IJzerdraad! Net als Pipi Langkousquote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Summer2. hoe krijg je die boom zo strak horizontaal?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
IJzerdraad! Net als Pipi Langkous
Vorig jaar in het dorp hier vlakbij gehaald. 4 kleuren in een buis voor een euroquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]Hoe fijn dat de laptop ook op zijn kant kan !
Dat aquakleurtje van die ballen is wel gaaf!
Daleks, Cybermen, Tardisquote:Op maandag 15 december 2014 10:59 schreef Danny het volgende:
bij ons staat ook de boel alweer een paar dagen
Boom:
[ afbeelding ]
Bij 'mijn' Ikea (Barendrecht) stond de kertboomversiering afgelopen weekend afgeprijst in bakken vlak voor de kassa's.quote:Op maandag 15 december 2014 22:41 schreef Skaai het volgende:
Die uilenballenzijn tof! Die heb ik heul niet gezien bij de IKEA!
.
En ik heb vandaag pas de boom in elkaar gezet, ik had er dit jaar nog geen puf voor. Morgen alle troepjes erin hangen. Eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met mijn kunstboom. Ik heb mezelf voorgenomen in mijn nieuwe huis (dat zal begin 2016 worden) met echte kerstbomen aan de slag te gaan.
Dus nog 2 keer kerst met plastic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat andere kerstspulletjes in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Tof zeg!quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef snakelady het volgende:
En van oma hele mooie handgemaakte kerstornamenten uit IJsland.
[ afbeelding ]
ik vind hem mooi!quote:Op maandag 15 december 2014 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Wat een prachtige bomen hier! Mijne is niet zo supermooi maar heb er wel een:[ afbeelding ]
Wat heeft ie op zn linker voorpoot?quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef winterstorm666 het volgende:
de voet moet nog even afgewerkt worden.
En onze witte herders afleren de boom als persoonlijke ruggekrabber te gebruiken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Leuk geworden!quote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
En nu met kado's er onder nog gezelliger!
[ afbeelding ]
dank je!quote:
Die is tof!quote:Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef kuolema het volgende:
Van de kerstmarkt in Düsseldorf:![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |