SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte magie vrouw?quote:
Blessure.qquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom haalt Rutten de beste speler uit de Eredivisie naar de kant?
het moet niet gekker worden powerloungengodquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze keer een jochie met voedoe-poppen
Loopt helemaal uit de hand vandaag kingrolandzeusquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden powerloungengod
zometeen rellen ik sluit het niet uitquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand vandaag kingrolandzeus
92e minuut.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord nog gaat scoren?
Ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Hangt wel iets in de lucht.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, want ik roep al de hele dag dat het gelijkspel wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Jazekerquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord to score schat ik in op 40% maar ik zeg ( als supporterzijnde ) nee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
alle modjes tegen de muur , en dan de vlammenwerper eropquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zometeen rellen ik sluit het niet uit
De legendarische plek waar EL-winnaar Sevilla dat met een half b team speelde verslagen isquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kuip is de toverketel van TiTa Tovenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef KingRoland het volgende:
BOOBIES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Goeie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat lukt ze aardig in de kuipquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt geen voetbal. Feyenoord is meer bezig met het naaien van de tegenstander.
Maar dus ook zichzelf, is gewoon niet slim want kost tijdquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt geen voetbal. Feyenoord is meer bezig met het naaien van de tegenstander.
Zou wel leuk zijn, dan gaat het puur tussen PSV en Ajax de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor; PSV kan woensdag Feyenoord op 13 punten achterstand zetten.
? welke wedstrijd kijk je?quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi feitje. Meer feitjes gaarne.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor; PSV kan woensdag Feyenoord op 13 punten achterstand zetten.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan gaat het puur tussen PSV en Ajax de tweede seizoenshelft.
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed verhaal. Heb je er ooit aan gedacht een autobiografie te schrijven?quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
M'n digitale televisie-kastje gaf net de melding dat hij gaat uitvallen omdat er al zes uur niet van zender is gewijzigd.
Tot zover mijn boeiende avontuur.
*grijptquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drizzt grijp in in het Feyenoord topic
Dan zou ik hem komende woensdag niet opstellen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
Basacicoglu komt niet langs de beste linksback van Europa.
Is al af.quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed verhaal. Heb je er ooit aan gedacht een autobiografie te schrijven?
Zonde van z'n tijd om dat nu nog te doen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
dat dacht ik ook indetdaadquote:
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaarquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik drukte niet hard genoeg
Welke UI ga jij nemen?
Hmm die had ik ook. Misschien mijn Gudelj UI afstoffen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker makkelijk.
Die Lelbron UI is wel mooi.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker makkelijk.
Ik kijk kijk naar Feyenoord - AZ.quote:
Ik ben idd maar even snel weggegaan daar...quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je overwogen dit epistel te laten inbinden?quote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk kijk naar Feyenoord - AZ.
Ik kijk naar een wedstrijd waar het 1-2 staat in de 88e minuut.
Ik kijk naar een wedstrijd waar voor iedere ruk of scheet naar de scheidsrechter wordt gekeken.
Ik kijk naar een wedstrijd waar voor buitenspel geappelleerd wordt terwijl er slechts twee van de tien keer terecht geappelleerd wordt.
Ik kijk naar een wedstrijd waarbij beide goals zuiver waren, toch werd er geappelleerd voor buitenspel.
Ik hoop oprecht dat je niet alsnog wordt gebandquote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben idd maar even snel weggegaan daar...
Ze gaan er wel vol voor maar actie is niet hetzelfde als reactie en zonder Toornstra is het ook meteen een stuk minder.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Had verwacht dat Feyenoord er na de 1-2 vol voor zou gaan maar daarna was het nog slechter dan ervoor.
Die missen ze wel ja, als was ie vandaag ook niet best.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan er wel vol voor maar actie is niet hetzelfde als reactie en zonder Toornstra is het ook meteen een stuk minder.
Zijn maar twee keer over de middenlijn geweest.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer ontsnappen ze. Een overwinning van AZ zou wel zwaar terecht zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad jaquote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord verzilvert 5 minuten blessuretijd voor haar spelbederf.
Hielp PSV vorig seizoen nog die Joodjes met 4-0 te vernederenquote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Syntix het volgende:
Die vermeer kan wel keepen, die komt van Ajax zkr?
In de laatste 5 minuten idd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn maar twee keer over de middenlijn geweest.
En nu is het een kakkerlak. ha.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Syntix het volgende:
Die vermeer kan wel keepen, die komt van Ajax zkr?
Volgens GGMM is het weg omdat het niets met voetbal te maken heeftquote:
Het orakel sprak tot u.quote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Intellectueel het volgende:
Het orakel zegt een gelijkspelletje.
hadden het gewoon af moeten maken dus eigenlijk wel terecht ditquote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn maar twee keer over de middenlijn geweest.
Dus mogen ze niet juichen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:37 schreef Roland010 het volgende:
Dat publiek:') aan een punt heb je gvd nog niets.
Het orakel sprak tot u.quote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Intellectueel het volgende:
Het orakel zegt een gelijkspelletje.
Waarom post je dit twee keer?quote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het orakel sprak tot u.
Zwolle.
Ik wil graag een sticker.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat hier gelijkspelen.
U hoorde het hier het eerst.
Wat gekquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
Maak ik trouwens een feyenoord topic aan, wordt hij gesloten...
Nu jouw account nog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
Maak ik trouwens een feyenoord topic aan, wordt hij gesloten...
Had wel iets ingetogener gemogen. Zonder 3-2 boeit het toch geen fuck.quote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus mogen ze niet juichen?
Tering, wat een dom varken ben jij zeg.
ajax krijgt een overwinning in de schoot geworpen door Utrecht en Feyenoord is met een 2-2 lucky? :") Val ff neer ofzo.quote:
mad?quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
ajax krijgt een overwinning in de schoot geworpen door Utrecht en Feyenoord is met een 2-2 lucky? :") Val ff neer ofzo.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
ajax krijgt een overwinning in de schoot geworpen door Utrecht en Feyenoord is met een 2-2 lucky? :") Val ff neer ofzo.
Ook gewoon niet eerlijk kunnen zijn he. Prima dat je voor een club bent, maar om nou te gaan liegen. Valt me tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Haha Feyenoorders mogen voorlopig wel hun bakkes houden over Lucky Ajax
Dat zouden we zeker doen inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee joh, dan zouden jullie mij allemaal missen..
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC Zwolle is straks met de winter 3e.
u mad?quote:
Mooi dat jij dat kuntquote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Goed gedaan AZ. Feyenoord de 3 niet gegeven. Alleen jammer van dat laatste doelpunt.
Ik kan hiermee leven.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer, een plaats te weinig voor een feestje op de Coolsingel aan het eind van 't seizoen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Feyenoord ligt nog steeds op koers voor een mooie 3e plaats.
Jij bent wel echt een aanwinst voor dit forum hè?quote:
De platte kar kan alvast gehuurd worden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Feyenoord ligt nog steeds op koers voor een mooie 3e plaats.
?quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roland is nu zijn vrouw even in elkaar slaan.
Huldiging voor de vierde plek?quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De platte kar kan alvast gehuurd worden.
Op de platte kar naar de Coolsingel, volksfeest alles.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roland is nu zijn vriend even in elkaar slaan.
Je was even bang dat ik je door had.quote:
haha xdquote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je was even bang dat ik je door had.
Wees maar niet bang hoor, Anita praat niet met mij over dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Plus die hebben wel een goede spits.quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik snap overigens niet waarom we doen alsof de derde plaats voor PEC zo verrassend is. Meer prijzen gewonnen in één seizoen dan Feyenoord afgelopen seizoenen bij elkaar.
Nog wel.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plus die hebben wel een goede spits.
In de tweede seizoenshelft niet meer.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plus die hebben wel een goede spits.
Komt wel een nieuwe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tweede seizoenshelft niet meer.
Een uur lang over Feyenoord lullen omdat er anders boze kakkies gaan bellen dat het teveel over Ajax gaatquote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval wel een fantastische topshow met weer zesentachtig redenen om te kunnen kotsen op Feyenoord. Genoeg gespreksstof voor STUDIO VOETBAL/STUDIO 020/STUDIO SJEK.
Nou nou nouquote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval wel een fantastische topshow met weer zesentachtig redenen om te kunnen kotsen op Feyenoord. Genoeg gespreksstof voor STUDIO VOETBAL/STUDIO 020/STUDIO SJEK.
Zo laf ben je wel ja...quote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben idd maar even snel weggegaan daar...
Kijkcijfers zullen vanavond minder zijnquote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers vindt dit leuk.quote:
Niet echt. Helene is een vies viswijf en Elson was een nog matigere basketballer dan Kramer spits is.quote:
Doe even normaal over Hélene joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet echt. Helene is een vies viswijf en Elson was een nog matigere basketballer dan Kramer spits is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |