ik zou eerder zeggen ver onder het gemiddeldequote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Waarom niet, zij hoort ook tot het gemiddelde.
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker vochtige ruimte, keurt de GGD vast goed.
met lotte hebben ze toch al een michelin... ehhhh ster ?quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal vast. De keuken is ook tiptop in orde. Nog net geen Michelinster. Misschien volgend jaar.
LEZEN!quote:
Deze dames praten idd al best goed na nog maar een paar maanden les.quote:Op zondag 14 december 2014 16:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ehhh? Ik neem het juist op voor de mensen die het Nederlands niet perfect beheersen.
Dat is het mooie aan het gemiddelde; iedereen hoort erbijquote:Op zondag 14 december 2014 16:28 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen ver onder het gemiddelde![]()
lezen en schrijven... het blijft een begrip....quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
LEZEN!
Ik vervloekte de lees.luister/schrijf en grammatica toetsen die ik dit jaar moet doen, maar het blijkt geen overbodige luxe
quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan het gemiddelde; iedereen hoort erbij
Shhh, ik ben het eens met wat shampoe zegt. Gewoon in het algemeenquote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
LEZEN!
Ik vervloekte de lees.luister/schrijf en grammatica toetsen die ik dit jaar moet doen, maar het blijkt geen overbodige luxe
Doe jij eens even niet zo uit de hoogte, valt me vies tegen van je.quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
lezen en schrijven... het blijft een begrip....
je moet het sarcasme er doorheen lezen schatquote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo uit de hoogte, valt me vies tegen van je.
Ja 't is goed met je lieverTquote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je moet het sarcasme er doorheen lezen schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |