hou je mond dorpse homoquote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn ze uit de kast ga je zo doen
kutbrabander
leeft die kerel nogquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat van ragboer geleerd?
Ragboerquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat van ragboer geleerd?
JAquote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
wp is sons of anarchy beetje chill om te kijken?
Ja ik heb Netflix kijk het daar op morgen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je wel in 1 hap doorkijken aangezien alle seizoenen in hun geheel uitzijn
*aai*quote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
ZOEK HET MAAR UIT MET DIT KUTTOPIC DAN, STELLETJE ZEIKERDS.![]()
is dat grappig?quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo hard gelachen, ik haat ze en ik hou van ze tegenlijk.
Nou en.quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Een paar wel, dit is gewoon spammen
Waar is je UI heen? o:quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Een paar wel, dit is gewoon spammen
quote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
ZOEK HET MAAR UIT MET DIT KUTTOPIC DAN, STELLETJE ZEIKERDS.![]()
Wat een zeikerdssss.quote:Op zondag 14 december 2014 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Weg. Sommige hadden er blijkbaar moeite mee dus heb ik een neutrale ingesteld.
Kan. Oh, voordat ik het vergeet; ik mag niet teveel contact met vrouwen hebben. In dat geval val ik je namelijk lastig en dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:
oh okequote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee, mijn concentratie was bergafwaarts gegaan. Werd te hyper.
haha moest weer ff een nieuwequote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald ik moet wel wennen aan je nieuwe UI
Watttt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan. Oh, voordat ik het vergeet; ik mag niet teveel contact met vrouwen hebben. In dat geval val ik je namelijk lastig en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Klopt. De ellende begon nadat ik een foto had gepost in die reeks, de reacties daarop waren niet mals. Sommige beleven er blijkbaar plezier aan om anderen door de stront te halen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
Het is trouwens sowieso bijzonder dat mensen zich druk gaan maken om iemand zijn fobo of uberhaupt druk maken om iemand op fok
Fokkers moet je niet serieus nemen vooral niet de autisten die zo in us hadden gereageerd. Fuck hun joh.quote:
Ik raak m liever zelf aan nommsayinquote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb bondage in het echt een boks gegeven. Wie wil mij aanraken?
Ergens weet ik dat wel maar het komt gewoon hard aan. Dacht gewoon even leuk een foto te posten, krijg ik dat. Kritiek vind ik geen probleem maar de reacties die daar stonden gingen me te ver. En dan ook nog eens dat gezeik dat er veel vrouwen in mijn fotoboek reageren, zum kotzen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Fokkers moet je niet serieus nemen vooral niet de autisten die zo in us hadden gereageerd. Fuck hun joh.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ergens weet ik dat wel maar het komt gewoon hard aan. Dacht gewoon even leuk een foto te posten, krijg ik dat. Kritiek vind ik geen probleem maar de reacties die daar stonden gingen me te ver. En dan ook nog eens dat gezeik dat er veel vrouwen in mijn fotoboek reageren, zum kotzen.
Klopt, het kan echter wel mijn reputatie hier verkloten. Van die dwazen die beginnen te huilen dat ik vrouwen lastig zou vallen. En waarom? Omdat er veel vrouwen in mijn fotoboek reageren.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]En de users die gingen zeiken zijn ook nog socially awkward betas die hier doen alsof ze een big deal zijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
ACHJA FUCK IEDEREEN DIE HOMMO DOET
Blije muziek:
waarom zit je er nog steeds over in Gquote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, het kan echter wel mijn reputatie hier verkloten. Van die dwazen die beginnen te huilen dat ik vrouwen lastig zou vallen. En waarom? Omdat er veel vrouwen in mijn fotoboek reageren.
Voelt gewoon kut. Vraag me af waar ik het aan verdien...quote:Op maandag 15 december 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zit je er nog steeds over in G
Het internet zit vol met eikels. Heeft niks te maken met het verdienen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Voelt gewoon kut. Vraag me af waar ik het aan verdien...
Haters gonna hatequote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Voelt gewoon kut. Vraag me af waar ik het aan verdien...
pixel was hierquote:
huh?quote:Op maandag 15 december 2014 11:41 schreef GekkePoes het volgende:
Dat google cirlces is echt giga kut
ik moet dus 6 handelingen doen om een vreemde te blocken die zich zommaar heeft toegevoegd .
ik heb de instelling nog niet gevonden om te voorkomen dat mensen mij toevoegen..
Ken je google circles? dat zit bij google+ en heb je nodig als je youtube wilt gebruiken. Maar het schijnt dat onbekenden je profiel in hun circles kunnen toevoegen. Iets wat bij facebook enzo alleen met toestemming kan.quote:
hmm, nee, maar gebruik google+ ook niet echtquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ken je google circles? dat zit bij google+ en heb je nodig als je youtube wilt gebruiken. Maar het schijnt dat onbekenden je profiel in hun circles kunnen toevoegen. Iets wat bij facebook enzo alleen met toestemming kan.
Misschien wil ik geen kinderenquote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze mag niet de moeder van je kinderen worden?
mocht je willenquote:Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze is nu hier koffie aan het drinken
lel neequote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet. Jij wel al aan toe?
Ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
FL heeft zijn vriendin allang bezwangerd wist je dat niet Geo?
Hoeist met jou en crip?quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
Kan hem geen ongelijk geven, lijken mij prima genen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ze is niet verkeerd neequote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk geven, lijken mij prima genen.
krijg ik dagelijksquote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Een chick die je dit stuurt
lniksquote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Een chick die je dit stuurt
quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Geert Glas (probleemwijken Assen) laat dronken tand trekken
hola senorquote:
bien, graciasquote:
Stuur ik een keer een snap naar je, geen reactiequote:
Haha heb ff geen zin in snapchatquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuur ik een keer een snap naar je, geen reactie
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuur ik een keer een snap naar je, geen reactie
Oh snapquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
RoaldjammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FLquote:
quote:
die gaat natuurlijk direct voor roald!quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Emma Watson schijnt weer single te zijn en ze wilt niet daten met een bekend iemand.
Had al een date met haar gehad maar in het echt is ze echt een saaie trut.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Emma Watson schijnt weer single te zijn en ze wilt niet daten met een bekend iemand.
Zegt de ''knapste'' Brabander.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die gaat natuurlijk direct voor roald!
waddupppppquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
emma kan niet op tegen rocknijntje
En in dm zeg je wat anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
emma kan niet op tegen rocknijntje
dit is lullig voor iemand.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]slijmerd
Ik zou ze allemaal inruilen voor Scarlett
Nee hoor, Scarlett is toch niet realistischquote:
zou willen weten wie.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, Scarlett is toch niet realistischen zij zal vast ook wel 1 of 3 mannen hebben waarmee ze graag een avondje met vrijbrief mee zou willen doorbrengen.
sws hete manquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Christian Bale is er een van denk ik.
Same old, same oldquote:
Get No Better vind ik leukerquote:
Klinkt goeddddquote:
Ik wacht nog steeds op het moment dat dit de eerste naam van Best Kept Secret 2015 wordtquote:
2 kids 1 cone?quote:
quote:
Eens.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Get No Better vind ik leuker
Her little baby is gone, onafhankelijke vrouwquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn overbezorgde moeder die van alles vraagt
quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Her little baby is gone, onafhankelijke vrouw
[ afbeelding ]
Niet doorvertellenquote:
Ik vind je lief heurquote:
LBquote:
Cripjenquote:
Porkbeansquote:
Cripppppppppquote:
Maar met bacon en/of ham is veel lekkerderquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker, heb ook zin in een tosti met kipfilet en kaas of kaas en ananas.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar met bacon en/of ham is veel lekkerder
edit : Oh
Ik weet niet hoe dat smaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar met bacon en/of ham is veel lekkerder
edit : Oh
Ik moest even heel erg lachen om mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat smaakt.
Goejen edit.
Primaquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Whatssssssssuppppppppppp brownieeeeee.
Ik moest ook lachen omdat je srs was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moest even heel erg lachen om mezelf![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 16 december 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen omdat je srs was.
Cheeseburgersquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Primaheerlijk geslapen en kan zo onbeperkt hamburgers nommen voor 2 eu
Wat eet je dan voor je dieet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
[..]
CheeseburgersWat heb ik nu zin in een triple cheeseburger met gegrilde uien erop plus lekkere fries en een iced tea.
Maar mag niet, ben op dieet.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Doet me denken aan m'n zus vorig zomer. Voor de BBQ ging m'n zus naar een islamitische slager, vraagt ze op een gegeven moment of ze speklappen en spareribs hebben
Hardop gelachen
Pricelessquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:24 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie die (waarschijnlijk wat oudere man) zijn gezicht voor me.
Ben nog in de opbouw fase, heb nu gewoon al het frisdrank uit mijn voeding gehaald alleen water of thee/koffie zonder suiker(wel stevia). En ik probeer uit de buurt te blijven van te vet en gefrituurd eten en snoep/chocolade/chips.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat eet je dan voor je dieet?
True, stoppen met frisdrank en snoepjes/chocolade scheelt al kei veel qua kcal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou gewoon goed opletten hoeveel suiker je neemt, dat ik de grootste boosdoener. Bij mij tenminste
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
True, stoppen met frisdrank en snoepjes/chocolade scheelt al kei veel qua kcal.
Ditttt, probeer elke 1 a 2 uur een glas water te drinken maar is hard. Oh en een groot glas water voor elke maaltijd helpt mij ook met minder food inname.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet ook gewoon veel meer drinken eigenlijk, doe dat sowieso weinig
Dat is denk ik ook gewoon flauwekul. Ik heb wel dat als ik na een broodje een glas water drinkt dat het enigzins meer vult.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ditttt, probeer elke 1 a 2 uur een glas water te drinken maar is hard. Oh en een groot glas water voor elke maaltijd helpt mij ook met minder food inname.
Water na de maaltijd doet veel pijn. Als ik 1 groot glas drink ong 20 min van te voren en 1 groot glas net voor merk ik wel echt dat ik minder eet niet opmerkelijk veel maar wel een verschil.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook gewoon flauwekul. Ik heb wel dat als ik na een broodje een glas water drinkt dat het enigzins meer vult.
ohja hahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
wp jwz ben niet dik ben fluffy haha ja tog
RIPquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het einde van de ONZ-SC is nabij
Powergodquote:
Ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Powergod
Heer van Assen Oost
Graaf van Steelsteijn tot Groot-Zuipie
Prins der ONZ-SC
quote:
Als ik een voetbal hadquote:
Ik heb een schrijversteam en een acteur die mij speelt op meets.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb het al eerder gezegd maar jouw humoron point
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een schrijversteam en een acteur die mij speelt op meets.
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb het al eerder gezegd maar jouw humoron point
quote:
Mijn werk is diep, complex en voor de eenvoudige leek helaas soms ondoorgrondelijk. Ik raad een universitaire studie Literatuurwetenschap aan.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
Er is een minor in mijn Flauwe Mosselgrappen die ik je aan kan raden.
Je weet wel wat. Gratis 'kratje bier' dat ik nog mag ophalen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al lang gezien, wat moet je .. kaartje sturen ofwa?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je weet wel wat. Gratis 'kratje bier' dat ik nog mag ophalen.
Oke, verder op appquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het zou wel handig zijn aangezien ik morgen dus naar Eindje ga en het op de weg is.
Seriously bruhquote:
Grappen moeten uitleggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |