Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
en toen was het gelijk raak voor 3 jaar?
Alsof ik zo'n taalfout zou maken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, Fas kom het niet waarderen. Ik kreeg terug:
"Hoe kom je er bij dat ik van sushi houdt?"
quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n taalfout zou maken.
Hij heeft het even uit de losse pols gequote denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hoor!
[..]
Helpt het als ik hier openlijk zeg dat ik vannacht om 4.00uur nog aan je gedacht heb?
Godver Thijs, voelde ik me net een beetje speciaal. Kom jij met dit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?
Spreading the love en al dat.
Is dat een eufemisme?quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wie wil samen met mij If These Walls Could Talk 2 kijken?
Ssst zeg dat nou niet, dan voelt hij zich niet meer speciaal.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?
Spreading the love en al dat.
Ik heb goede ideeënquote:
Zo speciaal als...quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Thijs, voelde ik me net een beetje speciaal. Kom jij met dit.
Dan kan je er wel lekker lang van doen!quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ssst zeg dat nou niet, dan voelt hij zich niet meer speciaal.
Zit aan de thee trouwens, mijn handen zijn maar net groot genoeg om je mok vast te houden
Ik heb zin in kapsalon.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik heb zin in horny knuffelseks
Distancing myself now.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik heb zin in horny knuffelseks
NEGERS!quote:
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb goede ideeën
[..]
Zo speciaal als...
Nee dat ga ik niet zeggen
Inside joke
Wow... Ik sta versteld van mezelfquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme?
Dan nee.
Dat zijn vaak de beste datesquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Kan het me nog nauwelijks herinneren
Kijken we dan eerst deel 1 samen?quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wie wil samen met mij If These Walls Could Talk 2 kijken?
Snotver Yvquote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?
Die hebben ze daar niet hé?quote:
Niet met jou, wees gerust. Jij zit zo diep in de friendzone dat de friendzone je friendzoned.quote:
Nee, deel 2 staat op zichzelf. ^^quote:Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de beste dates
[..]
Kijken we dan eerst deel 1 samen?
Ik eet het nooit meer...quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?
Die hebben we hier zat hoor, 2 keer per week komt er een bootje verse voorraad binnenquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snotver Yv
[..]
Die hebben ze daar niet hé?
Dat verwacht ik ook wel van mannen gelukkigquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met jou, wees gerust. Jij zit zo diep in de friendzone dat de friendzone je friendzoned.
Roodkapske:quote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hebben we hier zat hoor, 2 keer per week komt er een bootje verse voorraad binnen
Kwaad is geschied.quote:
Een vent probeerde me ooit eens te versieren, ik voelde me best vereerd eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel van mannen gelukkig
Die had ik na die opmerkingen toch al niet meer.quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde gisteren je haar niet in de war doen natuurlijk. Niet goed voor je imago.
LoLaquote:
Dat is me nog nooit overkomenquote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vent probeerde me ooit eens te versieren, ik voelde me best vereerd eigenlijk
En hai terugquote:
Dat is onchristelijkquote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roodkapske:
"MAN THE MACHINEGUNS! BLOW THEM OUTTA THE WATER! DON'T LET THEM GET ON LAND!"
Aquequote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Die had ik na die opmerkingen toch al niet meer.
[..]
LoLa
Thijsquote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit overkomen
Mag ook best zo blijven
[..]
En hai terug![]()
Name your time and locationquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, deel 2 staat op zichzelf. ^^
Je vergeet een letter.quote:
Handschoentjens aantrekkenquote:
Sorryquote:
Even lekker opwarmen?quote:
Ik ben niet van streek, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik het niet had raakte ik ook niet van streek door een gifje...
No offense.
Misschien is "voel je niks van" de gedachtengang hier.quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is lesbisch he? Dan weet je dat even
Niets mis meequote:Op zondag 14 december 2014 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien is "voel je niks van" de gedachtengang hier.
Waarom niet? Je hebt toch koude vingers?quote:
Ik ga altijd op m'n handen zittenquote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt toch koude vingers?
Om op te warmen en dan weer verderquote:Op zondag 14 december 2014 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nie meer typen nie
Dat doe ik ookquote:
Ja dan zou ik toch handschoenen eens proberen als ik jou was.quote:
Ik ben zelf meer van de Shocker, want dat is een Spider-Man schurkquote:
Ik heb echt teveel uren van mijn leven verspild aan star trekquote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de Shocker, want dat is een Spider-Man schurk
Neuh ik ga zo onder mijn dekentjequote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dan zou ik toch handschoenen eens proberen als ik jou was.
Dat is ook lastig typen lijkt mij?quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik ga zo onder mijn dekentje
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef bamibij het volgende:
wordt er bij topic 1000 een neukmeet georganiseerd?
Ja, helaas ben jij dan niet uitgenodigd.quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef bamibij het volgende:
Daar hebben ze hier geen mijlpaal topic voor nodig hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef bamibij het volgende:
Jezusquote:Op zondag 14 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel uren van mijn leven verspild aan star trek
Denk dat ik bijna alles wel gezien heb.
Kun je niet gewoon een film kijken met een vrouw dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is lesbisch he? Dan weet je dat even
Het kostte jarenquote:Op zondag 14 december 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezusdat is echt intens veel.
quote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo goed multitasken
Sorry mr. apenrotsquote:Op zondag 14 december 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, helaas ben jij dan niet uitgenodigd.
Hey fax, hoe is t?quote:
Vertelquote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dat sommige nr's zoveel emoties kunnen losmaken. Blijf ik apart vinden
Ja Art is hier wel de Alpha ja.quote:
Dat zegt vooral heel veel over de andere mannen hier.quote:
Ik weet dat veel mensen het leuk vinden. Zijn ook constant mensen die aan me vragen wat ik van die en die vond of of ik Picard of Kirk prefereer. Eergisteren begon iemand tegen me over Shatner en ik wist er niks vanquote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kostte jarenVan mijn 13e tot 16e ofzo.
Heeft fax nou een keer succes?quote:
Nostalgiequote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dat sommige nr's zoveel emoties kunnen losmaken. Blijf ik apart vinden
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt vooral heel veel over de andere mannen hier.
Ik ben ook een alfaquote:Op zondag 14 december 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt vooral heel veel over de andere mannen hier.
Moe...Ik sliep vanmorgen om 6 uur en was er rond 11'en weer uit. Dat was even geleden. Maar verder wel aardig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
HoiMwa prima op zich
![]()
En met u?
[..]
Hihi![]()
Nee jij bent toch de Koningin van deze SC?quote:
Hehe, ik snap die mensen wel een beetje.quote:Op zondag 14 december 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen het leuk vinden. Zijn ook constant mensen die aan me vragen wat ik van die en die vond of of ik Picard of Kirk prefereer. Eergisteren begon iemand tegen me over Shatner en ik wist er niks van
Alsof ik uitstraal een Trekkie te zijn
Dat hou ik liever voor me... maar dat bepaalde nrs zo erg kunnen aansluiten op wat iemand voelt.quote:
Wat heeft nostalgie er mee te maken?quote:
Oh dat is zeker waarquote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hou ik liever voor me... maar dat bepaalde nrs zo erg kunnen aansluiten op wat iemand voelt.
Dat muziek eigenlijk best wel mooi is
Ok, ik zal hier niet meer posten dan.quote:
Goed genoegquote:Op zondag 14 december 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Moe...Ik sliep vanmorgen om 6 uur en was er rond 11'en weer uit. Dat was even geleden. Maar verder wel aardig.
Is het zo erg gesteld met me?quote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ik snap die mensen wel een beetje.
Ik sta het toe dat je hier post. Wel van de vrouwtjes afblijven. Die zijn voor mij, silverback van Relaties SC.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ik zal hier niet meer posten dan.
Uiteraard!quote:
Mwah, het was een 'blauwe avond' verder.quote:
ook koude vingersquote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het was een 'blauwe avond' verder.
Ik ben dat ene kleine irritante aapje van een andere apenrots die hier schijt aan heeftquote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik sta het toe dat je hier post. Wel van de vrouwtjes afblijven. Die zijn voor mij, silverback van Relaties SC.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het was een 'blauwe avond' verder.
Dat scheelt in elk geval weer een hoop geneuzel over muntthee, wasmiddelen waarmee je je overhemden zo wit mogelijk krijgt en hoe je schoenen altijd bij je pak moeten passen. Ergo, goed voor het alfagehalte.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
Aan welke vrouwen zit jij danquote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dat ene kleine irritante aapje van een andere apenrots die hier schijt aan heeft
hm whut?quote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik sta het toe dat je hier post. Wel van de vrouwtjes afblijven. Die zijn voor mij, silverback van Relaties SC.
Ik welquote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een film kijken met een vrouw dan?
Want je kan er niet tegen dat iemand anders de alpha hier is?quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt wel een typische Star Trek uitstraling ja.quote:Op zondag 14 december 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen het leuk vinden. Zijn ook constant mensen die aan me vragen wat ik van die en die vond of of ik Picard of Kirk prefereer. Eergisteren begon iemand tegen me over Shatner en ik wist er niks van
Alsof ik uitstraal een Trekkie te zijn
Ik vind passende schoenen bij een pak anders erg belangrijk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt in elk geval weer een hoop geneuzel over muntthee, wasmiddelen waarmee je je overhemden zo wit mogelijk krijgt en hoe je schoenen altijd bij je pak moeten passen. Ergo, goed voor het alfagehalte.
Het is niet zo erg om eruit te zien als een trekkie tochquote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld met me?
Hehequote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dat ene kleine irritante aapje van een andere apenrots die hier schijt aan heeft
Niet eens. Mijn nieuwe handschoenenquote:
Het ging best ok, tot het laatste moment.quote:
Nee, ik geloof oprecht dat jij hier één van de alfa's bent hier. Om mijzelf maar eens te citeren: dat zegt vooral heel veel over de mannen hier.quote:
*gooit poep en berijdt alle vrouwtjes.quote:Op zondag 14 december 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik geloof oprecht dat jij hier één van de alfa's bent hier. Om mijzelf maar eens te citeren: dat zegt vooral heel veel over de mannen hier.
En terecht.quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind passende schoenen bij een pak anders erg belangrijk.
Moest lachen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*gooit poep en berijdt alle vrouwtjes.
+1quote:
*proest*quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een belediging is, dus ik laat het zitten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een typische Star Trek uitstraling ja.
En uiteraard is Picard gewoon een baas.
Ik weet niet. Ik heb een beetje het idee dat het de furries van 10 jaar geleden zijn als ik mensen op internet mag geloven.quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo erg om eruit te zien als een trekkie toch
Eh...quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
HeheDat vind ik eigenlijk wel leuk
Zij ziet er wel cute uitquote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk, zij is ook een trekkie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slechtquote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat toesta, Barbie.quote:Op zondag 14 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Live long and prosperquote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 Alpha mensenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 20:06:36 ]
Persoon gespot die sneakers onder een kostuum draagtquote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt in elk geval weer een hoop geneuzel over muntthee, wasmiddelen waarmee je je overhemden zo wit mogelijk krijgt en hoe je schoenen altijd bij je pak moeten passen. Ergo, goed voor het alfagehalte.
Hnnnggg ik zie een tepelquote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Air? Nee. Toch? Neeee.quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Persoon gespot die sneakers onder een kostuum draagt
quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Persoon gespot die sneakers onder een kostuum draagt
quote:Op zondag 14 december 2014 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
De hulk toch?HULK SMASH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De hulk toch?Wtf LolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Met jou kan ik praten.quote:
De hulk toch?NaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohquote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt wel een joekel van een piemel.
Okquote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat toesta, Barbie.
Haha kom op, niet zo bescheiden Kaneel. Ik heb die van jou gezien... :$quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt wel een joekel van een piemel.
Natuurlijk niet.quote:
Ik snap niet wat mensen er op tegen hebben. Er zijn genoeg nette sportschoenen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen zien in sportschoenen in het dagelijks leven.
...quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha kom op, niet zo bescheiden Kaneel. Ik heb die van jou gezien... :$
Oh dat kan hoor, dat ze net kunnen zijn, maar ik vind ze gewoon heel erg lelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen er op tegen hebben. Er zijn genoeg nette sportschoenen.
Ik leef op sneakersquote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen zien in sportschoenen in het dagelijks leven.
Een beetje alfa had nog meer poep gegooid en haar nogmaals bereden.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha kom op, niet zo bescheiden Kaneel. Ik heb die van jou gezien... :$
Hallo, wie is hier nu de alfa, jij of ik?quote:Op zondag 14 december 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje alfa had nog meer poep gegooid en haar nogmaals bereden.
De hardloopschoenen die nu als normale schoenen gedragen worden, die vind ik dan weer wel lelijk. Maar nette sneakers heb ik niks op tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat kan hoor, dat ze net kunnen zijn, maar ik vind ze gewoon heel erg lelijk.
Jajajajajajaja..........quote:
Wat is daar raar aan?quote:
Sowieso zijn 'echte' hardloopschoenen ook oerlelijkquote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
De hardloopschoenen die nu als normale schoenen gedragen worden, die vind ik dan weer wel lelijk. Maar nette sneakers heb ik niks op tegen.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
De hardloopschoenen die nu als normale schoenen gedragen worden, die vind ik dan weer wel lelijk. Maar nette sneakers heb ik niks op tegen.
Wij zijn seksueel te vrijgevochten, Kaneelquote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Tijdens een MMV zie je wel eens wat.
Zoveel poep heb ik niet om te gooien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje alfa had nog meer poep gegooid en haar nogmaals bereden.
Meh, ik vind de zolen vaak heel lelijk, en sneakers hebben vaak van die contrasterende kleuren.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind Nike Air max echt oerlelijkquote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso zijn 'echte' hardloopschoenen ook oerlelijk
Jij houdt niet van seks.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Tijdens een MMV zie je wel eens wat.
Nee hoor, heb niets binnen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaloers?Ik wil de nudies wel delen. Je hebt DM :$
Maar ze lopen wel lekkerquote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Nike Air max echt oerlelijk. Mijn zusje spaart sneakers, echt zo niet vrouwelijk
.
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij zijn seksueel te vrijgevochten, Kaneel
Ik wilde Art en Straw graag helpen met het verwezenlijken van hun fantasie.quote:
Dank jequote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Nike Air max echt oerlelijk. Mijn zusje spaart sneakers, echt zo niet vrouwelijk
.
Ik wil wel iets binnen brengen hoorquote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij houdt niet van seks.
[..]
Nee hoor, heb niets binnen.
Stiekem ben je wel een beetje jaloersquote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij houdt niet van seks.
[..]
Nee hoor, heb niets binnen.
Ja want Samzz bepaalt de regels.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
De enige sneakers die ik tolereer () zijn All Stars of Vans.
Maar absoluut niet onder een pak.
Dat geloof ik meteen. Maar als ik lekker lopende schoenen wil dragen, dan doe ik m'n uggs wel aan. Of m'n hakken.quote:
Welke reden?quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je![]()
ik draag die dus dagelijks.
Met een reden dat dan wel
Ik dacht al iemand te herkennen in Leiden gisteren. Maar dat waren jullie dus?quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[..]
Ik wilde Art en Straw graag helpen met het verwezenlijken van hun fantasie.
Vansschoen is wel erg mooi jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Wat altruïstisch.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[..]
Ik wilde Art en Straw graag helpen met het verwezenlijken van hun fantasie.
Uggs.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar als ik lekker lopende schoenen wil dragen, dan doe ik m'n uggs wel aan. Of m'n hakken.
Jezus... uggs. Verbranden die zooi. Echt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar als ik lekker lopende schoenen wil dragen, dan doe ik m'n uggs wel aan. Of m'n hakken.
Uggs weiger ik uit principe en hakken kan ik niet op lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dankje.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil wel iets binnen brengen hoor [ afbeelding ]
Ik zit al weken achter hem aan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel een beetje jaloersIk snap het wel hoor. Kaneel is namelijjk de echte Alpha hier. Niet schreeuwen of droeftoeteren zoals ik, maar gewoon een natuurlijk overwicht.
Die zijn nog wel oke als je op vakantie bent ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ze zullen ontkennen, maar wij weten wel beterquote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat altruïstisch.
Hebben Art en Straw een relatie?
Moet je zelf weten, ik vind er niks aanquote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je![]()
ik draag die dus dagelijks.
Met een reden dat dan wel
Ze zijn ook lelijk. Maar voor mijn voeten echt superfijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus... uggs. Verbranden die zooi. Echt.
De enige sneaker voor mij waar ik een extra zooltje in kan doen zonder dat het meteen rot zit of ik 4 weken met blaren loop.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee dankje.
[..]
Ik zit al weken achter hem aan.
Ja, zijn al verloofd. Stond in de sc-nieuwsbrief.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat altruïstisch.
Was niet gisteren.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al iemand te herkennen in Leiden gisteren. Maar dat waren jullie dus?
2/10quote:
Zo rol ik.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat altruïstisch.
Mwa, zo mooi vind ik ze niet. Wel te doen, maar niet mooi of zo.quote:
Lul niet manquote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet gisteren.
[..]
2/10
[..]
Zo rol ik.
Heb ik niet gehad.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zijn al verloofd. Stond in de sc-nieuwsbrief.
Jezus.quote:
Is ook zoquote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ik vind er niks aan. Ieder zijn ding, hé.
Misschien moet je er eens voor gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee dankje.
[..]
Ik zit al weken achter hem aan.
Ik had het niet over de schoenenquote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, zo mooi vind ik ze niet. Wel te doen, maar niet mooi of zo.
Ik ben teveel meisje meisje om sneakers te dragenquote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn nog wel oke als je op vakantie bent ofzo.
Maar ik heb een veel te ouwelijke schoenensmaak om van sneakers te kunnen houden
Ja, jij date yvie toch?quote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad.
Heb ik nog meer nieuws gemist?
Ik ook niet, heb gvd net gister met mijn zoon voor het eerst die film gezienquote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar the avengers.
Kreeg op date 1 een diamenten ring.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van 5 weken geleden ja. In de nieuwsbrief van afgelopen vrijdag staat de trouwdatum, locatie e.d. ook al.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet m'n redenen.quote:
Nudies voor niets gestuurd.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zullen ontkennen, maar wij weten wel beter
quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk geen idee mee hoe ze er uit ziet.quote:
Lijstje met data waarop we voor het laatst gezoend hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad.
Heb ik nog meer nieuws gemist?
Nou ja, als je echt per se sneakers wil dragen is het een noodzakelijk kwaad dan denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De enige sneaker voor mij waar ik een extra zooltje in kan doen zonder dat het meteen rot zit of ik 4 weken met blaren loop.
Pls.quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zullen ontkennen, maar wij weten wel beter
Hij vindt me te oud.quote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens voor gaan.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk geen idee mee hoe ze er uit ziet.
Laatste foto die ik zag stond haar hoofd niet eens op.
Ik.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo, wie is hier nu de alfa, jij of ik?
Kreeg art een cockring?quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kreeg op date 1 een diamenten ring.
Die heb ik gemist. Hoe kan ik nou als jouw getuige optreden zonder een datum en locatie?quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van 5 weken geleden ja. In de nieuwsbrief van afgelopen vrijdag staat de trouwdatum, locatie e.d. ook al.
Naar het verkeerde nummer vooral, maar bedankt nog voor de foto'squote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet m'n redenen.
[..]
Nudies voor niets gestuurd.
[..]
Zegt de man die me geen appje durft te sturenquote:
En jij weet hoe ik er over denk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet m'n redenen.
[..]
Nudies voor niets gestuurd.
[..]
Ik draag vooral van die korte laarsjes enzo. Mensen vinden dat ouderwets en niet erg vrouwelijk, maar haters gonna hatequote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben teveel meisje meisje om sneakers te dragen. Ik heb wel Vans, maar die draag ik echt zelden.
Niet echt persé, het is dat er een extra zooltje beter in past dan bijvoorbeeld in hakken of in laarsjes oid...quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt per se sneakers wil dragen is het een noodzakelijk kwaad dan denk ik
Mijn allesjquote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kreeg op date 1 een diamenten ring.
Staat er ook de datum, tijd en plaats bij?quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als je zoiets in de nieuwsbrief moest lezen
Je hebt app.quote:Op zondag 14 december 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt de man die me geen appje durft te sturen. Heel alfa van je.
Moet je lekker zelf wetenquote:Op zondag 14 december 2014 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag vooral van die korte laarsjes enzo. Mensen vinden dat ouderwets en niet erg vrouwelijk, maar haters gonna hate
Nee, ben blij dat er nog iets geheim is hier.quote:Op zondag 14 december 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat er ook de datum, tijd en plaats bij?
Er zijn best veel schoenmerken die meer gericht zijn op comfort dan sneakers en die er toch prima uitzien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt persé, het is dat er een extra zooltje beter in past dan bijvoorbeeld in hakken of in laarsjes oid...
Maar dan weet ik toch niet waar ik moet zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ben blij dat er nog iets geheim is hier.
Welke man denkt niet zo.quote:
Zullen we erom vechten?quote:
Natuurlijk niet, wat denk je wel niet van me?quote:Op zondag 14 december 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als casual schoen, niet onder een pak.
Weet ik, echter werkt dit voor mij nou eenmaal het fijnst.quote:Op zondag 14 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn best veel schoenmerken die meer gericht zijn op comfort dan sneakers en die er toch prima uitzien.
Over uggs? Die bestaan niet.quote:
Ik zeg het alleen maarquote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat denk je wel niet van me?
Tsja, dat weet ik ook niet hoor. Ik was gisteren bij de Kuip, maar daar was jij niet.quote:Op zondag 14 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan weet ik toch niet waar ik moet zijn?
En wat ik aan moet enzo.
Wat heb je vannacht gedaan dan?quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk vermoeid dat ik vandaag alleen uit bed ben geweest om te koken.
Ja. Ik draag liever een lelijke slof dan dat mijn voeten er af vriezen in de winter.quote:
Dat is wel erg jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk vermoeid dat ik vandaag alleen uit bed ben geweest om te koken.
Eerst maar es samen whisky drinken en sigaren roken.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bestaan genoeg andere schoenen voor.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Ik draag liever een lelijke slof dan dat mijn voeten er af vriezen in de winter.
Was het bij de Kuip?quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik ook niet hoor. Ik was gisteren bij de Kuip, maar daar was jij niet.
Heel logisch.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Logisch. Al draag ik in de winter ook gewoon hakkenquote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Ik draag liever een lelijke slof dan dat mijn voeten er af vriezen in de winter.
Ja ieder zijn smaak toch?quote:Op zondag 14 december 2014 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Bestaan genoeg andere schoenen voor.
Jij hebt nooit Uggs aan gehad dus kunt er helemaal niet over mee praten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Bestaan genoeg andere schoenen voor.
Dat was iets te ver omrijden vanuit Noordwijk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het bij de Kuip?
Oh, ,my bad dan. Ik zat gewoon thuis te wachten op je.
True. Maar uggs...quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Uggs aan gehad dus kunt er helemaal niet over mee praten.![]()
Zo lekker zacht.
Maar het was het waard geweestquote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was iets te ver omrijden vanuit Noordwijk.
Tot zover je alfa-imago.quote:
Veel plezier Art!quote:Op zondag 14 december 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
Ik ben misselijk. Komt door dat gelul over Uggs. Moet daar van kokhalzen![]()
Hihi![]()
Ik ga even House of Cards kijken lieverds. Gedraag jullie alseblieft.
Maar jij bent het waard, maar ik dus niet om daar heen te gaan begrijp ik hieruit?quote:
Vind ik een bijzonder beschaafde manier van territorium afbakenen. Ik schenk vast even de LaPhroaigh Quarter Cask in dan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar es samen whisky drinken en sigaren roken.
neen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
Ik ben misselijk. Komt door dat gelul over Uggs. Moet daar van kokhalzen![]()
Hihi![]()
Ik ga even House of Cards kijken lieverds. Gedraag jullie alseblieft.
Jij bent altijd al een rebel geweest.quote:
Zeiden de roddels ook met wie ik dan vreemd zou gaan?quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent het waard, maar ik dus niet om daar heen te gaan begrijp ik hieruit?
En dat dan nog bovenop de roddels dat je al vreemd zou gaan, gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |