Ik zou het hier niet hebben geroepen als tenminste één van mijn DM'ers het tegendeel kon bewijzen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende: Hoe harder ze roepen geen fokkers te doen hoe meer pik er wordt gezogen meestal.
Je weet.quote:
Amen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer nog strenger aan de lijn.
Uh?quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet hebben geroepen als tenminste één van mijn DM'ers het tegendeel kon bewijzen.
Had je de chili nog gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Amen.
Hoewel ik het echt heb geprobeerd dit weekend.
Ik woog 84 vanochtendquote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer nog strenger aan de lijn.
Wie zegt dat er het tegendeel bewezen moet worden?quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet hebben geroepen als tenminste één van mijn DM'ers het tegendeel kon bewijzen.
Sws je zo druk maken over triviale shitquote:
Van wie dan?quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat er het tegendeel bewezen moet worden?
Niet dat het wat boeit want je bent waarschijnlijk toch een kloon.
Wijze woorden van deze vrouwquote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws je zo druk maken over triviale shit
ppl should do whatever the fuck makes them happy.
Jij nietquote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig![]()
Heeft iemand je DM's gestuurd?
Met vlagen :$quote:
Dat is onNederlandsquote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws je zo druk maken over triviale shit
ppl should do whatever the fuck makes them happy.
wel verdommequote:
Nee. Maar wel vegetarisch gegeten, tot twee keer toe.quote:
Die foto heb ik gemist geloof ikquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
Mooi is dat. Een van je eerste posts is een foto in S&G plaatsen. Een maand later ga je de frigide trol uithangen in de Sex SC
Ik wel, maar ik heb je geen vreemde voorstellen gedaan.quote:
Had ze snel weer weggehaaldquote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Die foto heb ik gemist geloof ik
[..]
Ik wel, maar ik heb je geen vreemde voorstellen gedaan.
wie?quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
Mooi is dat. Een van je eerste posts is een foto in S&G plaatsen. Een maand later ga je de frigide trol uithangen in de Sex SC
Opmerkelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
Geeft niet, ik hou nog steeds van je.quote:
Vleesvervangers?quote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar wel vegetarisch gegeten, tot twee keer toe.
Meer Kaneel om van te houden toch.quote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou nog steeds van je.
Hou je ook nog van mij nu ik weer fatty ben?
[..]
Vleesvervangers?
Eén keer een soort schnitzel en één keer falafel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Vleesvervangers?
Mooi ja datquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
ik bedoel maar. moet ook niet te voor de hand liggend worden eh, zodat t gewaardeerd blijftquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt niet altijd de wijsheid in pacht hebben natuurlijk.
Altijdquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Vleesvervangers?
Falafel? Klinkt als een synoniem voor ietsquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén keer een soort schnitzel en één keer falafel.Ik vond het beide erg lekker.
Je kan er niet tegen dat ik je doe nadenken dat je huidige bedpartner net uit een ander FOK!-bed is gestapt. Als iemand in dit forum haar eigen mening uit, is ze een troll.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
Gemaakt van kikkererwten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Falafel? Klinkt als een synoniem voor iets
Maar is niet bijna elke partner wel uit een ander bed gestapt? Of dat bed nu van een Fok!er of een ander is maakt toch niet uit. Feit blijft dat je meestal niet de eerste bent wiens lul ze in haar mond neemt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen dat ik je doe nadenken dat je huidige bedpartner net uit een ander FOK!-bed is gestapt. Als iemand in dit forum haar eigen mening uit, is ze een troll.
Kan ik je wel ergens over DM'en? Moet het toch aan iemand kwijt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Dqod het volgende:
Loze discussie ook eigenlijk wel. Beter Charlie and the chocolate factory kijken. Is interessanter en met meer diepgang :$
je bedoelt Deppgang?quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Dqod het volgende:
Loze discussie ook eigenlijk wel. Beter Charlie and the chocolate factory kijken. Is interessanter en met meer diepgang :$
Even huilen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Dqod het volgende:
Ze is nog maagd.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is niet bijna elke partner wel uit een ander bed gestapt? Of dat bed nu van een Fok!er of een ander is maakt toch niet uit. Feit blijft dat je meestal niet de eerste bent wiens lul ze in haar mond neemt.
Dat is zo, maar meestal is het een gevoelig punt als dat andere bed van iemand is die je kent.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is niet bijna elke partner wel uit een ander bed gestapt? Of dat bed nu van een Fok!er of een ander is maakt toch niet uit. Feit blijft dat je meestal niet de eerste bent wiens lul ze in haar mond neemt.
uiteraardquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik je wel ergens over DM'en? Moet het toch aan iemand kwijt.
Maar je kent toch niet elke Fok!er.quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is zo, maar meestal is het een gevoelig punt als dat andere bed van iemand is die je kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |