abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148241355
Wegens aankoop van een nieuwe set: ski's en schoenen te koop (stokken houd ik zelf)!

Merk van de ski's en de bindingen is Atomic. Ski's zijn 1,60m met een lichte curve erin, relatief oud maar ik had daar niet echt problemen mee (grootste verschil vind ik zelf dat de nieuwe ski's van lichter materiaal zijn gemaakt). Uiteraard zitten er gebruikerssporen op, maar heeft natuurlijk geen invloed op het skigedrag (cosmetische beschadigingen). Bindingen staan nu op maatje bigfoot maar kan je uiteraard door je lokale skischool (oid) laten instellen voor je eigenlijk maat.

De schoenen zijn van het merk Head. Maat kan ik er niet meer vanaf lezen, maar zelf heb ik maat 38/39. Het fijne aan deze schoenen vond ik dat er een automatische 'loop-functie' in zit: als je schoen in de binding zit, dan zet hij het enkel gewricht zo goed als vast. Ga je eruit, dan wordt het weer wat losser zodat je iets fatsoenlijker rond kan lopen.

Foto's!!

Vraagpijs:
Losse verkoop: 10 euro voor de ski's en 50 euro voor de schoenen.
of: 50 euro voor de set!
Een mooie prijs voor iemand die het wel eens een keertje wilt proberen!

Biedingen graag in dit topic. Alles wat binnen komt via PM/DM wordt gedeeld in het topic.
Op te halen in Den Haag (versturen ga ik niet eens proberen ;) )
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_148257131
Tvp want ze staan ook in mijn huis ;)
pi_148316628
Kick! Iemand die nog wilt (proberen om te) skiën?
pi_148383635
winterkick!
pi_148465154
Zoef!!! De ski's razen heen en weer! Wie wil deze wintersportartikelen hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')