wij allemaal hebben alles al rond, hotel, vlucht enzo maar zij nog niet.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
Sinds wanneer mogen 16-jarigen alleen op vakantie, laat staan naar New York?
Ah ok, jouw dochter mag dus als ze 16 is wel met een paar vriendinnetjes naar de USA voor een week of anderhalf.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ok, jouw dochter mag dus als ze 16 is wel met een paar vriendinnetjes naar de USA voor een week of anderhalf.
Omdat 16-jarigen mijns inziens niet met een paar vriendinnetjes naar de andere kant van de wereld horen te gaan. Zonder begeleiding van een volwassene dus, voor zover ik het begrijp.quote:
Goed punt maar heb ook geen zin dat ze het wel voor elkaar krijgt en dan daar niets kan doen snap je?quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef TJV het volgende:
Je kunt toch gewoon zeggen dat dit haar ¤3,000* gaat kosten en dat jij dit niet voor gaat schieten? Niet zo moeilijk doen, zal ze zelf ook wel snappen.
*Kan minder zijn, maar ook meer.Alleen je vlucht kost je al 1k.
hoezo zou het niet mogen? het is niet zo dat ik geen flauw idee heb wat ik doe, mijn vriendinnen zijn ook gewoon nette meiden, en drinken mogen we daar toch niet en willen we ook echt niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
Sinds wanneer mogen 16-jarigen alleen op vakantie, laat staan naar New York?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat 16-jarigen mijns inziens niet met een paar vriendinnetjes naar de andere kant van de wereld horen te gaan. Zonder begeleiding van een volwassene dus, voor zover ik het begrijp.
Ik vind het wel een beetje jong, zo met een paar vriendinnetjes zonder volwassene begeleiding. Maar goed. Moet je ook niet minstens 21 zijn om in te kunnen checken in een hotel daar?quote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Goed punt maar heb ook geen zin dat ze het wel voor elkaar krijgt en dan daar niets kan doen snap je?
en om nou te vragen naar haar afschriften is ook zo wat haha
[..]
hoezo zou het niet mogen? het is niet zo dat ik geen flauw idee heb wat ik doe, mijn vriendinnen zijn ook gewoon nette meiden, en drinken mogen we daar toch niet en willen we ook echt niet.
en we gaan nou niet naar de ghetto ofzo haha
nee hoor, ik was toen ik 17 was samen met een 19jarige naar amerika gegaan. geen problemen. werd alleen wel raar aangekeken dat ik geen creditcard had en dus geen 'borg' kon betalen, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jong, zo met een paar vriendinnetjes zonder volwassene begeleiding. Maar goed. Moet je ook niet minstens 21 zijn om in te kunnen checken in een hotel daar?
Maar was de minimale incheckleeftijd zelfs geen 18 dan?quote:Op zondag 14 december 2014 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor, ik was toen ik 17 was samen met een 19jarige naar amerika gegaan. geen problemen. werd alleen wel raar aangekeken dat ik geen creditcard had en dus geen 'borg' kon betalen, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.
dat durf ik niet te zeggen, mijn ouders hebben ons hotel gereserveerd en ze zijn er van op de hoogte dat weet ik welquote:Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jong, zo met een paar vriendinnetjes zonder volwassene begeleiding. Maar goed. Moet je ook niet minstens 21 zijn om in te kunnen checken in een hotel daar?
nee hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar was de minimale incheckleeftijd zelfs geen 18 dan?
Oké.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er valt geen argument te geven tegen dat soort betutteling-mentaliteit.
Oké, ik vind jullie wat jong, maar goed, dat is betutteling dus ik houd m'n mond al.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
dat durf ik niet te zeggen, mijn ouders hebben ons hotel gereserveerd en ze zijn er van op de hoogte dat weet ik wel
Daarom zeg je toch ook dat het zo ¤3,000 kost? Met alleen vlucht en hotel zit je al op 2k, dan zit je op 2/3e van je budget en heb je nog niets. Desnoods maak je een schema met wat je wilt doen en wat het kost en maak je voor haar een apart schema dat bestaat uit 1,5 week tv kijken in haar hotelkamer.quote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Goed punt maar heb ook geen zin dat ze het wel voor elkaar krijgt en dan daar niets kan doen snap je?
en om nou te vragen naar haar afschriften is ook zo wat haha
is je goed recht hoorquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Oké, ik vind jullie wat jong, maar goed, dat is betutteling dus ik houd m'n mond al.
Oh ik vind 't verder prima en wens je een even fijne vakantie hoor, was alleen mijn mening.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
is je goed recht hoormaar ik kan van mijzelf en mijn vriendinnen wel zeggen dat we wel weten wat we doen en geen domme dingen zullen opzoeken ofzo.
maar nu wil ik eigenlijk weer richting mijn vraag van wat ik het beste kan doen? gewoon eerlijk zeggen dat het financieel niet haalbaar is voor haar en wij niet gaan betalen? Ik heb geen idee en ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |