Dat zou impliceren dat ik seks heb gehad.quote:
Och, ik ben sowieso erg beschermend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Toto69 het volgende:
Gefeliciteerd, jullie zijn allemaal hilarisch en betuttelend volgens theunderdog.
Als 16-jarige in een ander land, ook nog buiten europa? Een stad als new york? Laat ze maar een weekendje naar amsterdam gaan, new york komt 2 jaar later welquote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha,![]()
![]()
je bent betuttelend!!
Kijk maar
R&P / Beste manier om iemand niet mee te nemen?
mits ze haar kuisheidsgordel niet afdoet zou ik daar geen problemen mee hebben en New York ligt in Amerikaquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie, serieuze vraag aan je.
Stel jij hebt een dochter van 16. Zij wil met 2-3 vriendinnetjes van 15-16-17 of zo naar New York, anderhalf week op vakantie. Zou je dat toestaan? Zonder enkele vorm van volwassen begeleiding?
Check d'r pohiquote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
Normaal overigens nee hoor. Maar als zij al bewezen heeft redelijk volwassen voor haar leeftijd te zijn zou ik het kunnen overwegen
Geen zin, ballie aan het kijkenquote:
LAatste 10 minuten is alleen maar mattenquote:
Als ze er nog 2-2 uitslepen kan het nog wel maar ja.. Zit ook niet echt meequote:
Alsnog drama natuurlijk maar nu kan het nogquote:
Ja in blessuretijd Clasiegodquote:
Verdediging was wel echt waanzin vandaag hoor vergeleken met andere wedstrijdenquote:
vermeer wel killer goedquote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdediging was wel echt waanzin vandaag hoor vergeleken met andere wedstrijden
Ik blijf het ook zo raar vinden dat Feyenoorders dit een kut transfer vonden. Hij is gewoon zo'n enorme verbetering tov Mulderquote:
nooit tegen geweest als mulder hater.quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf het ook zo raar vinden dat Feyenoorders dit een kut transfer vonden. Hij is gewoon zo'n enorme verbetering tov Mulder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |