SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
haha Zou leuk zijn inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Chris zou winnen (wat ik moeilijk kan geloven) dan geloof ik dat ik echt de slappe lach krijg. Dat zou dit programma in 1 klap leuk maken! De koppen van die oud-gedienden, als ze dat horen gebruik ik de komende maanden dan als UI
No mercy for animal abusers![]()
dat zou ik ook top vinden... helaas snappen de programma makers dit niet en zullen we een winnende vanessa of lot te zien krijgen denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Chris zou winnen (wat ik moeilijk kan geloven) dan geloof ik dat ik echt de slappe lach krijg. Dat zou dit programma in 1 klap leuk maken! De koppen van die oud-gedienden, als ze dat horen gebruik ik de komende maanden dan als UI![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij ING-internetbankieren krijg je altijd een vraag.
Ik heb andere markten geklikt, want de Utopia-markt staat er niet specifiek bij genoemd....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Taakstraf?quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
sneuneus heeft het naar haar zin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij ING-internetbankieren krijg je altijd een vraag.
Ik heb andere markten geklikt, want de Utopia-markt staat er niet specifiek bij genoemd....
[ afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht hetzelfde,het is even leuk maar....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jippie.quote:Op zondag 14 december 2014 14:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Straks centraal hoor ik LauB zeggen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
34-jarige man in België dood door een steen door de voorruit van zijn bestelbus.
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.![]()
Chris?quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Raskolnikow het volgende:
34-jarige man in België dood door een steen door de voorruit van zijn bestelbus.
OT: Nicole heeft ook lekkere jetsers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |