SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Je bent zelf een bijzonder collega-onvriendelijke spelerquote:Op zondag 14 december 2014 16:10 schreef Cavaliers het volgende:
Ziyech is een bijzonder collega-onvriendelijke speler.
Aldus iemand met Calland in zijn UIquote:Op zondag 14 december 2014 16:11 schreef HPLC het volgende:
Waarom heeft ineens iedereen zo'n rare UI?
Heeft Robert ook een FOK-profiel?quote:Op zondag 14 december 2014 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus iemand met Calland in zijn UI
Niet echt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord zal ook wel gemakkelijk winnen zo.
Dan loopt de traditionele top drie weer lekker uit.
AZ is een lastige ploeg.quote:Op zondag 14 december 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Top 2 bedoel je.quote:Op zondag 14 december 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 16:15 schreef NaturalScience het volgende:
en de inhaalwedstrijd tegen PSV zal Feyenoord verliezen.
Dat schept ook bij mij enige verbazing.quote:Op zondag 14 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig dat Esteban 4x op rij de nul houdt.
Ja Zwolle krijgt sowieso vanzelf wel een dipje.quote:Op zondag 14 december 2014 16:15 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Top 2 bedoel je.
Zwolle staat dan nog maar 1 punt achter Feyenoord en de inhaalwedstrijd tegen PSV zal Feyenoord verliezen. Dus voornamelijk Ajax en PSV lopen uit.
AZ heeft de afgelopen 4 wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat schept ook bij mij enige verbazing.
Terwijl het toch een vrij matig team is.quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft de afgelopen 4 wedstrijden gewonnen.
AZ is 6 wedstrijden ongeslagen.
AZ heeft de afgelopen 4 wedstrijden geen doelpunten tegen gekregen.
AZ heeft de afgelopen 6 wedstrijden steeds gescoord.
vanaf nuquote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog drie minuten te gaan in de EUROBORG.
13 wedstrijden.quote:Op zondag 14 december 2014 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terwijl het toch een vrij matig team is.
Oh, en kijk eens hoeveel wedstrijden Heracles gescoord heeft, achter elkaar
JAAAAAAAAALALALALALAAAAAquote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
Davy en ik zingen nu Brabantse nachten zijn lang.
#fail #ruktwitter:thijsslegers twitterde op zondag 14-12-2014 om 16:21:23Enne, dat veld is nog steeds ruk. #philipsstadion #fail reageer retweet
Dan kan FOX nietszeggende analyses doen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het extra kwartier dat tussen de 14.30 en oorspronkelijke 16.30 wedstrijden is gepland erg vervelend.
Dat maakt niet uit, ze spelen goed voetbalquote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse wint 7 (!) wedstrijden op rij niet.
Kunnen er dan ook geen reet van.quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen heeft geen identiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef NaturalScience het volgende:
Na de wintersport speelt Rusnak ook bij Groningen!Dan komt het helemaal goed.
Leuke eerste helft, daarna zakte het in.quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Brammess het volgende:
Nou was het een redelijke wedstrijd? Kom net pas thuis
Maar de eerste wedstrijd na de winterstop welquote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker spelers en trainers jatten van SCC. Zo bouw je een eigen identiteit op, ja.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef NaturalScience het volgende:
Na de wintersport speelt Rusnak ook bij Groningen!Dan komt het helemaal goed.
Welke wedstrijd heb jij vandaag gekeken?quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ze spelen goed voetbal
De beste analisten staan bij het Engelse voetbal.quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan FOX nietszeggende analyses doen.
Daarom pikken ze ook de sterspeler van cambuur in.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, Cambuur staat boven Groningen.
Reijnen blijft bij Cambuur hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daarom pikken ze ook de sterspeler van cambuur in.
Helaas heb je gelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen heeft geen identiteit.
Daar is ons autisme erg gelukkig mee.quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Na woensdag kijken we niet meer tegen die vertekende stand aan.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
en de vechtlust constanter zou zijn
Gewoon met de hooivork naar het trainingsveld. Uiteraard niet in je eentje want dat maakt weinig indruk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk.
Als ze meer als team zouden spelen en de vechtlust constanter zou zijn, zou het smullen worden in de Euroborg.
Waarom lachen, we hebben het dit seizoen veel te vaak laten liggen door saai ongeïnteresseerd gekloot op het veld.quote:
Jaja. Altijd ligt het aan de VECHTLUST of de MENTALITEIT. De spelers KNOKKEN niet voor elkaar. Nooit ligt het aan een gebrek aan kwaliteit. Caland en ik moeten hier hardop om lachen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom lachen, we hebben het dit seizoen veel te vaak laten liggen door saai ongeïnteresseerd gekloot op het veld.
Nog 3 punten voor op Heraclesquote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind jou ook een beetje raar.quote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Kieftenbeld een rare vent. Die hoort meer thuis op een tractor in het Groningse moeras.
Kieftenbelt komt uut Dalfs'n.quote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Kieftenbeld een rare vent. Die hoort meer thuis op een tractor in het Groningse moeras.
Als AZ ze het maar wat moeilijker maakt dan Twente PSV deed.quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan we naar de teamspirit van Feyenoord kijken.
Vechten, knokken, rennen en werken voor elkaar.
Elm speelt, nee dus.quote:Op zondag 14 december 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als AZ ze het maar wat moeilijker maakt dan Twente PSV deed.
Wie de fuck ben jij eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt, vinden wij niet zo rullevant.
Heel slecht dit Stijn...quote:
Twente komt niet met intenties om te winnen. Als je Orlando fucking Engelaar voor een spits erin brengt bij een 2-0 (!) achterstand, mag je jezelf geen coach noemen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als AZ ze het maar wat moeilijker maakt dan Twente PSV deed.
Nee jouw niveau is lekker hoogquote:Op zondag 14 december 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreuder is een coach van het niveau wat Syntix op dit forum hanteert. Berg je dan maar. Dan ben je echt triest.
Alleen jammer dat niemand jou wil doen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zijn vriendin uit elkaar trekken.
We hebben het over het meest slechte AZ van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben er eigenlijk niet zo gerust op vandaag.
Dat is ook helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen jammer dat niemand jou wil doen.
Uit tegen PSV waren ze ook erg kansloos. Geen idee waarom mensen denken dat AZ het spannend kan maken.quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over het meest slechte AZ van de afgelopen jaren.
Woensdagquote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Kazim een rode kaart pakken? Dat vind ik het grootste mysterie. Verbaast me ontzettend dat hij nog geen rood heeft gekregen.
Omdat Feyenoord het tegen elke tegenstander lastig kan hebben en ze gewoon verschrikkelijk weinig scoren. Dat laatste geldt trouwens ook voor AZ.quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit tegen PSV waren ze ook erg kansloos. Geen idee waarom mensen denken dat AZ het spannend kan maken.
Dat hoop je iddquote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag gaat PSV weggespeeld worden.
Nee man. Heb je die pot net gekeken?quote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat hier gelijkspelen.
U hoorde het hier het eerst.
Ik denk dat hij voor Hendrix kiest. Maher was weer hemeltergend slecht vandaag.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Cocu woensdag Wijnaldum - Guardado - Maher opstelt, zeker.
Ramadan he.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor Hendrix kiest. Maher was weer hemeltergend slecht vandaag.
Maher zal wel geslachtofferd worden voor Hendrix.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Cocu woensdag Wijnaldum - Guardado - Maher opstelt, zeker.
Twente is geen serieuze tegenstander.quote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Heb je die pot net gekeken?
Ik vind het helemaal prima als die pot zo maar gelijk wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk
Kijk deze man die mee wil varen op mijn succes.
Dit zit diep.quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is geen serieuze tegenstander.
Twente is slecht.
Twente is triest.
Twente heeft Schreuder.
Twente brengt een middenvelder erin voor een spits bij een achterstand.
Twente komt in het strafschopgebied van de tegenstander en ze weten het niet meer.
Twente is geen eenheid.
Twente heeft geen collectief.
Twente heeft niet de KAMPFGEIST.
Twente heeft PSV niet uitgedaagd.
Toornstra_Willems wordt wel interessant maar het was vandaag een 2 vingers in de neus wedstrijd voor PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Heb je die pot net gekeken?
Wowquote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is slecht.
Twente is triest.
Twente heeft Schreuder.
Twente komt in het strafschopgebied van de tegenstander en ze weten het niet meer.
Twente is geen eenheid.
Het klopt welquote:Op zondag 14 december 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als die pot zo maar gelijk wordt.
[..]
Dit zit diep.
Open eens een nieuw Twente-topic dakhaasquote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry.
Ik word gewoon droevig als ik naar het spel van Twente kijk.
Sorry.
Voetballen zeker niet naar de kwaliteiten die er zouden moeten zijnquote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry.
Sorry.
Nee. Het probleem is dat Twente doet alsof ze heel goed zijn, en mensen dat gaan compenseren door te doen alsof ze verschrikkelijk slecht zijn. Het is qua spel en kwaliteit gewoon een subtopper zoals AZ of Groningen.quote:
Donequote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Open eens een nieuw Twente-topic dakhaas
quote:Op zondag 14 december 2014 16:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Vorig jaar werd het heel lullig 2-2. AZ is toen echt maar 2 keer over de middellijn geweest
Aanvallend lijken ze niet te weten wat ze moeten doen als ze dichtbij de goal komen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen zeker niet naar de kwaliteiten die er zouden moeten zijn
Waarom zou je je druk maken om zo'n grijze muisclub als Twentequote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry.
Sorry.
Omdat ik probeer te ontdekken wat men zo titelkandidaatwaardig vindt aan FC Twente.quote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om zo'n grijze muisclub als Twente
Klopt allemaal. Maar het was net of de mannen van de jongens onderscheiden worden. Woensdag wordt gewoon 0-0.quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is slecht.
Twente is triest.
Twente heeft Schreuder.
Twente is geen eenheid.
Ja, en?quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-az-ontsnappen-2-2/
En dat was ergens wat verrassend. Had iets meer tegenwicht verwacht. Maar zelfs zonder 100% te gaan had PSV nog een aantal enorme kansen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toornstra_Willems wordt wel interessant maar het was vandaag een 2 vingers in de neus wedstrijd voor PSV.
Twente is gewoon een subtoppertje die af en toe leuk kan spelen, maar vaak ook gewoon matig is.quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik probeer te ontdekken wat men zo titelkandidaatwaardig vindt aan FC Twente.
Omdat ik probeer te begrijpen wat Schreuder zijn visie op voetbal is.
Omdat ik graag naar voetbal kijk.
Pas op wat je zegt Wesley.quote:
Turken in elkaar schoppenquote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, want hij schopt je in elkaar
Twente heeft definitief wel afgehaakt voor zover ze andere ambitie hadden dan de wijken in te gaan want dat kan nog.quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dat was ergens wat verrassend. Had iets meer tegenwicht verwacht. Maar zelfs zonder 100% te gaan had PSV nog een aantal enorme kansen.
Twente speelt ook met twee omgeturnde backs. De ruimtes tussen de verdediging en de middenlinie waren enorm groot. Dan vraag je ook wel om problemen op de counter.quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dat was ergens wat verrassend. Had iets meer tegenwicht verwacht. Maar zelfs zonder 100% te gaan had PSV nog een aantal enorme kansen.
Ze missen dat Chileentje wel hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente heeft definitief wel afgehaakt voor zover ze andere ambitie hadden dan de wijken in te gaan want dat kan nog.
Er zit een neef van mij in het stadion die niet voor Feyenoord is.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Cavaliers het volgende:
De Kuip schreeuwt om een penalty.
Gras is groen.
Stijn, WIL Twente het niet of KAN Twente het niet? ik mis de passiequote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente speelt ook met twee omgeturnde backs. De ruimtes tussen de verdediging en de middenlinie waren enorm groot. Dan vraag je ook wel om problemen op de counter.
Opbouwend zochten ze constant naar ruimte op de flanken terwijl in het centrum er veel meer te halen was.
Aanvallend, tsja, ze lijken echt niet te weten wat ze moeten doen voor de goal. Dit lijkt mij zeker de schuld van de spelopvatting van Schreuder. Veel teveel gericht op het 'niet verliezen'.
Twente wil het vooral niet.quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, WIL Twente het niet of KAN Twente het niet? ik mis de passie
Waarom zit ie daar dan?quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit een neef van mij in het stadion die niet voor Feyenoord is.
Deze zal zeker niet schreeuwen voor een penalty.
Het gaat ook allemaal zo traag. En dan breng je ook nog Orlando in. Dan wil je volgens mij niet winnen. Nee, zet Janssen maar weer op de bank.quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente speelt ook met twee omgeturnde backs. De ruimtes tussen de verdediging en de middenlinie waren enorm groot. Dan vraag je ook wel om problemen op de counter.
Opbouwend zochten ze constant naar ruimte op de flanken terwijl in het centrum er veel meer te halen was.
Aanvallend, tsja, ze lijken echt niet te weten wat ze moeten doen voor de goal. Dit lijkt mij zeker de schuld van de spelopvatting van Schreuder. Veel teveel gericht op het 'niet verliezen'.
Ik kwam er ook best regelmatig.quote:
Schreuder doet alleen maar merkwaardige dingen. Engelaar brengt hij er werkelijk in om het spel te kunnen 'verleggen'. Al het hele seizoen gewoon van die onbegrijpelijke dingen. Ik heb nog nooit zo'n inspiratie- of initiatiefloos elftal gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal zo traag. En dan breng je ook nog Orlando in. Dan wil je volgens mij niet winnen. Nee, zet Janssen maar weer op de bank.
Geel heeft geen zin voor zulke jongens.quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Geef die Kazim gewoon eens geel joh, misschien gaat hij zich dan gedragen
Rood dan. Whatever.quote:Op zondag 14 december 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geel heeft geen zin voor zulke jongens.
Ja, dit was voor ene Liam.quote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben ze wel door dat ze YNWA zongen in de dertiende minuut?
Los van het feit of het in de dertiende minuut was, vond ik het eigenlijk wel wat sfeer hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben ze wel door dat ze YNWA zongen in de dertiende minuut?
Dus vanwege YNWA heeft Feyenoord geen eigen identiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord met YNWA geeft wel aan dat ze geen eigen identiteit hebben.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:03 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Dus vanwege YNWA heeft Feyenoord geen eigen identiteit.
Fake wijf is dat tochquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef GGMM het volgende:
https://imgur.com/a/uRFic
Ik weet eindelijk wat ik voor Kerst wil hebben.
Onzin.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Brilstand is altijd slaapverwekkend.
Vaak zat leuke 0-0 wedstrijden gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Brilstand is altijd slaapverwekkend.
Ik snap echt niet waarom mensen aangetrokken zijn tot dat mens. Botox, plastic, make-up en photoshop met daaronder een lelijke vrouw.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef GGMM het volgende:
https://imgur.com/a/uRFic
Ik weet eindelijk wat ik voor Kerst wil hebben.
Zit je vriendin naast je ofzo?quote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen aangetrokken zijn tot dat mens. Botox, plastic, make-up en photoshop met daaronder een lelijke vrouw.
Het is een troll van GGMM duh.quote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen aangetrokken zijn tot dat mens. Botox, plastic, make-up en photoshop met daaronder een lelijke vrouw.
Eens met deze post en de muziek die ze maakt is al helemaal aids.quote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zal het vast proberen met een omhaal.quote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
Als Kazim twee keer scoort heeft hij zijn beste seizoen ooit geëvenaard (2005/06, 6 goals in 44 wedstrijden).
Die Turk gaat slechts af op de beslissing van zijn grensrechter.quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gözübüyük met een discutabele rol in een wedstrijd van Feyenoord.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef Syntix het volgende:
Laat feyenoord vandaag maar verliezen en woensdag ook.
Heeft hij uberhaupt ooit een wedstrijd gefloten waarna er geen commentaar was op hemquote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gözübüyük met een discutabele rol in een wedstrijd van Feyenoord.
#5opeenrijquote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef Negenenzestig het volgende:
Geen verassing dat Feyenoord op een lullige manier achter komt te staan. Wel jammer dat het nog steeds kan.
Met zijn respect show-offquote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft hij uberhaupt ooit een wedstrijd gefloten waarna er geen commentaar was op hem
schuim op de bekken alweerquote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
Het publiek is nu al mad, hahahahahaha
Dat was gewoon goed gefloten toen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Gozobuyuk heeft wel echt een tyfushekel aan Feyenoord he
Vorig jaar ook al tegen Twente, dat was echt ongekend
Het is de beslissing van de grensrechter, mafketel.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Terechtquote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet je wat die meneer met dat vlaggetje doet in een voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zei het toch. Altijd mij volgen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Cavaliers het volgende:
Bij nader inzien geen buitenspel. Goed gefloten.
Je moet je afvragen waarom die man uberhaupt mag fluiten voor de knvb. Heeft zo zijn aandelen in bepaalde zaakjes...quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Scheidsrechter heeft nog altijd het hoogste gezag.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je wat die meneer met dat vlaggetje doet in een voetbalwedstrijd?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Clasie, wat een onsterfelijke debiel is dat toch.
Sorry o machtige Stijn.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Altijd mij volgen.
ANTI-FEYENOORD ZIJN HET IS DE SCHULD VAN DE KNJB SNAP DAT DAN DOMME JOOD1!!!!!!quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je wat die meneer met dat vlaggetje doet in een voetbalwedstrijd?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Overschatte speler.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Clasie, wat een onsterfelijke debiel is dat toch.
Woorden kunnen niet beschrijven hoe dom jij bent.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scheidsrechter heeft nog altijd het hoogste gezag.
Dat klopt, maar dat was mijn vraag niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een scheidsrechter staat niet op een lijn en kan het dus onmogelijk waarnemen. Jij bent niet helemaal wijs.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nieuwe Cabralquote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef Syntix het volgende:
Die boetius kan er ook geen flikker meer van he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |