent toch niet elke Fok!er.
Ik heb geen lijntjes Kaneelquote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jouw exen niet willen, Roy. Dan voelt dan arme meisje mijn piemel niet eens.
Dat 'risico' loop je in de gewone maatschappij ook. Al is de kans op een forum waarin bepaalde mensen actief zijn wellicht groter.quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is zo, maar meestal is het een gevoelig punt als dat andere bed van iemand is die je kent.
Ik snap het ook niet. Ik FOK! een weekendje niet/nauwelijks en meteen mis ik weer een hoop.quote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het probleem hier eigenlijk?
Zou je er in moeten staan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik sta niet in het lijstje, of ik moet een update gemist hebben.
mensen doen moeilijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik FOK! een weekendje niet/nauwelijks en meteen mis ik weer een hoop.
oh ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het me al eens gezegd, ouwe boef
quote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh ja.
Maar dat weet jij toch niet meer.
What's new.quote:
Ja dan zijn het bekenden ipv vreemden op een forum, nou boehoe,quote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat 'risico' loop je in de gewone maatschappij ook. Al is de kans op een forum waarin bepaalde mensen actief zijn wellicht groter.
Ik ben helemaal niet gefrustreerdquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
Gefrustreerde FOKkers.
Leuker als een onderzoek.
wat onderzoek je?quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
Gefrustreerde FOKkers.
Je zei net nog dat het niet over mij gingquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
Gefrustreerde FOKkers.
Jammer, ik val op gefrustreerd.quote:
Wacht maar tot je mij sexy een mqchicken ziet weghappen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jammer, ik val op gefrustreerd.
Frustratie? Welke frustratie?quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
Gefrustreerde FOKkers.
kieskeurig hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jammer, ik val op gefrustreerd.
Glij nu al van m'n stoel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij sexy een mqchicken ziet weghappen.
Mweh. Ik welquote:Op zondag 14 december 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
Tja lijkt me wel leuk, een meet, maar ik ben niet zo van de wiet enzo
Yats, niet zo flauw doen.quote:
Is wij inclusief mij?quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Toffe meet trouwens. Wij willen ook komen.
Ik ga in ieder geval niet de enige nuchtere zijnquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh. Ik welmaar niet altijd. Spacecake wil ik wel proberen trouwens.
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet de enige nuchtere zijn
Gewoon veel drinkenquote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet de enige nuchtere zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |