Die schamen zich omdat ze niet zo mooi zijn als de jouwequote:
Jij komt al als je naar iets kijkt met een temperatuur boven de 33 graden Celsius en een hartslag.quote:
Wajoooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die schamen zich omdat ze niet zo mooi zijn als de jouwe
Smooth.quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij komt al als je naar iets kijkt met een temperatuur boven de 33 graden Celsius en een hartslag.
Blauw.quote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Smooth.
Jammer dat je waarschijnlijk niet eens weet welke kleur mijn ogen hebben.![]()
Ik ga eten.
manchester united?quote:
so whatquote:Op zondag 14 december 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inolvidable mag me niet denk ik
Maakt mij niet uit, ben toch te jongen en te maatje meer voor jouquote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef Dqod het volgende:
wow kaneel :$
en geen idee VA? you tell me :$
Ik heb liever dat mensen me mogenquote:
Jawel, hard to getquote:Op zondag 14 december 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inolvidable mag me niet denk ik
quote:
Godver wat slecht.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
Dqod is zo bi dat zelfs van Kooten en de bie jaloers zijn.
Really. Boeit me geen ene neuk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen me mogen
Bohhhhhhhquote:Op zondag 14 december 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo vol dat ik denk dat ik ontplof en de kamer bruin verf.
Hey D, hoe is t?quote:
Ik heb een ex van 100 kg en ik ben mannelijker dan jullie allemaalquote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ben toch te jongen en te maatje meer voor jou
ben nog steeds te jongquote:Op zondag 14 december 2014 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 100 kg en ik ben mannelijker dan jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |