quote:

En de BT/Batlax meuk is van Bridgestone. PR staat voor Pilot Road en is idd Michelin.
ContiRoadAttack2 Evo rijd ik op en ik ben niet van plan binnenkort andere te gaan proberen.
Probleem met de Pilot Roads is dat ze een vrij slap karkas hebben. De Bandit is een relatief zware fiets dus die band wordt nogal vervormd als je er een beetje sportief op rijdt. MPR werkt alleen echt lekker op lichte fietsen. Maar ze gaan wel lekker lang mee, ik heb 15k woon-werk gedaan met een PR2 achterband.
De Contis hebben een sterk karkas en liggen veel stabieler in de bocht. Daarnaast is het geen dual compound maar een continuous compound wat grofweg wil zeggen dat de hele band van hetzelfde soort rubber is. Zo blijven ze mooier rond en heb je minder last van een kantelpunt. Alleen is het na 7000km toch echt wel afgelopen dus die band woon-werk ofzo is gekkenwerk. Duur (ook vanwege extra post uit Leeuwarden) maar wel veruit de meeste lol.

Van Bridgestone heb ik alleen BT023 geprobeerd maar dat vond ik een kutband want als er 10km verderop een druppel regen valt gaat ie al glijden. En ik heb er ook ooit een Pirelli nogwat onder gehad, maar toen begon ik net met motorrijden dus ik had toen nog geen idee van goede of slechte rij-eigenschappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 06-01-2015 21:32:09 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!