quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ben dronken
Jeff hanneman
Kutzooi
fuck you
Jij hebt me maanden achtervolgt me een bepaalde post, nu heb ik eindelijk munitie om terug te vuren.quote:
Gefeliciteerd!quote:
goed idee!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef HPLC het volgende:
Meteen in de race voor topic van het jaar.
Staat er al inquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Kunnen we angel of death nog in de top2000 voten?
Laten we stemmen op The Trooper van Maidenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Mooi ik kan me nog jaren herinneren dat Metallica zelfs geweerd werd.quote:
Bazennummer o+quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
En AC/DC expres laag werd gehouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mooi ik kan me nog jaren herinneren dat Metallica zelfs geweerd werd.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAAHHHRRGGGG AAAAHHHRRRGGGGGGGHHH
Lyrics van een willekeurig nummer van Slayer.
Idd zelf luister ik dan ook meestal naar Mortification, prachtige teksten ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
Terecht wel dat ze dat soort duivelse muziek probeerden te weren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd zelf luister ik dan ook meestal naar Mortification, prachtige teksten ook.Is dat van die white metal shit of hoe noemen ze dat ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat van die white metal shit of hoe noemen ze dat ook al weer?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.
Doet me denken aan dit:quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAAHHHRRGGGG AAAAHHHRRRGGGGGGGHHH
Lyrics van een willekeurig nummer van Slayer.
Vrouwen met muzieksmaakquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.
Die hebben wel een fantastisch nummer.quote:
Wicked Mindsquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die hebben wel een fantastisch nummer.
Oh, ik ken het voor de rest niet hoor. Ik vind metal al snel herrie worden, ben er nooit zo weg van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wicked Minds
En sowieso heel Hamrony Corruption
Mwah heb liever deze van hen:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever het origineel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah heb liever deze van hen:
deadprez zal 't er wel mee eens zijn.
Jij gebruikt die tekentablet of wat 't ook is wat je van FOK! gekregen hebt volgens mij alleen om nog meer Braddiepaints te maken.quote:
Heb jij trouwens ook weleens dat je wakker wordt en plotseling tot de ontdekking komt dat je ook weleens over braddie droomt?quote:
Da's niet waarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij gebruikt die tekentablet of wat 't ook is wat je van FOK! gekregen hebt volgens mij alleen om nog meer Braddiepaints te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dusssssss
Ik heb nog nooit over braddie gedroomd om eerlijk te zijn. Jij wel dus?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook weleens dat je wakker wordt en plotseling tot de ontdekking komt dat je ook weleens over braddie droomt?
Die ook was een beetje ongelukkig gekozen, dat sloeg eigenlijk op je eerdere paints. Maar jeetje, wat heb jij er een hoop gemaakt met braddie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over braddie gedroomd om eerlijk te zijn. Jij wel dus?
Kort maar krachtigquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
Ik heb ooit 2 paints van hem gemaakt, nu knip ik gewoon z'n hoofd uit en that's itquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ook was een beetje ongelukkig gekozen, dat sloeg eigenlijk op je eerdere paints. Maar jeetje, wat heb jij er een hoop gemaakt met braddie.
Ik heb weleens gelezen dat een artistieke geest 's nachts tijdens het slapen op volle toeren draait, vandaar de vraag.
Dat schijnt een bepaalde fase in je slaap te zijn, heb je ook weleens voordat je echt in slaap valt. Dan ervaar je echt alsof je van weet ik het naar beneden valt. Vrij intens is dat altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit 2 paints van hem gemaakt, nu knip ik gewoon z'n hoofd uit en that's it
Ik droomde laatst dat ik aan een vliegtuig hing van Engeland naar Spanje... ik zat in het vliegtuig en vloog er ineens uit, toen moest ik een uur aan de onderkant hangen en toen ik doodviel werd ik wakker
Klopt, maar meestal donder ik dan van de trap af of zo. En dan word je behoorlijk geschrokken wakker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat schijnt een bepaalde fase in je slaap te zijn, heb je ook weleens voordat je echt in slaap valt. Dan ervaar je echt alsof je van weet ik het naar beneden valt. Vrij intens is dat altijd.
Ik had laatst dat ik zuiver een klap voor mijn bek kreeg, precies hetzelfde eigenlijk. En dan schrik je echt wakker en dan moet je - ik althans - altijd eventjes bijkomen. Het is zo realistisch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal donder ik dan van de trap af of zo. En dan word je behoorlijk geschrokken wakker.
Het is wel eng, ja. Of je krijgt ineens een klap voor je bek van Braddiequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik zuiver een klap voor mijn bek kreeg, precies hetzelfde eigenlijk. En dan schrik je echt wakker en dan moet je - ik althans - altijd eventjes bijkomen. Het is zo realistisch.
Liever dat dan beneden op straat lopen en een braddie op je af zien komen die zojuist van het vliegtuig is gevallen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is wel eng, ja. Of je krijgt ineens een klap voor je bek van Braddie
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
topic neemt een rare wending aan. Alsof ik weer bij een bijeenkomst van de AA ben....
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liever dat dan beneden op straat lopen en een braddie op je af zien komen die zojuist van het vliegtuig is gevallen.
Dat is het moment dat je hersens de aansturing van je spieren loskoppelen. Meestal merk je dit niet. Als je het wel merkt lijkt of je valt...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat schijnt een bepaalde fase in je slaap te zijn, heb je ook weleens voordat je echt in slaap valt. Dan ervaar je echt alsof je van weet ik het naar beneden valt. Vrij intens is dat altijd.
Slaapverlammingquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je hersens de aansturing van je spieren loskoppelen. Meestal merk je dit niet. Als je het wel merkt lijkt of je valt...
Bij ontwaken kan je het tegenovergestelde hebben en ben je je bewust dat je je spieren iet kunt aansturen, zo mogelijk nog enger
weerquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
topic neemt een rare wending aan. Alsof ik weer bij een bijeenkomst van de AA ben....
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat droomde ik. Ik zat met Slaap_Zak en Braddie in een kring
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
soms zien mensen ook freaky shit tijdens zo'n slaapverlamming blijkbaar
Zullen we wedden?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
Als je onder narcose bent droom je toch heul niet.
Gewoon Deadprez.rar memoriserenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
Als je onder narcose bent droom je toch heul niet.
ik kan me er niks van herinneren in ieder gevalquote:
Ik 1xquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me er niks van herinneren in ieder geval
ja goede shit is dat hèquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon Deadprez.rar memoriseren
Minder drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik weet sws eigenlijk nooit wat ik gedroomd heb
ja schijnt idd aan het blowen te liggenquote:
Daaromquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja schijnt idd aan het blowen te liggen
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik weet sws eigenlijk nooit wat ik gedroomd heb
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptedie dromen
Echt... ik weet er een paar nog echt letterlijk
Dromen dat je een tyranosaurus rex bent die wordt achtervolgd door jongetjes, en bang dta ik was
Of ik was een bever die een lift moest nemen van het ene vijvertje naar de ander
ja maar jij bent sowieso een beetje raarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptedie dromen
Echt... ik weet er een paar nog echt letterlijk
Dromen dat je een tyranosaurus rex bent die wordt achtervolgd door jongetjes, en bang dta ik was
Of ik was een bever die een lift moest nemen van het ene vijvertje naar de ander
Ja, dat. Ik zou ook wel lucide willen dromen eigenlijk. Alhoewel, dan kan moeder de vrouw iedere dag het bed weer verschonen nadat ze me met een plamuurmesje eraf heeft gebikt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je hersens de aansturing van je spieren loskoppelen. Meestal merk je dit niet. Als je het wel merkt lijkt of je valt...
Bij ontwaken kan je het tegenovergestelde hebben en ben je je bewust dat je je spieren iet kunt aansturen, zo mogelijk nog enger
NIET GODVERDOMME KLOOTZAKquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent sowieso een beetje raar
quote:
Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent sowieso een beetje raar
Ik droom regelmatig lucide, dan wete ik dat ik droom, maar ik kan het niet sturen, zo van... ok nu komt Pixxie de kamer binnen dat werk... wel weet ik in mijn dromen dta ik dan droom en datik kan vleigen als ik naar mijn handen kijk...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik zou ook wel lucide willen dromen eigenlijk. Alhoewel, dan kan moeder de vrouw iedere dag het bed weer verschonen nadat ze me met een plamuurmesje eraf heeft gebikt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Frank en ik zijn al jaren een gelukkig stel
Toch ook eens aanleren. Lijkt me heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik droom regelmatig lucide, dan wete ik dat ik droom, maar ik kan het niet sturen, zo van... ok nu komt Pixxie de kamer binnen dat werk... wel weet ik in mijn dromen dta ik dan droom en datik kan vleigen als ik naar mijn handen kijk...dat herinner ik me danook echt... zo van... oh ik droom, gaaf, kijken of ik weer kan vliegen
En ik vlieg altijd heel laag boven de grond, nooit hoog
ik heb het al mijn hele leven, maar ik slaapwandel ook vrij regelmatigquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch ook eens aanleren. Lijkt me heerlijk.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hahahahaha
Geil... je hebt mijn humor... dat zou mijn antwoord kunnen zijn
Dat verklaart ook dat Slayer topic.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ik heb het al mijn hele leven, maar ik slaapwandel ook vrij regelmatig
quote:
21 jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik ben een merkwaardige partner ja... mijn vrouw staat na 21 jaar samen nog steeds van me versteld af en toe
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... bijna meteen raak
Een gekke punkster en liefde op het eerste gezicht ..
1993
Hoe houd je het uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... bijna meteen raak
Een gekke punkster en liefde op het eerste gezicht ..
1993
Daar leer je mee leven, ik ken mijn vrouw ook vanaf mijn 17de, eerste jaar van de universiteit. Wat een godswonder is overigens, want ik was beter in drinken dan in leren.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar leer je mee leven, ik ken mijn vrouw ook vanaf mijn 17de, eerste jaar van de universiteit. Wat een godswonder is overigens, want ik was beter in drinken dan in leren.
Tjee...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
ik ken mijn vriendin vanaf mijn 15e
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Door bovenstaande posts realiseer ik me dat ik alleen ga sterven
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik geef mezelf nog 5 jaar, en dan ga ik me oriënteren op het openen van een kattennannyhuis.quote:
Welnee gek...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik geef mezelf nog 5 jaar, en dan ga ik me oriënteren op het openen van een kattennannyhuis.
Ik vond jou met dat meisje wel leuk. Maar goed, soms loopt het zoals het loopt. Jammer, ik had het jullie gegund.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Alas I have yet to find my Grande Amour
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik geef mezelf nog 5 jaar, en dan ga ik me oriënteren op het openen van een kattennannyhuis.
Proestquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond jou met dat meisje wel leuk. Maar goed, soms loopt het zoals het loopt. Jammer, ik had het jullie gegund.
Katten zijn heel leuke beestenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jammer altijd dat je daar pas later achterkomt dat er nogal wat kabeltjes los zitten. Maar toch, ik had het je gegund.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Proesthoe lief bedoeld ook, die heeft echt een steekje los
Ja dat is iets om te ontdekken natuurlijk. Maar goed, komt vanzelf wel weer iemand hopen we maar. Thnxquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer altijd dat je daar pas later achterkomt dat er nogal wat kabeltjes los zitten. Maar toch, ik had het je gegund.
is nofxtbr niks voor jou?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat is iets om te ontdekken natuurlijk. Maar goed, komt vanzelf wel weer iemand hopen we maar. Thnx
Dat staat buiten kijfquote:
Ja, als je van 18-jarigen houdtquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het wat voor mij dan misschien?
Voor jou too much to handle denk ik Frankquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het wat voor mij dan misschien?
Oude bokken en jonge blaadjes, zo luidt dat spreekwoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf
[..]
Ja, als je van 18-jarigen houdt
Hehequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oude bokken en jonge blaadjes, zo luidt dat spreekwoord.
Hehehequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wie niet, alleen dat "zo met je vader op stap" lijkt me wel gaan vervelen
gvdquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oude bokken en jonge blaadjes, zo luidt dat spreekwoord.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehehegeloof me of niet, ik heb liever iemand van 26 dan van 18
![]()
inb4 efebofielen die je voor gek verklarenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehehegeloof me of niet, ik heb liever iemand van 26 dan van 18
![]()
te laatquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 efebofielen die je voor gek verklaren
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 efebofielen die je voor gek verklaren
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor jou too much to handle denk ik Frank
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die had ie vast en zeker gisteren, toen ie zo dronken was.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's niet waar
kijk maarMooi gedaan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dusssssss
Hallon!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:15 schreef BlueMage het volgende:
Maar bij die Audi paint mis ik toch Braddie.
Ik weet niet of anderen daar last van hebben, maar iedere keer als ik jouw username zie hoor ik dat liedje Afrika weerquote:
Ik hoor het vaker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of anderen daar last van hebben, maar iedere keer als ik jouw username zie hoor ik dat liedje Afrika weer.
Summer of 69, nog zo'n liedje dat in je hoofd blijft zitten. Jeetje, je hebt je naam wel uitgekozen.quote:
Dat is niet erg punk van je.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb Toto nog wel eens live gezien.
Dacht dat het een bedrijfsuitje was en dacht oh das wel leuk. Achteraf mocht ik nog de 60 euro voor het kaartje neerleggen.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht dat het een bedrijfsuitje was en dacht oh das wel leuk. Achteraf mocht ik nog de 60 euro voor het kaartje neerleggen.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |