SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte magie vrouw?quote:
Blessure.qquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom haalt Rutten de beste speler uit de Eredivisie naar de kant?
het moet niet gekker worden powerloungengodquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze keer een jochie met voedoe-poppen
Loopt helemaal uit de hand vandaag kingrolandzeusquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden powerloungengod
zometeen rellen ik sluit het niet uitquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand vandaag kingrolandzeus
92e minuut.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord nog gaat scoren?
Ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Hangt wel iets in de lucht.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, want ik roep al de hele dag dat het gelijkspel wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Jazekerquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord to score schat ik in op 40% maar ik zeg ( als supporterzijnde ) nee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
alle modjes tegen de muur , en dan de vlammenwerper eropquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zometeen rellen ik sluit het niet uit
De legendarische plek waar EL-winnaar Sevilla dat met een half b team speelde verslagen isquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kuip is de toverketel van TiTa Tovenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef KingRoland het volgende:
BOOBIES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Goeie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat lukt ze aardig in de kuipquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt geen voetbal. Feyenoord is meer bezig met het naaien van de tegenstander.
Maar dus ook zichzelf, is gewoon niet slim want kost tijdquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt geen voetbal. Feyenoord is meer bezig met het naaien van de tegenstander.
Zou wel leuk zijn, dan gaat het puur tussen PSV en Ajax de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor; PSV kan woensdag Feyenoord op 13 punten achterstand zetten.
? welke wedstrijd kijk je?quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi feitje. Meer feitjes gaarne.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor; PSV kan woensdag Feyenoord op 13 punten achterstand zetten.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan gaat het puur tussen PSV en Ajax de tweede seizoenshelft.
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed verhaal. Heb je er ooit aan gedacht een autobiografie te schrijven?quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
M'n digitale televisie-kastje gaf net de melding dat hij gaat uitvallen omdat er al zes uur niet van zender is gewijzigd.
Tot zover mijn boeiende avontuur.
*grijptquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drizzt grijp in in het Feyenoord topic
Dan zou ik hem komende woensdag niet opstellen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
Basacicoglu komt niet langs de beste linksback van Europa.
Is al af.quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed verhaal. Heb je er ooit aan gedacht een autobiografie te schrijven?
Zonde van z'n tijd om dat nu nog te doen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drizzt grijp in in het Feyenoord topic
dat dacht ik ook indetdaadquote:
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaarquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik drukte niet hard genoeg
Welke UI ga jij nemen?
Hmm die had ik ook. Misschien mijn Gudelj UI afstoffen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker makkelijk.
Die Lelbron UI is wel mooi.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er nog één van een ouwe weddenschap blijkbaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker makkelijk.
Ik kijk kijk naar Feyenoord - AZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |