quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd ik ook zoiets. Ik had er niet al teveel aandacht aan besteed omdat ik zelf ook nogal erg gestressed was.
Ben erg kwaad op mezelf en verdrietig hierdoor vandaag
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik was toen teveel met andere dingen bezig, en neem dat mezelf nu heel kwalijk.
Al gekeken, en nee.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Een beetje een domme vraag misschien..
Staat hij niet in het telefoonboek?
Dat snap ik natuurlijk, maar als ie daar bekend is en er wordt aangegeven dat ie er een einde aan maakt dan kunnen ze vast zelf actie ondernemen samen met de politie ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mogen geen van allen zomaar informatie verstrekken.
Nope, op verzoek staat erbij verder alleen een mobiel nr,quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Of is heel zn fb down gehaald door m?
Nee, niet meer aan gedacht.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
Kun je je pm niet daar andere admins/moderators sturen of heb je dat al gedaan?
Staat er niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Nee, ik denk dat ik alle informatie van de facebookpagina wel heb gezien inmiddels.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Ja maar niet zo precies.quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
Tegenwoordig heel nauwkeurig...quote:
Mja ben er wel gestressed door en reageer me af op anderen of zoquote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.
[..]
Al gekeken, en nee.
Gechecked, staat er niet bij...quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
toch niet met een adres?quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tegenwoordig heel nauwkeurig...
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
Loka, kun jij je nog iets herinneren van de parkeerplaats bij zijn woning?
maar daar denk je op dat moment toch niet aan? Kan je jezelf niet verwijten imhoquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, daar heb je hele fora voor. Als ie het echt van plan was komt t niet doordat jij het niet uit zn kop hebt gepraat via dm.. Maar blijft zwaar waardeloos natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.quote:
Hij was hij irl? Kon je toen ook merken dat hij niet goed in z'n vel zat?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Tenzij het uit staat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
nog nooit gezienquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
Verharde parkeerplaats?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |