ik kan me er niks van herinneren in ieder gevalquote:
Ik 1xquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me er niks van herinneren in ieder geval
ja goede shit is dat hèquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon Deadprez.rar memoriseren
Minder drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik weet sws eigenlijk nooit wat ik gedroomd heb
ja schijnt idd aan het blowen te liggenquote:
Daaromquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja schijnt idd aan het blowen te liggen
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik weet sws eigenlijk nooit wat ik gedroomd heb
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptedie dromen
Echt... ik weet er een paar nog echt letterlijk
Dromen dat je een tyranosaurus rex bent die wordt achtervolgd door jongetjes, en bang dta ik was
Of ik was een bever die een lift moest nemen van het ene vijvertje naar de ander
ja maar jij bent sowieso een beetje raarquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen, ik heb heel veel wiet gerookt en toen ik stoptedie dromen
Echt... ik weet er een paar nog echt letterlijk
Dromen dat je een tyranosaurus rex bent die wordt achtervolgd door jongetjes, en bang dta ik was
Of ik was een bever die een lift moest nemen van het ene vijvertje naar de ander
Ja, dat. Ik zou ook wel lucide willen dromen eigenlijk. Alhoewel, dan kan moeder de vrouw iedere dag het bed weer verschonen nadat ze me met een plamuurmesje eraf heeft gebikt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je hersens de aansturing van je spieren loskoppelen. Meestal merk je dit niet. Als je het wel merkt lijkt of je valt...
Bij ontwaken kan je het tegenovergestelde hebben en ben je je bewust dat je je spieren iet kunt aansturen, zo mogelijk nog enger
NIET GODVERDOMME KLOOTZAKquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent sowieso een beetje raar
quote:
Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij bent sowieso een beetje raar
Ik droom regelmatig lucide, dan wete ik dat ik droom, maar ik kan het niet sturen, zo van... ok nu komt Pixxie de kamer binnen dat werk... wel weet ik in mijn dromen dta ik dan droom en datik kan vleigen als ik naar mijn handen kijk...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik zou ook wel lucide willen dromen eigenlijk. Alhoewel, dan kan moeder de vrouw iedere dag het bed weer verschonen nadat ze me met een plamuurmesje eraf heeft gebikt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Frank en ik zijn al jaren een gelukkig stel
Toch ook eens aanleren. Lijkt me heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik droom regelmatig lucide, dan wete ik dat ik droom, maar ik kan het niet sturen, zo van... ok nu komt Pixxie de kamer binnen dat werk... wel weet ik in mijn dromen dta ik dan droom en datik kan vleigen als ik naar mijn handen kijk...dat herinner ik me danook echt... zo van... oh ik droom, gaaf, kijken of ik weer kan vliegen
En ik vlieg altijd heel laag boven de grond, nooit hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |