SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
haha Zou leuk zijn inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Chris zou winnen (wat ik moeilijk kan geloven) dan geloof ik dat ik echt de slappe lach krijg. Dat zou dit programma in 1 klap leuk maken! De koppen van die oud-gedienden, als ze dat horen gebruik ik de komende maanden dan als UI
No mercy for animal abusers![]()
dat zou ik ook top vinden... helaas snappen de programma makers dit niet en zullen we een winnende vanessa of lot te zien krijgen denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Chris zou winnen (wat ik moeilijk kan geloven) dan geloof ik dat ik echt de slappe lach krijg. Dat zou dit programma in 1 klap leuk maken! De koppen van die oud-gedienden, als ze dat horen gebruik ik de komende maanden dan als UI![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij ING-internetbankieren krijg je altijd een vraag.
Ik heb andere markten geklikt, want de Utopia-markt staat er niet specifiek bij genoemd....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Taakstraf?quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
sneuneus heeft het naar haar zin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb andere markten geklikt, want de Utopia-markt staat er niet specifiek bij genoemd....
[ afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht hetzelfde,het is even leuk maar....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jippie.quote:Op zondag 14 december 2014 14:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Straks centraal hoor ik LauB zeggen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
34-jarige man in België dood door een steen door de voorruit van zijn bestelbus.
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.![]()
Chris?quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Raskolnikow het volgende:
34-jarige man in België dood door een steen door de voorruit van zijn bestelbus.
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joey: Ivan is er ook niet bij weg te slaan he (over de fotoshoot meisjes)
LauB: het zijn ook helemaal zijn types, je had LaurA moeten zien toen ze binnenkwam.
... Deze fotoshoot is van zowel Gnoom als Ivan![]()
![]()
Die steen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Chris heeft geen lekkere jetsers.
Wilco maakt er wel iets moois van.
Tell-sell rondje dus wssquote:Op zondag 14 december 2014 14:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Straks centraal hoor ik LauB zeggen.![]()
![]()
Of een vlucht route.quote:Op zondag 14 december 2014 14:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Chris is aan het graven. Zou dat de visvijver worden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja. Daar heb ik dan wel weer respect voor. Uren bezig om iets moois te maken voor iemand terwijl hij niet weet wie dat is.quote:Op zondag 14 december 2014 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wilco maakt er wel iets moois van.
No mercy for animal abusers![]()
Eèn van de mooiste feesten van het jaar.quote:![]()
Nicole: "Ik denk dat het diner heel gezellig wordt."
LauB: "Ik denk het wel, Patrick gaat niks zeggen."![]()
Ik schitter door afwezigheidquote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eèn van de mooiste feesten van het jaar.![]()
Zo en nu weer verder over de streams!![]()
Ik kan dan ook niet.Rio.quote:Op zondag 14 december 2014 15:02 schreef utopinee het volgende:
[..]
Ik schitter door afwezigheid
Zo en nu weer verder over de streams!![]()
![]()
Het is dat of ze emigreren en onterven hemquote:Op zondag 14 december 2014 15:03 schreef Cir het volgende:
willen de ouders van Mark hem komen ophalen
dieptepunt![]()
![]()
Zit hij in de ballenbak?quote:Op zondag 14 december 2014 15:03 schreef Cir het volgende:
dieptepunt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanes mag hem erbij hebben, leuk toch een oudere broer voor Jari hehehequote:Op zondag 14 december 2014 15:03 schreef Cir het volgende:
dieptepunt![]()
![]()
Was een vader van 4 kinderen. Daders minderjarig natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Raskolnikow het volgende:
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.Werewolf![]()
Once ,twice,tree times a lady.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op weg naar de Kuip.........quote:Op zondag 14 december 2014 15:06 schreef gereed het volgende:
[..]
Geweldig leuk, top van Wolter..en super leuk voor Isa. En zo is het begin er al.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja een homo broertje, volgens Vanes of...was het toch niet zo, en wordt het Jari zijn zoveelste pappiequote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Vanes mag hem erbij hebben, leuk toch een oudere broer voor Jari hehehe![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Op weg naar de Kuip.........
Arena is de akoestiek ook niet goed,galmbak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook eens voetballen zoals het hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boom?quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Iemand ook dat interview gezien wat werd nagedaan?quote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Colinda en Patrick zijn allebei raar en versterken elkaar daarin.
Wat mij irriteert aan dit filmpje is Nico! Die wil zich er mee bemoeien maar luistert helemaal niet naar wat Patrick zegt. Hij zegt 10x dat hij de dans van Mark wel leuk vond maar het interview nadoen voor hem te ver ging. Maar Nico blijft maar drammen over het dansen van Mark dat dat leuk is en complimenteus. Nico is ook raar. Ze zijn allemaal raar daar.Ik ga zeker niet stemmen op Nico als Utopiaan van het jaar.
Ik ga voor Chris. Ja, die is ook raar....wat een programma
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We are the Champions klink aan het eind van elk seizoen anders bestquote:Op zondag 14 december 2014 15:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Arena is de akoestiek ook niet goed,galmbak.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Show me..quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Raskolnikow het volgende:
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
We are the Champions klink aan het eind van elk seizoen anders best![]()
Je moet niet bukken met je legging.
Tacker gesloopt.
Top... Kan ze meteen cd's privé verkopen...quote:
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik wilde 4 op een rij.quote:Op zondag 14 december 2014 15:22 schreef Cir het volgende:
Wilco is er maar weer druk mee het
Ooievaars nest voor Nicole & IVan
Straks centraal.quote:
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Chau.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
klussen met kijkers is weer begonnen , ik haak af adiossssssssss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigen loods in puinquote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
klussen met kijkers is weer begonnen , ik haak af adiossssssssss![]()
![]()
ooievaarsnest?quote:Op zondag 14 december 2014 15:22 schreef Cir het volgende:
Wilco is er maar weer druk mee het
Ooievaars nest voor Nicole & IVanTEAM TAFEL![]()
Ik hoop van niet.quote:
Een gouden put waar bezoekers geld in kunnen flikkeren voor een goed doel, ofzo.quote:
Met een dakje zodat het papiergeld niet nat word, en het er super-gesellig uitziet natuurlijk.![]()
![]()
Heeft hij überhaupt vandaag iets gezegd?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dit is weer zo'n mooi dieptepuntquote:Op zondag 14 december 2014 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Een gouden put waar bezoekers geld in kunnen flikkeren voor een goed doel, ofzo.
Met een dakje zodat het papiergeld niet nat word, en het er super-gesellig uitziet natuurlijk.![]()
![]()
Tegen Ivan wel.Dat was vanochtend.quote:Op zondag 14 december 2014 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt vandaag iets gezegd?
Stakker.quote:
De softe serene uitvinder.quote:
Die het liefst kopstoten uitdeelt of potloden tot aan het zilveren randje in neuzen duwt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dieptepu(n)tquote:Op zondag 14 december 2014 15:34 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n mooi dieptepunt![]()
Achja ze zijn iig bezig, lekker in de buitenlucht.
Zitten er ook een paar die komen alleen buiten om te roken he.![]()
![]()
Ja, het is echt een topfotografe. Voor die skills zal ze ook in Utopia zijn geplaatst..quote:![]()
Ze sprak laatst ook al het woord diafragma uit alsof het een venerische ziekte was.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Maar die hebben heul veul mutsen verkochtquote:Op zondag 14 december 2014 15:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dieptepu(n)t![]()
Achja ze zijn iig bezig, lekker in de buitenlucht.
Zitten er ook een paar die komen alleen buiten om te roken he.![]()
![]()
Het zal je pa maar wezen.
Superrrrrrrr gesjellug!quote:Op zondag 14 december 2014 14:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Straks centraal hoor ik LauB zeggen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
productie ik begrijp dat jullie aan vakantie toe zijn,daarom zal ik even helpen met het volgende script.
joey staat te klussen en slaat op zijn duim,nu isa er niet meer is zoekt hij iemand om hem te helpen.
hij gaat naar binnen waar naomie zich net aan het verkleden is.
joey ziet zijn kans om van pinokio af te komen en doet of hij hele erge pijn heeft.
naomie troost joey die rilt van de pijn.naomie neemt hem mee onder de dekens en ze raken verstrengeld in elkaar.
pinoikio is aardig over de zeik als ze dit ziet,gaat klagen bij laura.
laura troost haar en lot denkt dat ze iets hebben samen en neemt wraak door met mark aan te gaan pappen.
vanessa ziet dit en gooi al het eten wat ze aan het verkloten is zo over hun heen.
ze is boos heel boos maar niemand wil haar.
patje ziet dit gebeuren en denkt dat wilco er achter zit.
helaas voor patje heeft wilco er niks mee te maken.
collie boos op patje en gaat naar wilco.
wilco ziet het als een spelletje en tieft zo pat over het hek met de woorden,het is tijd om het grof vuil bij de poort te zetten.
nou hier moeten jullie toch iets mee kunnen succes![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef renevanlaaren het volgende:
productie ik begrijp dat jullie aan vakantie toe zijn,daarom zal ik even helpen met het volgende script.
joey staat te klussen en slaat op zijn duim,nu isa er niet meer is zoekt hij iemand om hem te helpen.
joey ziet zijn kans om van pinokio af te komen en doet of hij hele erge pijn heeft.
naomie troost joey die rilt van de pijn.naomie neemt hem mee onder de dekens en ze raken verstrengeld in elkaar.
laura troost haar en lot denkt dat ze iets hebben samen en neemt wraak door met mark aan te gaan pappen.
vanessa ziet dit en gooi al het eten wat ze aan het verkloten is zo over hun heen.
wilco ziet het als een spelletje en tieft zo pat over het hek met de woorden,het is tijd om het grof vuil bij de poort te zetten.
nou hier moeten jullie toch iets mee kunnen succes![]()
![]()
Je vergeet te besluiten met de zin: En op dat moment komt Isabella met haar kist de poort binnen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef renevanlaaren het volgende:
nou hier moeten jullie toch iets mee kunnen succes
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Patrick, ZC.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Toch geloofwaardiger dan de huidige verhaaltjes.quote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef renevanlaaren het volgende:
nou hier moeten jullie toch iets mee kunnen succes
Dit is volgens de site het nieuws vanuit de nieuwe samenleving van de afgelopen 2 dagen.![]()
![]()
![]()
![]()
Disrespectvol,is wel goed gevonden.
Ze lullen teveel met Kees.quote:Op zondag 14 december 2014 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Disrespectvol,is wel goed gevonden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Psycho in gesprek met Nico.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is dat de inleiding van een boek wat je ga schrijven over Utopia Rene? hahahaquote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef renevanlaaren het volgende:
nou hier moeten jullie toch iets mee kunnen succesDe enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
SL op de stukke frees.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die had hij toch meegenomen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig heeft hij Wilco helemaal losgelaten hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Respectloos.. disrespectvol is leuk vertranslate from het englies..quote:Op zondag 14 december 2014 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Disrespectvol,is wel goed gevonden.![]()
![]()
Het is weer Wilco zijn schuld,natuurlijk.
Heerlijk dat softe serene nederige taalgebruik.quote:Op zondag 14 december 2014 15:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Wilco brengt strontenergie, vind Patrick.
Wat een walgelijke demagoog, die psychopat....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Een strontzaaier.quote:Op zondag 14 december 2014 15:52 schreef Mylene het volgende:
Wat een woede, die klootzak van een Wilco.
En toch heeft Patrick niet helemaal ongelijk over Wilco, die speelt anderen tegen elkaar uit en doet het dan af als grappies![]()
Ik vind hem ook wel bij Vanessa passen. Allebei vol met ongefundeerde haat en obsessie naar 1 persoon.quote:Op zondag 14 december 2014 15:53 schreef Goldencharly het volgende:
Tis voorgoed over Tussen Collie en PPIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hou toch op zeg. Hij wil zelf mensen tegen Wilco opzetten.quote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Urb het volgende:
En toch heeft Patrick niet helemaal ongelijk over Wilco, die speelt anderen tegen elkaar uit en doet het dan af als grappiesOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat is zijn missie.quote:Op zondag 14 december 2014 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Hij wil zelf mensen tegen Wilco opzetten.
Ik zeg toch ook niet dat Patrick dat niet doetquote:Op zondag 14 december 2014 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Hij wil zelf mensen tegen Wilco opzetten.![]()
Ah, Mark laat zich beïnvloeden door Wilco. Aldus de psycho.
En 100 x ondermijnen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb dat nooit gezien; ik vind Wilco redelijk recht door zee. Wel zie ik Patrick voortdurend stoken.quote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Urb het volgende:
En toch heeft Patrick niet helemaal ongelijk over Wilco, die speelt anderen tegen elkaar uit en doet het dan af als grappies![]()
Jaja en net als bij zijn ex en de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 december 2014 15:53 schreef Goldencharly het volgende:
Tis voorgoed over Tussen Collie en PP
Ligt het aan colly.
En nu gaat hij demonstratief in bed liggen.om aandacht te vragen gewoon negeren maarja nico he.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
doenquote:Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Ik trek de wandjes eruit, dan is het over met groepjes."![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof de FEBO dat ooit zal goed vindenquote:Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
Was Iesje er nog maar, kon er een spuit Haldol in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meneer wil niet boos zijn,want dan is hij niet gelukkig.
Piranha's in de loodsquote:Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Voemmm, en de kaas is weg."![]()
![]()
Alsof dat mag van de redactie, die gaven juist Ron de opdracht om er 3 aparte kamers van te maken zodat er groepjes en gestook van zou komen hequote:Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
Wat heeft de kaas er eigenlijk mee te maken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En als je schrikt ben je bangquote:Op zondag 14 december 2014 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meneer wil niet boos zijn,want dan is hij niet gelukkig.![]()
![]()
"Dan is het over met kampen. Weg met die wandjes.
Er verdwijnt een kaas van 1 kg in 10 min.
Het zijn net piranha's"
in 1 adem door![]()
![]()
Iran toch?quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef spapaars het volgende:
Uit welk land komen de dames?
[ afbeelding ]If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Soms denk ik bijna dat Patrick ook maar een gewoon mens is, maar dan komt ie weer met dit geschifte gedrag.quote:Op zondag 14 december 2014 15:58 schreef Ebinas het volgende:
"Dan is het over met kampen. Weg met die wandjes.
Er verdwijnt een kaas van 1 kg in 10 min.
Het zijn net piranha's"
in 1 adem door![]()
Pp wil gewoon de alles wetende alles bepalende koning van utopia zijn.
Maar r dat lukt maar niet en nu moet met name colly het ongelden
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Je moet zijn gedachtegang niet proberen te volgen. Dat is niet gezondquote:Op zondag 14 december 2014 15:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat heeft de kaas er eigenlijk mee te maken?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Iran.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik hoorde Vanes gister wel gestolen kaas goedpraten tegenover Wilco, ze wilde er niet voor betalen want er is toch nog maar 1 markt.
Slaat zowieso al nergens op en Wilco merkte ook nog even op dat er nog wel meer markten aankomen.
En toen zei Vanes maar weer dat hij niet met haar in discussie moet gaan, ja lekker makkelijk he.![]()
![]()
Iran.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dag Freule.quote:
Schilderswijk.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Patrick heeft ook gelijk over de andere dingen die hem dwars zitten. Hij reageert er alleen verkeerd op.quote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef Urb het volgende:
En toch heeft Patrick niet helemaal ongelijk over Wilco, die speelt anderen tegen elkaar uit en doet het dan af als grappiesNo mercy for animal abusers![]()
Collie, Willie en Markie ondertussen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef kaya39 het volgende:
Pp wil gewoon de alles wetende alles bepalende koning van utopia zijn.
Maar r dat lukt maar niet en nu moet met name colly het ongeldenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wilco is zeker wel een intrigant.quote:Op zondag 14 december 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien; ik vind Wilco redelijk recht door zee. Wel zie ik Patrick voortdurend stoken.No mercy for animal abusers![]()
He, praat hij weer, ook geen man die zijn woord houdt,quote:Op zondag 14 december 2014 15:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Ze wisten dat ze fout zaten, zodra ik naar binnen keek."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk voor de show, maar hij hoort daar gewoon niet.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms denk ik bijna dat Patrick ook maar een gewoon mens is, maar dan komt ie weer met dit geschifte gedrag.
Persoonlijkheid is veel en veel te ingewikkeld hiervoor.![]()
DT koop je toch niet die kakkerlakken muizen kaasquote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef Urb het volgende:
Ik hoorde Vanes gister wel gestolen kaas goedpraten tegenover Wilco, ze wilde er niet voor betalen want er is toch nog maar 1 markt.
Slaat zowieso al nergens op en Wilco merkte ook nog even op dat er nog wel meer markten aankomen.
En toen zei Vanes maar weer dat hij niet met haar in discussie moet gaan, ja lekker makkelijk he.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En toch is hij een storende factor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Patrick heeft ook gelijk over de andere dingen die hem dwars zitten. Hij reageert er alleen verkeerd op.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch is hij een storende gestoorde factor.![]()
Kan ik je ergens mee helpen, kan ik iets voor je doe zal ze wel gezegd hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 15:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nicolien biedt altijd een luisterend oor![]()
[ afbeelding ]
Nice.quote:
+10quote:Op zondag 14 december 2014 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Patrick heeft ook gelijk over de andere dingen die hem dwars zitten. Hij reageert er alleen verkeerd op.![]()
![]()
Nicoline wil de computer tot diep in de nacht bij zich houden. Geen idee wat ze wil doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja die luisterde zelfs als enige tot in den treure naar Paul's verhalen over handje handje op de bank met zn meissie met soessie, en incestverhalen. En toen stemde hij ook nog vol op haar omdat Hakim dat wilde.quote:Op zondag 14 december 2014 15:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nicolien biedt altijd een luisterend oor![]()
[ afbeelding ]
Helaas liep dat niet zoals verwacht voor de oliebollenbakker.![]()
Ik ook niet. Het zou me zelfs zo ver krijgen me in de contreien der schilders te begeven.quote:If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
erotisch cammen op zwervers.comquote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Nicoline wil de computer tot diep in de nacht bij zich houden. Geen idee wat ze wil doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zit en ze kijkt zijn kant op. Dat betekent nog niet dat ze luistertquote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja die luisterde zelfs als enige tot in den treure naar Paul's verhalen over handje handje op de bank met zn meissie met soessie, en incestverhalen. En toen stemde hij ook nog vol op haar omdat Hakim dat wilde.
Niks d'r van, hij mag mijn fiets nog niet lenen om rechtsomkeert te maken zonder met zijn voeten de grond aan te raken.quote:Op zondag 14 december 2014 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het zou maar in je huis lopen
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks d'r van, hij mag mijn fiets nog niet lenen om rechtsomkeert te maken zonder met zijn voeten de grond aan te raken.
Nicoline zit erbij en doet alsof ze luistert. Vervolgens zegt ze hmhm en tja. De enige overlevingstechniek om Utopia vol te houden volgens mij.quote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja die luisterde zelfs als enige tot in den treure naar Paul's verhalen over handje handje op de bank met zn meissie met soessie, en incestverhalen. En toen stemde hij ook nog vol op haar omdat Hakim dat wilde.
Helaas liep dat niet zoals verwacht voor de oliebollenbakker.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Techniek? Bij haar is het diep verankert in iedere cel en vezel.quote:Op zondag 14 december 2014 16:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Nicoline zit erbij en doet alsof ze luistert. Vervolgens zegt hmhm en tja. De enige overlevingstechniek om Utopia vol te houden volgens mij.![]()
![]()
Patrick krijgt geen woord meer van Wilco tot hij eruit is.
Jammer dat hij dit 100.000 keer herhaalt en niet waar zal maken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat doet ze vanaf het moment dat ze erin zit.quote:Op zondag 14 december 2014 16:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Nicoline zit erbij en doet alsof ze luistert. Vervolgens zegt ze hmhm en tja. De enige overlevingstechniek om Utopia vol te houden volgens mij."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks d'r van, hij mag mijn fiets nog niet lenen om rechtsomkeert te maken zonder met zijn voeten de grond aan te raken.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Zijn broek zakt er van af.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het zou maar in je huis lopen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Patrick stond te rennen op de loopband.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
camsex ???quote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Nicoline wil de computer tot diep in de nacht bij zich houden. Geen idee wat ze wil doen.![]()
Ja ik zag het en dacht...................................... Jammer dat hij niet zo door de poort naar buiten rent.quote:Op zondag 14 december 2014 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Patrick stond te rennen op de loopband.
Wie weet.quote:
patrick zit gewoon in utopia omdat hij dakloos is en hij z'n kids terug wil.. hij wil laten zien dat hij heel goed met kindjes is (oa sintgedoe) een serene rustige man die alles kan![]()
Alleen hij faalt enorm![]()
En toch is het hem gelukt om contact met zijn kinderen of tenminste een ervan contact te krijgen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
patrick zit gewoon in utopia omdat hij dakloos is en hij z'n kids terug wil.. hij wil laten zien dat hij heel goed met kindjes is (oa sintgedoe) een serene rustige man die alles kan![]()
Alleen hij faalt enormWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 december 2014 16:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Techniek? Bij haar is het diep verankert in iedere cel en vezel.Lijkt me zo heerlijk om zo te zijn. Wat een rust moet dat geven.
If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Ook raar tochquote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch is het hem gelukt om contact met zijn kinderen of tenminste een ervan contact te krijgen.![]()
Met liefde enzo.quote:
nieuw spelletje.. zoek de laaf....quote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Ebinas het volgende:
Het contrast blijft enorm![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is net als van die maisje niet perfect...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is net als van die maisje niet perfect...![]()
![]()
![]()
Precies op (ik denk zelfs boven) het gemiddelde niveau wat er in Nederland gesproken en geschreven wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is net als van die maisje niet perfect...If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
je moet die 1.400 man in Oranje niet meetellen hequote:Op zondag 14 december 2014 16:18 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Precies op (ik denk zelfs boven) het gemiddelde niveau wat er in Nederland gesproken en geschreven wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vannes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 16:18 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Precies op (ik denk zelfs boven) het gemiddelde niveau wat er in Nederland gesproken en geschreven wordt.
De meiden vinden de inwoners heel aardig en natural, ze dachten dat het toneel was op TV.![]()
Wacht maar tot ze de poort uit zijn, dan gana ze weer los over elkaar![]()
Ja cz tuimelaarsquote:Op zondag 14 december 2014 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind de schoenen van lauw net bowlingschoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lot gaat Lau stijlen zoals zijn vindt dat Lau er altijd uit moet zien.
En Lau ondergaat het vast en zeker![]()
![]()
Gio denkt dat het wel weer goed komt tussen Col en Pat.quote:Op zondag 14 december 2014 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Gio tegen Patrick: "Tijdelijke emoties jonguhh"
Dat denk ik ook, vanavond zoenen ze weer en slapen ze samen
Lot gaat Lau stylen
dat 'moeten' ook meteen hequote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef Ebinas het volgende:
![]()
![]()
Ik las strijkenquote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Nee joh, ik heb ook die fantastische universitaire studenten die nog geen d of t uit elkaar kunnen houden meegeteld.quote:Op zondag 14 december 2014 16:18 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je moet die 1.400 man in Oranje niet meetellen he![]()
Krijgen we weer die Caroline Tensen look?quote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef Ebinas het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Krijgen we weer die Caroline Tensen look?![]()
[ afbeelding ]echt hé
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ook die fantastische universitaire studenten die nog geen d of t uit elkaar kunnen houden meegeteld.laat de mensen toch in hun waarde. Niet iedereen is goed in nl.. Nou en
![]()
en die van de pabo moet je ook niet vergeten, die kunnenquote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ook die fantastische universitaire studenten die nog geen d of t uit elkaar kunnen houden meegeteld.
nie spelluh nie
nie rekenuh nie![]()
OMG, wanneer was dat???quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Dat gaat een Baby Born pop worden.Nu al leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gio denkt dat het wel weer goed komt tussen Col en Pat.
Dat denk ik ook, vanavond zoenen ze weer en slapen ze samen
Lot gaat Lau stylen
in zijn slechte jaren welteverstaanquote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Lot begint steeds meer op Ozzy Osbourne te lijken.![]()
![]()
![]()
Mark gaat maar eens in bed liggen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Lot begint steeds meer op Ozzy Osbourne te lijken.![]()
![]()
das de Leko look toch?quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over enge mensen gesproken![]()
![]()
![]()
Ehhh? Ik neem het juist op voor de mensen die het Nederlands niet perfect beheersen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]laat de mensen toch in hun waarde. Niet iedereen is goed in nl.. Nou en
Alleen niet erg uitnodigendquote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mark gaat maar eens in bed liggen,![]()
![]()
![]()
ook voor Vanessa dus ?quote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ehhh? Ik neem het juist op voor de mensen die het Nederlands niet perfect beheersen.![]()
Krijgen eerst de koeien nog te zien.quote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef sjampoeh het volgende:
wanneer gaan zeik wil herrie in de tenttttt
Want koeien zie je alleen in Utopia.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
oh ik las het sarcastischquote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ehhh? Ik neem het juist op voor de mensen die het Nederlands niet perfect beheersen.my bad
![]()
met als bonus een lijk zonder ondergebit uitwonen..... wat moet die gozer gelukkig zijnquote:Op zondag 14 december 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mark chillt het meeste van alle mannen.![]()
En hoe lang hield Lau het vol in deze look?quote:If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Daar denkt oma anders over.quote:Op zondag 14 december 2014 16:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen niet erg uitnodigend![]()
[ afbeelding ]
En hij krijgt er niet eens een miljoen voor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
met als bonus een lijk zonder ondergebit uitwonen..... wat moet die gozer gelukkig zijn
wooblabalurg![]()
![]()
Lekker vochtige ruimte, keurt de GGD vast goed.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wat is nou een miljoen tegenover principes ?quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En hij krijgt er niet eens een miljoen voor.![]()
Waarom niet, zij hoort ook tot het gemiddelde.quote:If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Inderdaad zegquote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]laat de mensen toch in hun waarde. Niet iedereen is goed in nl.. Nou en
![]()
![]()
ik zou eerder zeggen ver onder het gemiddeldequote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom niet, zij hoort ook tot het gemiddelde.![]()
![]()
![]()
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker vochtige ruimte, keurt de GGD vast goed.![]()
![]()
met lotte hebben ze toch al een michelin... ehhhh ster ?quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.![]()
![]()
![]()
LEZEN!quote:
Ik vervloekte de lees.luister/schrijf en grammatica toetsen die ik dit jaar moet doen, maar het blijkt geen overbodige luxeIf you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Deze dames praten idd al best goed na nog maar een paar maanden les.quote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ehhh? Ik neem het juist op voor de mensen die het Nederlands niet perfect beheersen.![]()
Dat is het mooie aan het gemiddelde; iedereen hoort erbijquote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen ver onder het gemiddelde![]()
Welja LauB, vergelijk Pat doodleuk met Isa die ook haar nukken had.![]()
Nicole zegt nog "Ja maar die wist het van zichzelf"![]()
lezen en schrijven... het blijft een begrip....quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
LEZEN!
Ik vervloekte de lees.luister/schrijf en grammatica toetsen die ik dit jaar moet doen, maar het blijkt geen overbodige luxe![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan het gemiddelde; iedereen hoort erbij![]()
![]()
Shhh, ik ben het eens met wat shampoe zegt. Gewoon in het algemeenquote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
LEZEN!
Ik vervloekte de lees.luister/schrijf en grammatica toetsen die ik dit jaar moet doen, maar het blijkt geen overbodige luxeanders had ik wel op jou gereageerd .
![]()
Doe jij eens even niet zo uit de hoogte, valt me vies tegen van je.quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
lezen en schrijven... het blijft een begrip....![]()
Lui waaif heeft ook bij het leger des haails gestaan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Joey: "Het is wel zo dat als je hem er uit stemt, je hem linea recta de straat op stuurt"
Ja, kom op zeg, als dat hem er in moet houden.
Hij is toch niet gedwongen die loods in te gaan.![]()
![]()
je moet het sarcasme er doorheen lezen schatquote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo uit de hoogte, valt me vies tegen van je.![]()
![]()
Ja 't is goed met je lieverTquote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je moet het sarcasme er doorheen lezen schat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: