jaquote:
het was al officieel toen ik met sof naar porter ging, dus dat is zo'n 7-8 weken zoquote:
29-10quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was al officieel toen ik met sof naar porter ging, dus dat is zo'n 7-8 weken zo
cachet loopt achter niet zo lullig doenquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was al officieel toen ik met sof naar porter ging, dus dat is zo'n 7-8 weken zo
ik kan niet altijd lief doen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cachet loopt achter niet zo lullig doen
DAN GA JE DAT GODVERDOMME MAAR LERENquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet altijd lief doen.
?quote:
NOOITquote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DAN GA JE DAT GODVERDOMME MAAR LEREN
waarom zijn alle vrouwen/meisjes zo gefixeerd op de datum dat ze een relatie aangaanquote:
vind ik leukquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zijn alle vrouwen/meisjes zo gefixeerd op de datum dat ze een relatie aangaan
slaat toch nergens op, is maar een nummer
Nog knap doelpunt van Kazim ookquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zijn alle vrouwen/meisjes zo gefixeerd op de datum dat ze een relatie aangaan
Omdat als je jaren een relatie hebt het leuk is dat op de dag zelf te vierenquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk om te onthouden hoorquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:
hoezo is deze vraag voor fokkiequote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie, serieuze vraag aan je.
Stel jij hebt een dochter van 16. Zij wil met 2-3 vriendinnetjes van 15-16-17 of zo naar New York, anderhalf week op vakantie. Zou je dat toestaan? Zonder enkele vorm van volwassen begeleiding?
Uhm ligt aan mate van verstandigheid van mijn dochterquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie, serieuze vraag aan je.
Stel jij hebt een dochter van 16. Zij wil met 2-3 vriendinnetjes van 15-16-17 of zo naar New York, anderhalf week op vakantie. Zou je dat toestaan? Zonder enkele vorm van volwassen begeleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |