Ik weet wel een leuk setje voor een triotje :$quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
Of je gaat gewoon met mensen naar bed die je interessant vindt, fokkers of niet
Moeilijk doen, gewoon seksen. Yolo
Als echte fok!ker mag je ook gewoon kloon zeggenquote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
En dit is mijn abnormale account?
vertel me allesquote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk setje voor een triotje :$
Helaas willen niet alle personen die ik interessant vind ook met mij naar bed.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
Gewoon seksen, met wie dan ook, is niet mijn ding. Daarvoor hou ik teveel van mezelf.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
Owquote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik dan ook eerlijk de reden vertellen...
Ben weer eens in slaap gevallen
Celibaat dusquote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gewoon seksen, met wie dan ook, is niet mijn ding. Daarvoor hou ik teveel van mezelf.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Alsof een FOK!-ontmaagding iets is waar je trots op moet zijn.
Of juist niet.quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Celibaat dusKaneel, kom er maar in.
Ahwquote:
kan gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gewoon seksen, met wie dan ook, is niet mijn ding. Daarvoor hou ik teveel van mezelf.
quote:
Hebben we het toch al eens over gehad gekkiequote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom nergens in.quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
seksswagquote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe harder ze roepen geen fokkers te doen hoe meer pik er wordt gezogen meestal.
Vertelquote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
Ik had echt een vreemd soort hallucinatie/droom gisteravond.
Sinds wanneer houdt dat je tegen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas willen niet alle personen die ik interessant vind ook met mij naar bed.
het kan niet altijd feest zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Idem, maar dat is niet erg. Als het dan weer een keer gebeurd is dat vaak extra leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |