Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsHence the inb4 waaromreageerjenouniet?!?!?!
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef perro. het volgende:
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?
Nu nog de daad bij het woord voegen.quote:
My life is empty and devoid of meaning now. Againquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.
Dat mag hier nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik doe eigenwijs omdat het kan...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:48 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. dus niet zo eigenwijs doen, jongedame.
Wat deze man zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
Kan hij lang wachten....quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
My life is empty and devoid of meaning now. Again
Er is zoiets als dm....quote:
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.quote:
tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb joh
Badassquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:56 schreef perro. het volgende:
[..]
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.
Ik weet het. Ik ga even krassen. In een kroeg. Met een stel Finnen en een Indo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |