Jaquote:
Gaat dus toch de regel weer op.quote:Op maandag 29 december 2014 22:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Ging vanmiddag bijna op de muil met het trapfietsjehad eitjes in de fietstas, zal je altijd zien he.
Motort staat al bijna 2 maand in winterstalling dit jaar. Zal er vast lang blijven staan in 2015misschien gooi ik um zelfs op mp in het voorjaar.
Is die van jou?quote:
Ik moet straks een fatsoenlijk koekblik hebben ipv een gare alto. En met een kinderzitje achterop de motor krijg ik ruzie thuisquote:
Ik hoor alleen maar excusesquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moet straks een fatsoenlijk koekblik hebben ipv een gare alto. En met een kinderzitje achterop de motor krijg ik ruzie thuis
Dat is toch geen K schat.quote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar excuses
[..]
Dat is toch geen K schat.
Nee, daar had ik eigenlijk nog helemaal niet naar gekekenquote:
Audi A4 uit 2004 halen ofzo. Puike bak.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moet straks een fatsoenlijk koekblik hebben ipv een gare alto. En met een kinderzitje achterop de motor krijg ik ruzie thuis
Volgens mij zei je de laatste keer nog dat ie niet weg gingquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das maar tijdelijk joh. Ik nam er een busa voor terugquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gaat dus toch de regel weer op.
Papa worden is brommer weg
Ik dacht toch echt dat er ook een K45 flying brick geweest is, maar ik zal wel weer in de war geweest zijn met een R45.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:59 schreef Erasmo het volgende:
Zo'n beetje de enige lijn zonder boxers, die K's
Volgende week eerste onderhoudNu duimen dat ik geen verrassingen tegen kom dan
Ik was ze na drie maanden alweer kwijtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef Salatrel het volgende:
ik realiseer me net dat het alweer bijna motorbeurs tijd is en ik heb mijn oordoppen nog steeds![]()
*klopt af*
Gewoon oordopjes aan je smartphone hangen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was ze na drie maanden alweer kwijtzit eigenlijk te wachten op weer zo'n aanbieding. Voorig jaar vlogen die je om de oren, nu natuurlijk niet.
goed excuus voor beursbezoekjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was ze na drie maanden alweer kwijtzit eigenlijk te wachten op weer zo'n aanbieding. Voorig jaar vlogen die je om de oren, nu natuurlijk niet.
hij viel uit mijn hand en stuiterde op het perron zo erafquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:51 schreef Tankiej het volgende:
Ik heb nog steeds het eerste setje dopjes dat ik kocht 3,5 jaar geleden, zo moeilijk is het toch niet om ze niet kwijt te raken?
Als je graag doof wilt worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon oordopjes aan je smartphone hangen toch?
Nergens last van. Maar mijn brommert maakt niet zo'n kleregeluid als een aantal van julliequote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:19 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb dit jaar alweer zo'n 400 kilometer afgelegdEn toevallig gister het de 40.000 mijl gepasseerd op de BMW.
[..]
Als je graag doof wilt worden.
Wacht maar, het is niet de motor die het geluid maakt maar vooral de wind. Voor ¤20 heb je al een setje van Pinlock en Alpine.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nergens last van. Maar mijn brommert maakt niet zo'n kleregeluid als een aantal van jullie
Ooit weleens op de snelweg gereden zonder doppen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:20 schreef Amoeba het volgende:
Nergens last van. Maar mijn brommert maakt niet zo'n kleregeluid als een aantal van jullie
Apeldoorn - Eindhoven hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ooit weleens op de snelweg gereden zonder doppen?vooral op lange afstanden gaat het windlawaai echt een negatieve rol spelen.
Twee jaar terug wat geld neergeteld voor op maat gemaakte doppen, en het is een wereld van verschil. In de stad gaat het nog wel zonder (ook wel leuk, om dat ding even te horen grommen), maar daarbuiten gaan gewoon de doppen in.
dit dus. door de bebouwde kom naar het station kan prima zonder doppen maar als ik over de snelweg ga gaan echt die doppen wel in dat heeft weinig met het geluid van de uitlaat te makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ooit weleens op de snelweg gereden zonder doppen?vooral op lange afstanden gaat het windlawaai echt een negatieve rol spelen.
Twee jaar terug wat geld neergeteld voor op maat gemaakte doppen, en het is een wereld van verschil. In de stad gaat het nog wel zonder (ook wel leuk, om dat ding even te horen grommen), maar daarbuiten gaan gewoon de doppen in.
alleen het lampje of kapot kapot?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef Nero22 het volgende:
For fucks sake. 2015 begint goed voor me.
Eerst had ik mijn achterband van de trapfiets kapot gereden in het centrum, dus kon ik 2 uur lang lopen om thuis te komen.![]()
Dus vandaag wilde ik op de motor naar het werk, in plaats van de fiets, zie ik dat mijn koplamp kapot is...
Nou ja, ook weer gefixt, maar alles lijkt tegen te zitten.![]()
Nah, alleen het lampje. Tweede keer al sinds ik hem heb... En toch ga ik het niet zelf doen, want de garagemensen zijn er elke keer al een half uur mee bezig en zeggen elke keer dat het een baggerklus is.quote:
whehehequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Is het niet gewoon dat dat lampje te weinig stroom krijgt? Zo'n motortje moet al aardig op zijn tenen lopen om een lampje brandend te houden natuurlijk.
Of misschien zat de dynamo niet goed op het wiel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Is het niet gewoon dat dat lampje te weinig stroom krijgt? Zo'n motortje moet al aardig op zijn tenen lopen om een lampje brandend te houden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Man man manquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Of misschien zat de dynamo niet goed op het wiel?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:03 schreef Salatrel het volgende:
mijn goede voornemen was om niet de eerste rotopmerking over de 250 te makengelukkig is de ban gebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |