Prima, hou je eenzijdige wereldbeeld maar, het was de moeite ook niet echt waard.quote:Op maandag 15 december 2014 13:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iedereen ervaart discriminatie in het leven. Ga maar eens als kaaskop met een Marokkaanse vrouw over straat lopen hand in hand. Dan zul je zien hoe tolerant al die razzziesme roepers zelf zijn. Gek genoeg wordt er nooit gefocussed op die discriminatie.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Prima, hou je eenzijdige wereldbeeld maar, het was de moeite ook niet echt waard.
Sla ik?quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]Zie? Nu kom ik aan met een voorbeeld wat niet in JOUW wereldbeeld past en je gaat gelijk om je heen slaan.
Ook dat heb ik niet gezegd. Ik heb gesteld dat door veel mensen heel snel wordt geroepen dat men huilt over discriminatie.quote:Het is overigens onzin dat iedereen voor aansteller wordt uitgemaakt.
De grap is dat helemaal niet iedereen evenveel discriminatie ervaart overal. Zo ervaart een christen meer discriminatie in Noord-Korea dan wie dan ook daar.quote:Wat mensen zo langzamerhand wel een beetje zat worden, ook zeker met de ZP discussie, is lui die overal maar racisme inzien en maar het verleden erbij blijven halen (op een extreem gekleurde, foutieve wijze overigens). Die lui maken het ook onmogelijk voor normale lui die racisme en discriminatie ervaren. Iets wat zoals ik al zei, iedereen ervaart.
Die bestaan ook. Het is helemaal niet typisch dat ik daar blind voor ben, omdat ik zelf al zeg dat de schreeuwers het voor dit soort mensen verpesten. Echter ga eens na: dit betreft een hoogopgeleide Marokkaan, met een goede baan bij de witte kliek (tv-land). En zelfs hij is niet in staat om rationeel na te denken over een voorval en kruipt direct in de stuiptrekking waar Moslims zich in drukken: racisme en slachtofferrol. En dat is toch echt een culturele stuiptrekking die voortkomt uit het imago dat altijd hooggehouden moet worden. Gebeurt er iets wat men niet zint: het ligt ALTIJD aan de ander. Dat er nog een derde mogelijkheid is of je zelf een eigen hand ergens in hebt bestaat niet. Nee de ander heeft het altijd gedaan.quote:Op maandag 15 december 2014 13:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sla ik?
Nee. Het is echter erg typisch dat je gewoon blind wil zijn voor het probleem die daadwereklijk gediscrimineerd worden, zonder dat ze slissen, razzieesme roepen of intolerant zijn. Die bestaan ook.
Nee, dat zeg ik niet. Als jij een club niet binnenkomt als nette Marokkaan en elke andere Nederlander wel heb je echt wel recht van spreken. Maar als jij al eenmaal binnen bent en zo'n primitieve aap in de vorm van een uitsmijter zegt wat tegen je moet je niet gelijk aan razzzisme denken.quote:Evenals mensen die jij noemt bestaan. Maar jij doet alsof iedereen die discriminatie roept zich aanstelt of zelf intolerant is. Zo lijkt het in ieder geval uit jouw reactie. Terwijl ik juist mijn best deed om beide kanten te belichten.
Sommige groepen zijn ook veel crimineler dan anderen, misschien dat daar wel een causaal verband tussen zit?quote:De grap is dat helemaal niet iedereen evenveel discriminatie ervaart overal. Zo ervaart een christen meer discriminatie in Noord-Korea dan wie dan ook daar.
Kan je zeggen 'ja ik wordt ook wel eens gediscrimineerd'. Prima. Dat is ook erg. Maar om dan alles gelijk te willen trekken is onzin.
Sommige mensen ervaren meer discriminatie in bepaalde samenlevingen dan anderen.
Dat is zeker waar, maar te vaak hoor ik zelfs nog hoopopgeleide Marokkanen met de standaard goedpraatriedeltjes komen. In plaats van zich af te zetten tegen het tuig uit de eigen gemeenschap, verdedigen zij deze. De paar Marokkanen die zich wel uitspreken in het openbaar over tuig zoals Marcouch en Aboutaleb worden uitgescholden en beschimpt.quote:Hoe men hier reageert op Marokkanen die klagen over discriminatie laat zien dat velen nogal een stronthekel hebben aan die groep. In Nederland is het gewoon moeilijker om Marokkaan te zijn dan om autochtone Nederlander. Ook als je je helemaal hebt aangepast. Dat is gewoon een feit.
Broertje had Marokkaans vriendinnetje. Gelijk hun neven/broers voor het huis. Marokkanen zijn zelf gigantische racisten.quote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Prima, hou je eenzijdige wereldbeeld maar, het was de moeite ook niet echt waard.
Nu zijn dus alle Marokkanen racisten. En mag geen enkele Marokkaan meer klagen over racisme.quote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Broertje had Marokkaans vriendinnetje. Gelijk hun neven/broers voor het huis. Marokkanen zijn zelf gigantische racisten.
Dat je er nog op in gaatquote:Op maandag 15 december 2014 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nu zijn dus alle Marokkanen racisten. En mag geen enkele Marokkaan meer klagen over racisme.
Daar heb je veel meer aan iddquote:Op maandag 15 december 2014 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik kan ook kletsen met de underdog natuurlijk.
Briljant dit laat weer overduidelijk zien hoe makkelijk men de racisme kaart trekt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Robuustheid het volgende:
Hij twitterde dit al tijd geleden:
[..]
.
Meteen weer RAZZZISMIE zitten krijsen..
Typisch.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Robuustheid het volgende:
Hij twitterde dit al tijd geleden:
[..]
.
Meteen weer RAZZZISMIE zitten krijsen..
Die reflex.quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Twiitch het volgende:
Meteen weer discriminatie schreeuwen![]()
Zit echt goed erin gebakken dat reflex, bah
Gezien de reactie op jouw post door proleetje kan je zien dat het aan dovemansoren is gericht. Marokkanen worden gediscrimineerd en oh wee als je zegt dat het zelf nog grotere racisten zijn, wat ze ook gewoon zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Broertje had Marokkaans vriendinnetje. Gelijk hun neven/broers voor het huis. Marokkanen zijn zelf gigantische racisten.
ALLE Marokkanen zijn racisten ?quote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gezien de reactie op jouw post door proleetje kan je zien dat het aan dovemansoren is gericht. Marokkanen worden gediscrimineerd en oh wee als je zegt dat het zelf nog grotere racisten zijn, wat ze ook gewoon zijn.
Sorry, maar ik ken een Marokkaan en die is alles behalve een racist.quote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gezien de reactie op jouw post door proleetje kan je zien dat het aan dovemansoren is gericht. Marokkanen worden gediscrimineerd en oh wee als je zegt dat het zelf nog grotere racisten zijn, wat ze ook gewoon zijn.
Tja als ik een kroeg zou hebben had ik ook liever geen mocrotjes in mijn tent.quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit een ziekelijke, verwerpelijke gang van zaken. Het is schandalig dat mensen die niks misdaan hebben, puur op basis van hun uiterlijk en/of afkomst worden gediscrimineerd. Dit probleem moet in Nederland steviger worden aangepakt.
Maar uiteraard, is er geen discriminatie in Nederland tegen Marokkanen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja als ik een kroeg zou hebben had ik ook liever geen mocrotjes in mijn tent.
Hij mag best klagen maar als ik hem was zou ik klagen richting die bontkraagjes met petjes op, die maken het leven onmogelijk voor hem.quote:Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken een Marokkaan en die is alles behalve een racist.
Als hij nu ergens wordt gediscrimineerd, mag hij dan niet meer klagen? Moet ik dan heel hard tegen hem roepen dat Marokkanen nog erger zijn?
Ik bekijk mensen liever als individuen en laat mij geen haat opleggen. Ook niet door SuperHareGare nog wat van Fok.
Maar uiteraard, ontstaan er geen problemen in je kroeg zodra je Marokkanen binnen laat. Meisjes lastigvallen, bedreigingen / intimidaties, drugsverkoop en als klap op de vuurpijl consuminderen ze ook nog als een gek.quote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar uiteraard, is er geen discriminatie in Nederland tegen Marokkanen.
En nu mogen Marokkaanse individuen niet meer klagen over racisme, omdat Marokkanen gemiddeld gezien racistischer zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Richestorags het volgende:
Niet alle Marokkanen zijn racisten, gemiddeld genomen zijn ze wel racistischer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |