Een...snotkip? *ba-dum-tss*quote:
Dank je!quote:Op zondag 14 december 2014 14:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een...snotkip? *ba-dum-tss*
Beterschap!
... waar kipptje ziek is jah!quote:
Is toch pas volgende week?quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Xilantof het volgende:
Iemand de kerstmarkt in het centrum bezocht dit weekend?
Tsja, waar heb jij wel verstand van?quote:
Eigenlijk nergens van...en dat wil ik ook wel zo houdenquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, waar heb jij wel verstand van?
Herkenbaar.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
![]()
Jij wil het óók graag zo houden?
Kutklimaatquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:16 schreef Atreidez het volgende:
Je kan bij t dikke tongen clubje dus?
Ik heb t weekend heerlijk gelopen langs de havenWas mooi weer, maar best fris! En sorry, geen verstand van afwasmachines..
Vrijdag naar wintersport, maar er ligt nog geen sneeuw
Volgend jaar skieen op antarctica?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Global warmingMet de waterskies van de piste af in december... We hebben nog een paar dagen gelukkig.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef WheeleE het volgende:
Ik sla de wintersport over denk ik. Voor je het weet gaat het mis en breek je wat. Zit je de rest van de winter met zo'n rolstoel...
Flauw he, zo'n open deur intrappen?quote:
Ik functioneer wel heel goed als steuntje voor de wat minder geoefende schaatsers onder ons. Daarnaast zorg ik ook graag voor wat extra stimulatie door faalhazen smadelijk uit te lachenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Wheelee![]()
![]()
Geen schaatsmeets ook meer dus, en daar was Air nog wel zo'n fan van!
Loop naar de maanquote:Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Flauw he, zo'n open deur intrappen?
Enkel als T. mee gaat natuurlijk. Zelden heb ik zo'n misbruik gemaakt van mijn belabberde motoriek.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Wheelee![]()
![]()
Geen schaatsmeets ook meer dus, en daar was Air nog wel zo'n fan van!
Oi! Moord! Brand! Discrimmenaasie! Onbeleefd!quote:
Terecht. Alle bejaarden, buitenlanders, gehandicapten en vrouwen op de brandstapel!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oi! Moord! Brand! Discrimmenaasie! Onbeleefd!
There, I fixed it for youquote:Op donderdag 18 december 2014 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terecht. Alle bejaarden, buitenlanders, gehandicapten en vrouwen op de brandstapel!
Ik ben er vandaag ook even langs gelopen. Vond het vooral jammer dat het van die feesttenten waren, welke kerstsfeer?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:13 schreef Knipoogje het volgende:
Vandaag even over de kerstmarkt gelopen. Hier past alleen eenbij. Je bent er in 5 minuten doorheen. Kansloze prullaria en een tent die hip wil zijn. Dat is toch Den Haag onwaardig?
Dat klinkt ook precies als Den Haagquote:Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef WheeleE het volgende:
Er blijkt hier in de buurt nog een echte ouderwetse sigarenwinkel/kantoorboekhandel/postpunt te zitten. Met een échte hagenees achter de toonbank
Het begon toch wel zeldzaam te worden hoor. Hier in de buurt in ieder geval.quote:
Net zoals koffiehuizen. Ik blijf me er maar over verbazenquote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het begon toch wel zeldzaam te worden hoor. Hier in de buurt in ieder geval.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef WheeleE het volgende:
Er blijkt hier in de buurt nog een echte ouderwetse sigarenwinkel/kantoorboekhandel/postpunt te zitten. Met een échte hagenees achter de toonbank
Schoonmoeder jarig... Maar wellicht op tijd terug in Den Haag. Mr.Y wil geloof ik naar ADO die avond.quote:Op maandag 22 december 2014 18:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil 17 januari gaan bowlen. Zwaan kleef aan. Wie heeft er zin en tijd? :-)
quote:Op maandag 22 december 2014 18:57 schreef MissMSX het volgende:
Helaas, ik kan dan niet. Mijn vrouw is dan weg dus ben ik bij MiniMe.quote:Op maandag 22 december 2014 18:57 schreef MissMSX het volgende:
Dan spreken we toch af dat de mini's ook mee gaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, ik kan dan niet. Mijn vrouw is dan weg dus ben ik bij MiniMe.
Goed idee!quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan spreken we toch af dat de mini's ook mee gaan
quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:29 schreef YUR het volgende:
[..]
MissM speelt om te winnen, niet voor de gezelligheid, dus nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:29 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef WheeleE het volgende:
Een girls night out dan maar? Ik ben van de partij!
Dat weten we jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissM speelt om te winnen, niet voor de gezelligheid, dus nee.
Mag ik ook meedoen?quote:
Nou ja, wit? In Bezuidenhout is het al grijze drab, ipv sneeuw.quote:
Ja, het echt witte is weg. Nu ook maar eens aan die kant van de stad kijken..bakkie doen in mijn stamkroegquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, wit? In Bezuidenhout is het al grijze drab, ipv sneeuw.
Proostquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, het echt witte is weg. Nu ook maar eens aan die kant van de stad kijken..bakkie doen in mijn stamkroeg
Wil jij voor die schaatdate T. uitnodigen? Dan ga ik ook mee.quote:
Gelukkig Nieuwjaar terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
Ik haat nieuwjaar...Vrolijk Pasen dan alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Happy Hannukka? Of gewoon 'fijn weekend'?quote:
Happy Festivusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Happy Hannukka? Of gewoon 'fijn weekend'?
Kwam gister nog een foto tegen van jou op een snowboard... Het avontuurlijke leven van jou van vroeger staat in schril contrast met wat je tegenwoordig nog onderneemtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Wil jij voor die schaatdate T. uitnodigen? Dan ga ik ook mee.
Was trouwens de laatste keer dat ik heb geschaatst, bedenk ik mij net.
Wanneer kom ik bij jou eens een avondje andermans herinneringen ophalen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kwam gister nog een foto tegen van jou op een snowboard... Het avontuurlijke leven van jou van vroeger staat in schril contrast met wat je tegenwoordig nog onderneemt
Zoals?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom ik bij jou eens een avondje andermans herinneringen ophalen?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kwam gister nog een foto tegen van jou op een snowboard... Het avontuurlijke leven van jou van vroeger staat in schril contrast met wat je tegenwoordig nog onderneemt
Zijn daar foto's van?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vind het al treurig genoeg dat jij kennelijk zoiets ervoor over hebt om vrouwtjes te paaien...quote:
AirwiN bestaat ueberhaupt nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:16 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, hoe eens op met die in-crowd opmerkingen![]()
Foto's van Airwin zijn fabels, dat weet iedereen.
quote:
Niet zo druk op je werk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]Is AirwiN jouw alter ego?
Voor de buitenwereld is zij MissMSX, een Haagse moeder met een ogenschijnlijk normaal leven.
Maar online verandert zij in AirwiN, een mensenschuwe man die alleen in cyberspace contact heeft met mensen.
De nachtmerrie die jarenlang kon worden afgewend dreigt nu werkelijkheid te worden...de twee karakters lopen door elkaar, en zij staat op het punt ontmaskert te worden...
Amai!quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:37 schreef WheeleE het volgende:
Voor de buitenwereld is zij MissMSX, een Haagse moeder met een ogenschijnlijk normaal leven.
Maar online verandert zij in AirwiN, een mensenschuwe man die alleen in cyberspace contact heeft met mensen.
De nachtmerrie die jarenlang kon worden afgewend dreigt nu werkelijkheid te worden...de twee karakters lopen door elkaar, en zij staat op het punt ontmaskert te worden...
Heul druk!vquote:
Dit had niks met vrouwen te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het al treurig genoeg dat jij kennelijk zoiets ervoor over hebt om vrouwtjes te paaien...
Waarom denk je dat je ons nooit tegelijk ziet? Wij zijn één en dezelfde.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:37 schreef WheeleE het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je ons nooit tegelijk ziet? Wij zijn één en dezelfde.
Daar kan ik inkomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit had niks met vrouwen te maken.Sowieso ging het al die keren eigenlijk om Atreidez.
Zolang hij maar niet in jou komt.quote:
Ja, roept MissM.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef WheeleE het volgende:
Moet zaterdag de 17e nog wat vrijgehouden voor een partijtje ballen-naar-kegels-smijten?
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]Dan verander ik de notitie in mijn agenda van Bowlen? naar Bowlen!
Ik wil wel reserveren. Wil ik wel graag zeker weten wie er meegaan, dus roept u maarquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef WheeleE het volgende:
Wat mij betreft prima. Dat is goed bereikbaar voor iedereen. Bowling Zuiderpark bestaat niet meer en van Scheveningen ken ik de kwaliteit niet echt. Plus dat het daar rottig parkeren is.
Ikquote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel reserveren. Wil ik wel graag zeker weten wie er meegaan, dus roept u maar
Want?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Zaterdag? Ja leuk! Als ik maar niet weer al om 21.00 thuis ben...
Zorg jij nou eerst maar dat je naar de juiste bowlingbaan fietst...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ff via Hoek van Holland fietsen dan op de terugwegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Atreidez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik kijk inmiddels altijd 3x extra om mij heen als ik in de Appelstraat loop vanwege al dat snelverkeer op de stoep. De buurt gaat hard achteruit zo met die aso's.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Weer bijna een FOKker omver gelopen net
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zorg jij nou eerst maar dat je naar de juiste bowlingbaan fietst...
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:32 schreef GotC het volgende:
Afhankelijk van het tijdstip gaan Yur, mini en ik offff Yur of ik zonder mini bowlen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:49 schreef Yuki het volgende:
Afhankelijk van het tijdstip ben ik er ook bij zaterdag!20:00 had ik in gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels altijd 3x extra om mij heen als ik in de Appelstraat loop vanwege al dat snelverkeer op de stoep. De buurt gaat hard achteruit zo met die aso's.
En dan heb ik nog wel duidelijke verlichting!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels altijd 3x extra om mij heen als ik in de Appelstraat loop vanwege al dat snelverkeer op de stoep. De buurt gaat hard achteruit zo met die aso's.
quote:
Wat doet hij op straat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wel duidelijke verlichting!
[..]Ik doe wel eens hardlopen als hij door de straat loopt
Ik ging een niet nader te noemen randgroepjongere ophalen op een straathoek.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging een niet nader te noemen randgroepjongere ophalen op een straathoek.
Als je maar niet probeert dennebomen om te kegelenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:43 schreef kipptje het volgende:
Ik kan er niet bij zijn met bowlen![]()
Ik zit dan in de theoretische sneew.....
Foute mannen en hun aantrekkingskracht ook.quote:
Ik denk dat ze dan eerder mij omkegelen...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je maar niet probeert dennebomen om te kegelen
Om vervolgens gered te worden door Der Rudiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan eerder mij omkegelen...
ssssst!quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Om vervolgens gered te worden door Der Rudi
No excusesquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]Ik voel me gepasseerd... Ik ben ski-gehandicapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
ah joh, je hebt het nog niet eens fatsoenlijk geprobeerdquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]Ik voel me gepasseerd... Ik ben ski-gehandicapt
Heeft MiniMe het eindelijk onder de knie? Gefeliciteerd!quote:
Het duurde even, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heeft MiniMe het eindelijk onder de knie? Gefeliciteerd!
Ik zou zeggen: 20:00quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 20:00
Jij
Atje
Ik
Misschien Yur en Got en Yuki?
Voor mij idd misschien, ben niet helemaal fitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 20:00
Jij
Atje
Ik
Misschien Yur en Got en Yuki?
Dat is niemand hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor mij idd misschien, ben niet helemaal fit
Komen jullie nou wel of niet?quote:
Kom je ook binnen dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:17 schreef kipptje het volgende:
Sneeuw!!! Heeeeeel veeeeeel sneeeeeuw!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef Yuki het volgende:
Vanaf de bank, onder een dekentje, met de verwarming hoog en een pot thee erbij wens ik jullie veel plezier met bowlen. Ik krijg het maar niet warm, dus ik zie het niet zitten om een half uur te fietsen naar Ockenburgen gezellig ben ik nu toch niet
Volgende keer dan maar
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef Yuki het volgende:
Vanaf de bank, onder een dekentje, met de verwarming hoog en een pot thee erbij wens ik jullie veel plezier met bowlen. Ik krijg het maar niet warm, dus ik zie het niet zitten om een half uur te fietsen naar Ockenburgen gezellig ben ik nu toch niet
Volgende keer dan maar
Dat kun je wel zien dat ben ik!quote:
Hai, welkom!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 06:24 schreef Szura het volgende:
Eens even volgen dit.
Sinds juli bewoner van de Hofstad.
Welkom!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 06:24 schreef Szura het volgende:
Eens even volgen dit.
Sinds juli bewoner van de Hofstad.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:18 schreef kipptje het volgende:
Hieperdepiep hoera voor de jarige job Khadgar!!!!
Danku! Ik heb gewoon de sneeuw meegnomen! Had het daar zo erg naar mijn zin!quote:
Nou pffff, had je daar mogen laten. Moest net door een nattesneeuwstormquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:53 schreef kipptje het volgende:
[..]
Danku! Ik heb gewoon de sneeuw meegnomen! Had het daar zo erg naar mijn zin!
En? Was het een Valentijnsverrassingsactie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:23 schreef WheeleE het volgende:
En toen brak de tyfus ineens uit
Zeker tien politieauto's in nog geen 10 minuten sjezen hier ineens voorbij op weg richting de Zevensprong.
Neh. Assistentie collega bij een paar luidruchtige polen: Agenten belaagd na melding geluidsoverlastquote:Op maandag 16 februari 2015 09:07 schreef YUR het volgende:
[..]
En? Was het een Valentijnsverrassingsactie?
Twee mannen en een vrouw, kan nog steeds een Valentijnsverrassing zijn die wreed verstoord werd door de politie.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef WheeleE het volgende:
Neh. Assistentie collega bij een paar luidruchtige polen: Agenten belaagd na melding geluidsoverlast
Daar zijn onze buren brave burgers bijquote:Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Neh. Assistentie collega bij een paar luidruchtige polen: Agenten belaagd na melding geluidsoverlast
Nee, geen ideequote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand hier tips over fietsenmakers met een groot aanbod (goede!) tweedehandsfietsen?
Heb een paar buitenlandse collega's die graag een fiets willen, maar denk niet dat ze 1000 euro willen uitgeven aan een nieuwe fiets. Dus dan beter een tweedehands Gazelle ofzo in plaats van een nieuwe die na 3 weken gaat rammelen en daar neit meer mee ophoudt.
Nee, dat gaat dus tegen mijn principes in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:11 schreef GotC het volgende:
Koop gewoon een nieuwe omafiets bij de Decathlon of Hema
As ifquote:
Ohja, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
As if![]()
Ik ben gewoon lui en ongeďnteresseerd.
En jij dan? Doe jij weleens wat anders dan rennen? Je bent toch geen loopvogel??quote:
Een rare loopvogel zelfsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jij dan? Doe jij weleens wat anders dan rennen? Je bent toch geen loopvogel??
Mensen lachen hier niet meer om mijn slechte grappen, dus ben ik op zoek naar een ander publiek.quote:
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen lachen hier niet meer om mijn slechte grappen, dus ben ik op zoek naar een ander publiek.
quote:
Als je je dat gaat afvragen dan weet je feitelijk gezien het antwoord al.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef YUR het volgende:
Weet jij of onze secretaresses hun werk nog een beetje doen?
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je dat gaat afvragen dan weet je feitelijk gezien het antwoord al.
Binnenkort es een playdate voor de mini's doen dan?quote:
Goed planquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort es een playdate voor de mini's doen dan?
Vanaf volgende week hebben wij nog niet heel veel gepland staan in de weekenden dus roep maar een datum. Enkel de zaterdagochtenden hebben we altijd al wat te doen. Dus roep/DM maar een datum die voor jullie schikt.quote:
Jaja, we weten allemaal dat jij een zwak heb voor pappa's.quote:
Nou...eigenlijk...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, we weten allemaal dat jij een zwak heb voor pappa's.
Moeten ff kijken, ik duik juist een hele drukke periode in. Maar dit gaat lukken!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf volgende week hebben wij nog niet heel veel gepland staan in de weekenden dus roep maar een datum. Enkel de zaterdagochtenden hebben we altijd al wat te doen. Dus roep/DM maar een datum die voor jullie schikt.
Uiteraard! Door weer en wind! Al plenst het, ik sta er weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef YUR het volgende:
Zo moet ik volgende week zondag traditioneel highfiven met WheeleE
Ik moet dit jaar rustig aan lopen, dus ik kom wat later dan andersquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Uiteraard! Door weer en wind! Al plenst het, ik sta er weer
Prima hoor. Je weet waar ik sta, ik zie je wel verschijnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar rustig aan lopen, dus ik kom wat later dan anders
Moet me een beetje sparen voor de 50km de week daarna
Yep, ik spot je welquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Prima hoor. Je weet waar ik sta, ik zie je wel verschijnen
Kattenzorg den haag? Als je daar lid van wordt a 20 euro per jaar oid, kun je ook vakantiedienst vragenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Khadgar het volgende:
Heeft iemand een goed/betaalbaar adres voor een poezenpension? De dames mogen niet mee het vliegtuig in in de meivakantie en iemand in huis regelen valt dit keer tegen, dus ik denk dat ze uit logeren mogen.
Wat zij zegt, absolute aanrader.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Crumpette het volgende:
Kattenzorg den haag? Als je daar lid van wordt a 20 euro per jaar oid, kun je ook vakantiedienst vragenkomen er mensen bij je thuis voor je katten zorgen, niet duur. En je krijgt een allercharmantst 3maandelijks blad over katten
![]()
En wát voor leven!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Helaas niet mijn eigen, maar toch
Goed!quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En wát voor leven!
Hoe is het met jou en de kleine man?
Lekker de straat op met babyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Goed!![]()
t houdt je van de straat hoor, maar *insert random baby dwepen zomg
*
Hoe ist met jou?
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker de straat op met babyZeker vandaag!
Daar kun je toch wandelen door de kantoortuinen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:21 schreef GotC het volgende:
WandeldewandeldewandelHeerlijk!
Nu baal ik nog meer van m'n kantoorbaan
Is het al zover?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Goed!![]()
*
Hoe ist met jou?
Fijn zeg! Mooi, eigenwijs koppie zag ik op FBquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Goed!![]()
*
Hoe ist met jou?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijn zeg! Mooi, eigenwijs koppie zag ik op FBmet jou ook alles goed?
Hier is 't ook goed. In aanloop naar een nieuwe opleiding, om baby's op de wereld te helpenen als het meezit bijna een nieuwe baan voor de tussentijd
Jaaa supertof joh!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier is 't ook goed. In aanloop naar een nieuwe opleiding, om baby's op de wereld te helpenen als het meezit bijna een nieuwe baan voor de tussentijd
Heh? Wat? Megacarrierechangequote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaa supertof joh!Ik ben jaloers! Stiekem.
Jep. Als het allemaal goed gaat, studeer ik in 2019 af als verloskundigequote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep. Als het allemaal goed gaat, studeer ik in 2019 af als verloskundigeEnorme ommezwaai, maar heb er heel veel zin in
Nice! Gefeli! Succes! En veel plezier enzo! Waar doe je de opleiding?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep. Als het allemaal goed gaat, studeer ik in 2019 af als verloskundigeEnorme ommezwaai, maar heb er heel veel zin in
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nice! Gefeli! Succes! En veel plezier enzo! Waar doe je de opleiding?
Je blijft dus wel in het mooie Den Haag wonen? En je kan/mag niet in deze regio stage lopen dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:05 schreef Yuki het volgende:
[..]Thanks
Opleiding start in september, in Amsterdam. Dat wordt dus 4 jaar heen en weer reizen en hopen op stageplaatsen in de buurt van vrienden/familie in Noord-Holland
Stageplaatsen zijn schaars en zullen eerder in Noord-Holland dan Zuid-Holland gevonden worden. Bovendien is de kans op stageplaatsen in Den Haag helemaal klein; zeker door "concurrentie" vanuit de hogeschool van Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je blijft dus wel in het mooie Den Haag wonen? En je kan/mag niet in deze regio stage lopen dan?
Ah juist, ik snap hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stageplaatsen zijn schaars en zullen eerder in Noord-Holland dan Zuid-Holland gevonden worden. Bovendien is de kans op stageplaatsen in Den Haag helemaal klein; zeker door "concurrentie" vanuit de hogeschool van Rotterdam.
Je moet erop rekenen dat je niet in je eigen woonplaats stage kan lopen en aangezien je wel dichtbij je stageadres moet verblijven, krijg je de mogelijkheid om 5 (geloof ik) plaatsen aan te duiden waar je zou kunnen logeren. Ze proberen je dan in die plaats een stageadres te geven.
In Noord-Holland heb ik voldoende (schoon)familie om te kunnen logeren; in Zuid-Holland nauwelijks.
Wauw, wat een major u-turn! Wat leuk! Veel succes!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hardlopen, cpc, zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben weer terug uit de AlpenWanneer gaan we schaatsen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef WheeleE het volgende:
Ergens eind maart/begin april weer eens gezamelijk een avondje ballen gooien?
Jaaaa!quote:
quote:
ook leuk!quote:
Tja... het is nou net niet leuk genoeg om vanuit Oostenrijk hier naartoe te komen om te bowlen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jaaaa!
Veul te lang geleden dat jij/jullie mee hebben gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Reageren op 'Direct te huur', 'Lotingwoningen' en in Den Haag Zuid-West. En kijk bij verantwoording in welke wijken men vaak een woning verhuurt aan mensen met een relatief korte inschrijfduur en reageer ook in die wijken: https://www.woonnet-haaglanden.nl/woningaanbod/verantwoording/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:18 schreef Pechvogels het volgende:
Zijn er hier mensen sociaal huren in Den Haag (of omliggende gemeentes) via bijvoorbeeld Woonnet? Zo ja hoe lang stond je ingeschreven? Ik sta nu ruim 3 jaar ingeschreven en vaak nog behoorlijk kansloos. Iemand anders nog andere tips?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik niet!
Wel last gehad van die eikels. Kon niet naar huis![]()
KusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede vraagquote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar zou ik zijn als ik jouw Indio niet had mogen lenen?
No ideaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede vraagDan had je het vast alsnog gewoon geprobeerd, of niet?
Nou, dan ben ik blij dat ik je van je angst heb af geholpen. Doekenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
No ideaWilden sowieso een draagzak, vond doeken wat eng
Tell me about itquote:Op zondag 8 maart 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blij dat ik je van je angst heb af geholpen. Doeken
Hahaha, ja, zeg dat. Sommige mensen...quote:Op zondag 8 maart 2015 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Tell me about itHeb er 3 momenteel
. Valt nog mee.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Indio black-white omdat dat de eerste doek is waar ik hem in heb gedragenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, ja, zeg dat. Sommige mensen...
Maar ik ben dan wel zo'n muts dat ik de mijne niet weg ga doen
Niet meer te krijgen? Leek me zo'n tijdloos model.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Indio black-white omdat dat de eerste doek is waar ik hem in heb gedragenZucht!
Nope! Zelfs tweedehands is het een mission impossible. Geeft niet, ik hou van een uitdagingquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet meer te krijgen? Leek me zo'n tijdloos model.
Goed om te weten, we bewaren 'm vanaf nu in een kluis.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef GotC het volgende:
Nope! Zelfs tweedehands is het een mission impossible. Geeft niet, ik hou van een uitdaging
Ik dacht hem toch net op de didymos site te zien staan. Of kijk ik scheel?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope! Zelfs tweedehands is het een mission impossible. Geeft niet, ik hou van een uitdaging
Guiltyquote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef Yuki het volgende:
Ah, dus MissMSX was de aanstichtster? Als ik al die foto's zie van baby's in doeken...
Zeker nu ik van YUR hoorde over de houding van de beentjes enzo.
http://mobile-en.didymos.(...)8d18c4#apprdr=originquote:Op zondag 8 maart 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht hem toch net op de didymos site te zien staan. Of kijk ik scheel?
Ja, denk het. Had niet gezien dat hij niet op voorraad is. Maar lijkt wel weer te komen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
http://mobile-en.didymos.(...)8d18c4#apprdr=origin
Hier?
En ik snap nog steeds niet dat oa babybjörns verkocht (mogen) wordenDie krengen zijn vaak zelfs duurder dan goede draagzakken/doeken. Je hebt een doek al voor ¤50.
Awwwwwwwwwwwwwwwwww....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef Yuki het volgende:
Zeker nu ik van YUR hoorde over de houding van de beentjes enzo.
*Go YUR go!*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef YUR het volgende:
Geen idee...maar je bent vrij om morgen aan te komen moedigen op de Sallandse heuvelrug...mn eerste keer verder dan een marathon
Zeker met het koude windje lijkt het me geen pretjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef YUR het volgende:
Thanks MissMSX en At
Eitje zal het zeker niet worden...50 kilometer. Maar ik heb er zin in
Tevreden over het resultaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:28 schreef YUR het volgende:
Het was lekker fris, maar zeker niet verkeerd om te lopen
Dat zijn de betere loopjesquote:
Nee, je hebt je ogen nog dicht. Opstaan luie donder!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:07 schreef YUR het volgende:
Die zonsverduistering is zeker allang begonnen?
Rust is een belangrijk onderdeel van mijn trainingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, je hebt je ogen nog dicht. Opstaan luie donder!
Eensch!quote:
In beide gevallen wens ik jullie veel plezierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Eensch!
Vrijdag 10 april of zaterdag de 11e?
Het weekend erna dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:32 schreef YUR het volgende:
[..]
In beide gevallen wens ik jullie veel plezier
Spijkers met koppenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Eensch!
Vrijdag 10 april of zaterdag de 11e?
Kan ik ook beide dagen.quote:
quote:
Vrijdag de 18e 17e doen dan?quote:
Primaquote:
Komen jullie dan mogelijk allebei?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:36 schreef YUR het volgende:
We houden alleen ff een klein oppas-voorbehoud
Helemaal geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |