Dat schroeien komt misschien omdat de eerste laag nog niet helemaal droog was? Ik zou voor de zekerheid in ieder geval nog even wachten met de rest.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Omdat, het zit erop hoor
Heeee![]()
waarom doet die tweede laag op sommige punten verschrompelen????
![]()
![]()
Dit is een hele goede tip denk ik. Het is overzichtelijker en voor je gevoel gaat het sneller. Daarnaast haal je er veel meer voldoening uit als je dan ineens helemaal klaar bent in een kamer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook kleine stapjes zijn stapjesMaar ik snap dat je het niet trekt. Maar gaat het niet al heel veel schelen als je keuken straks af is en je gewoon op je BG kan gaan leven?
En kun je niet in één slaapkamer afmaken en de rest gewoon laten? Dat kan toch ook later?
daarom dus altijd een goed merk van de verfhandel. Volgensmij maken heel veel die fout, ook ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:53 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Hier ook de fout gemaakt van de "strak in de lak" aanbieding gebruik te maken (2de pot gratis).
Wat een ellendig spul is dat!!
Verschrompelen doet die rommel als:
1. Het te snel droogt (zonnetje kwam te snel door).
2. Het te dik erop zit, tussen strak en druipers zit nog een "stage" en dat is dus rimpels.
Hmm... en toch ben ik niet overtuigd van dat schier-kookeilandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:31 schreef Gieliovd het volgende:
Scherp![]()
Er komt een stop op de vloer hiervoor
Picsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Gieliovd het volgende:
Ach ik ben erg blij, en moet ruimte hebben... Als ik iets irritant vind is het en kleine keuken
Heb net de kookplaat erin laten zakken...
Zacht uitgedrukt! haha indd!quote:
Thanks!! Ik sta er geregeld boven te kwijlen. Kan niet wachten tot het aangesloten zitquote:
Thanks!! Ik ben er ook erg blij mee. Erg lekker ruim uitgevallen en dat blad ben ik zoooo blij mee!quote:Op maandag 16 maart 2015 08:20 schreef Bruinoogje het volgende:
Jouw keukendat is echt mijn droom. Complimenten voor je smaak
Dank je pipa!!quote:
Mierenneukertquote:Op maandag 16 maart 2015 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De straal van de kraan valt niet precies in het midden van het putje. Toch jammer, 9,5/10 punten.
Check, dat is me duidelijk. Alleen is het er niet bij geleverd.... Een heel sympathiek forumlied gaat woensdag kijken of hij er een heeft!! Dus hopelijk dit weekend wel gasquote:Op maandag 16 maart 2015 12:39 schreef naaa het volgende:
Die 1/2" gasaansluiting zit standaard op vrijwel ieder fornuis.
En de meeste mensen zitten daar mee te kloten, terwijl het heel simpel is.
Als het goed is, zit er in de doos/verpakking een verlengstukje 1/2" bi x 1/2" bu.
Die word op de aansluiting van het fornuis gedraaid, en dan word dat buisje ook vastgeklemd.
Dan draai je daar weer een verloop van 1/2" x m24 haaks of recht op, uiteraard met teflon tape.
That's it. Maar als je gaat proberen het verloopje naar m24 rechtstreeks op het fornuis te draaien,
ook al is het 1/2", krijg je nooit vast of gasdicht; er blijft beweging in de koppeling/buis.
Wel hè!! Als je goed kijkt zit er rechts een mof. Ik had alles in elkaar, gaat die bende zitten lekken. Terwijl ik er een halve pot lijm in gesmeerd heb haha.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef R2R het volgende:
Mooi PVC kunstwerk heb je ervan gemaakt![]()
En je kan zelfs nog andere spullen kwijt in dat kastje nu.
Vergeet niet de afvoerslang van de vaatwasser vast te zetten. Die blijft altijd zitten, behalve die ene keer wanneer je de vaatwasser aan zet terwijl je niet thuis bent
We zullen zien, hij is wel erg besmettelijk. Nu tijdens het klussen helemaal. Schoongemaakt, 2 uur later helemaal bedolven onder het stof.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
De meningen zijn erover verdeeld. Ik vind het een hel!! Elk stofje zie je, en heb je hem eindelijk schoon veeg je net langs een mini vetdruppeltje dat zich ergens verstopt heeft in een randje en kun je opnieuw beginnen.
Doe mij maar gewoon mijn inductieplaat.
Gaafquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:27 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, VLAMMÛH!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik was echt euforisch gisteravond toen het allemaal aansprong
Dank je!! Ik ben ook echt super blijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:23 schreef Cathmar het volgende:
Ik ben gewoon blij voor je!!! Hoe heerlijk na al die tijd en al je harde werk! Gaaf hoor.
Gaaf he! Toen ik eenmaal de juiste materialen had was het 5 minuten werk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Gaaf hoorgoed dat het toch gelukt is!
Heb je je "reserve" setje nog nodig gehad?
Bedankt kerel, de kleuren vallen heel mooi uit. De vloer en de kastjes wijken ook goed af en past heel mooi bij elkaar. Er waren er meer die bang waren voor een raar beeld (Waaronder ikzelf) maar het is heel mooi uitgepakt!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Atmoz het volgende:
Wow, erg gaaf zeg![]()
Ziet d'r heel strak uit![]()
Hoe is het "in het echt" met de vloer en de onderste keukenkastjes? Gaat dat goed samen? Vond dat rode van de bovenste keukenkastjes toen al helemaal niet verkeerd, en dat vind ik nog steedstop!!!!
Via een handeltje in showmodellen, na wat onderhandelen met 80% kortingquote:Op zondag 22 maart 2015 18:03 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
GaafWaar heb je deze kookplaat gekocht?
Wederom een super afwerking, zoals we van je gewend zijn! Gewaagde kleuren maar zeer geslaagd.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef Gieliovd het volgende:
Het blad ook zeer schappelijk uiteindelijk. Ik kan die tent echt super aanraden!
Het is gewoon een superdeluxe keuken geworden zo.
Thanks!! Ben wel blij dat jullie overwegend toch wel positief zijn over de keuken, waar dat eerst niet zo was. Op jouw topic kijk ik ook altijd mee hoor! Maar vaak is dat even snel op mijn telefoon snel tussendoor omdat de momenten achter de PC erg schaars zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:52 schreef Marthinezruit het volgende:
Wat een vooruitgang! ik vind de keuken ook super gaaf! Haha de rust merk ik ook in mijn topic xD iedereen zit niet meer achter zijn computer maar buiten ofzo![]()
Oh schuren is zon hellheb je een bandschuurmachine?
Thanks Vonk! Ik moet erg wennen aan de keuken. Ik heb geen idee waar ik alles heb gelaten en ik ben als de dood het blad te beschadigen. Komt wel goed, morgen of overmorgen voor het eerst écht koken.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Die kookplaat past in ieder geval meer dan prima bij de keuken !![]()
Kun je eindelijk naar 3 jaar relax gaan zitten koken; de afgelopen jaren heb je alles met een camping kooktoestelletje gedaan ?![]()
Je gaat hard vooruit vriend !
Thanks Tux!! Ik voel me vereerd met je complimenten over mijn afwerkingquote:Op maandag 23 maart 2015 22:57 schreef tux87 het volgende:
[..]
Wederom een super afwerking, zoals we van je gewend zijn! Gewaagde kleuren maar zeer geslaagd.
Wil je het adres van het blad delen (of via PM)?
Haha ja k*t is dat echt ja. Maar als je mij aan het werk ziet....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:46 schreef R2R het volgende:
Het ergste aan schuren vind ik nog wel het stof
Je blijft schoonmaken....
Gebruik zelf ook gewoon de otoplastieken die ik eigenlijk voor op de motor heb besteld, werkt ook ideaal als je met de boorhamer aan het hakken bent. Vergeet alleen wel erg makkelijk hoeveel herrie het ding nou echt maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Gieliovd het volgende:
Haha ja k*t is dat echt ja. Maar als je mij aan het werk ziet....
- nat/droog stofzuiger
- schuurmachine
- otoplastiek
- dunne werkhandschoenen
Dan is het te doen. Weinig stof en de teringherrie is te doen door m'n dopjes. Ik kan echt heel slecht tegen hard geluid dus dat is een uitkomst.
Weet je... het duurt allemaal zo lang, dat is het probleem. FF kozijntje éérste keer schuren. 1,5 uur. Want ja, oppassen... korrel 60 vreet zo. Slang te kort, iets voor je poten.... kan niet zien etc. Je kent het wel.
Hahaha! Verschrikkelijk! Ik zou toch aanraden om voor een dagje een bandschuur machine te huren bij de hornbach bijvoorbeeld! Toch wel makkelijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks!! Ben wel blij dat jullie overwegend toch wel positief zijn over de keuken, waar dat eerst niet zo was. Op jouw topic kijk ik ook altijd mee hoor! Maar vaak is dat even snel op mijn telefoon snel tussendoor omdat de momenten achter de PC erg schaars zijn.
Schuren, nee ik heb zo'n muis schuurmachine maar dan van de Lidl. Ding doet het best, alleen trilt hij zowat je arm eraf en dat is fucking irritant. Alles begint te tintelen en doen na een tijdje.
quote:
Ik heb vaak een draadloze koptelefoon op tijdens het klussenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef Gieliovd het volgende:
Dan is het te doen. Weinig stof en de teringherrie is te doen door m'n dopjes. Ik kan echt heel slecht tegen hard geluid dus dat is een uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |