Omdat babies delicious zijnquote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als eerste rijst bij mij de vraag op: waarom zit hij in een pan met groenten
Onder de gordel dit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je eerste kind een meisje mag zijn!
En met rijst? Was dat beter geweest?quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als eerste rijst bij mij de vraag op: waarom zit hij in een pan met groenten
Kom we gaan ook onderling foto's uitwisselenquote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt een smerige streek. Heb de pics in het userfoto's topic ook al gemist.
Sodeknetter Weissman wat een pik. Heb net na het zien ervan met m'n eigen tampeloeres m'n muren in de grondverf gezet.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom we gaan ook onderling foto's uitwisselen
weeniequote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
En met rijst? Was dat beter geweest?
Che grijp je kans!quote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
DE EERSTE DIE MIJ NU DMT KRIJGT HAAR FOTO'S
Ooooooooooooooo, dan heb ik ze al gezien ja.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij hebt ze al gezien lan. Staan op insta ook.
Yeah, ik heb een date met Stimorolquote:
Je mocht mij niet remember.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Yeah, ik heb een date met Stimorol
Hou op dan mij te dm'enquote:
So. Een keer is een keer.quote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van de 20 foto's sta ik er 1 x op.
De andere 19 is mn neefje
quote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
Wie moet ik DMen zodat mensen over mij gaan roddelen?
ditquote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
Wie moet ik DMen zodat mensen over mij gaan roddelen?
Spannundquote:Op zondag 14 december 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ga je stalken tot ik je vind.
Ik ook...quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik kon het beter vinden met Ambipur dan met stimo.
Lachen om een retard gaat ook vervelen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Triggershot het volgende:
waarom bitchen we eik niet meer met zn allen op Ambipur, dat waren nog eens de tijden.
Wowowowow shots fired two-faced bitches hiero.quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Landysh het volgende:
je hoeft niet te kiezen, je kan ze ook beiden haten.quote:Op zondag 14 december 2014 19:34 schreef Landysh het volgende:
Je gedraagt je echt als een bitch..quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lachen om een retard gaat ook vervelen.
i like them both.quote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hoeft niet te kiezen, je kan ze ook beiden haten.
grappige is, mijn gebitch kan ambirol nog waarderen, jij bent gewoon aan het schelden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lachen om een retard gaat ook vervelen.
Bij Will & Kate had ik al zoiets van "welke mongool heeft hier 2014 bij gezet?"quote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_year_in_review.html
2014
Ik had een keer een discussie op school over Alevieten en vervolgens gingen ze mij allemaal Alevi noemen.quote:
I Touch People.quote:Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gedraagt je echt als een bitch..
Heeft die Che je zo geraakt dat je zo doet?
Ow ok, zeer nuttige info dit, thx.quote:Op zondag 14 december 2014 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
grappige is, mijn gebitch kan ambirol nog waarderen, jij bent gewoon aan het schelden.
door de 'Turkcu' Turk zeker?quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een discussie op school over Alevieten en vervolgens gingen ze mij allemaal Alevi noemen.
Tbh, ik heb geen Alevietische mattiesquote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom zou iemand je anders mogen, eerlijk.
HAHAHAHAH mij noemen ze vaak sunni, omdat ik weleens voor ze op kom en Aleviler hypocriet noem.quote:Op zondag 14 december 2014 19:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had een keer een discussie op school over Alevieten en vervolgens gingen ze mij allemaal Alevi noemen.
gewoon te weinig in je omgeving of?quote:Op zondag 14 december 2014 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tbh, ik heb geen Alevietische matties
Zijn allemaal soennieten of ongelovigen..
Nee, helemaal niet. Turkcu's zijn meestal niet anti-Alevi. Dat zijn die andere, ulkucu.quote:
Same dus.quote:Op zondag 14 december 2014 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHAHAH mij noemen ze vaak sunni, omdat ik weleens voor ze op kom en Aleviler hypocriet noem.
ja gaat lukken.quote:
Niet boos worden.quote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
29/30 jaar oud.
Kan nog steeds niet geloven
vandaar ook tussen aanhalingstekens he, mensen die zich profileren als echte Turk, maar die onzekere typetjes. sowieso alevieten zijn raar lan met hun kaarsenquote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Turkcu's zijn meestal niet anti-Alevi. Dat zijn die andere, ulkucu.
Maar gewoon soennieten. Ze zeiden rare dingen over Alevieten, ik ging met ze in discussie en vervolgens was ik de alevi tadaa.
Delen niet dezelfde interesses zoals:quote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon te weinig in je omgeving of?
Wil je een echte discussie of wil je dat ik hap en boos word? Anders ga ik serieus reageren en dat vind ik zonde.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vandaar ook tussen aanhalingstekens he, mensen die zich profileren als echte Turk, maar die onzekere typetjes. sowieso alevieten zijn raar lan met hun kaarsen
Krulliebollie.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Check je DM, is wel maar webcam foto.![]()
sry voor de kroeskop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |