Mooi ik kan me nog jaren herinneren dat Metallica zelfs geweerd werd.quote:
Bazennummer o+quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Kunnen we angel of death nog in de top2000 voten?
En AC/DC expres laag werd gehouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mooi ik kan me nog jaren herinneren dat Metallica zelfs geweerd werd.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAAHHHRRGGGG AAAAHHHRRRGGGGGGGHHH
Lyrics van een willekeurig nummer van Slayer.
Idd zelf luister ik dan ook meestal naar Mortification, prachtige teksten ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
Terecht wel dat ze dat soort duivelse muziek probeerden te weren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd zelf luister ik dan ook meestal naar Mortification, prachtige teksten ook.Is dat van die white metal shit of hoe noemen ze dat ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat van die white metal shit of hoe noemen ze dat ook al weer?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.
Doet me denken aan dit:quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAAHHHRRGGGG AAAAHHHRRRGGGGGGGHHH
Lyrics van een willekeurig nummer van Slayer.
Vrouwen met muzieksmaakquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, ga ik helemaal in op tegenwoordig.
Die hebben wel een fantastisch nummer.quote:
Wicked Mindsquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die hebben wel een fantastisch nummer.
Oh, ik ken het voor de rest niet hoor. Ik vind metal al snel herrie worden, ben er nooit zo weg van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wicked Minds
En sowieso heel Hamrony Corruption
Mwah heb liever deze van hen:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die hebben wel een fantastisch nummer.
Dan hoor ik liever het origineel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah heb liever deze van hen:
deadprez zal 't er wel mee eens zijn.
Jij gebruikt die tekentablet of wat 't ook is wat je van FOK! gekregen hebt volgens mij alleen om nog meer Braddiepaints te maken.quote:
Heb jij trouwens ook weleens dat je wakker wordt en plotseling tot de ontdekking komt dat je ook weleens over braddie droomt?quote:
Da's niet waarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij gebruikt die tekentablet of wat 't ook is wat je van FOK! gekregen hebt volgens mij alleen om nog meer Braddiepaints te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dusssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |