quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Wilt iemand hier een UI van maken voor me.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Wilt iemand hier een UI van maken voor me.
[ afbeelding ]
Die is verdomde sterkquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
Stond laatst op de bus te wachten, zegt die chauffeur: "hey luister, ik.ga niet vertrekken voor jij van mn bus af komt".. dusja ik huilen natuurlijk, je weet hoe het gaat
cutequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
Stond laatst op de bus te wachten, zegt die chauffeur: "hey luister, ik.ga niet vertrekken voor jij van mn bus af komt".. dusja ik huilen natuurlijk, je weet hoe het gaat
Habibi tochquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
appelonquote:
quote:
Hello DrNickquote:
Ja was wel ff leuk in Beurs.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was het nog gezellig vannacht?
ponypack ofzo toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
wp heb je dat nieuwe nummer van EZG gehoord?
ja. kut nummer trouwensquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ponypack ofzo toch?
nee maar zag op twitter iedereen die shit promoten
reden genoeg om het niet te luisteren
Wat voeg je me toe op fb :squote:
:squote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voeg je me toe op fb :s
;s;squote:
dagosukkelquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wie heeft dit verneukt?
[ONZ-SC #666+21]
gaat Gerard Joling van een flatgebouw afspringen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:42 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond veel vallende sterren te zien
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gaat Gerard Joling van een flatgebouw afspringen?
Die heeft geen ster meer maar een ingang van een mijnschachtquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gaat Gerard Joling van een flatgebouw afspringen?
kom 030 dangquote:
jij bent in geen enkel opzicht iemands favorietquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over kut users gesproken
hoiheb je mij, je favoriete kutuser, gemist?
ga wegquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over kut users gesproken
hoiheb je mij, je favoriete kutuser, gemist?
Mallory Knox, Tonight Alive en One OK Rockquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie moet er optreden dan in melkweg
ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mallory Knox, Tonight Alive en One OK Rock
Gewoon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voeg je me toe op fb :s
Ik voeg alleen FOK!kers toe die ik gemeet hebquote:
oke, meeten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik voeg alleen FOK!kers toe die ik gemeet heb
Hoe laat ben jij wakker morgen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik voeg alleen FOK!kers toe die ik gemeet heb
Watashi wa hentai desu.quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Konichiwaaaaaaa, kaizoku oni ore wa neruuuuu
Lekker hoor, vanmiddag bier gedronken met wat vrienden van me en daarna gingen we naar de biosquote:
Niceee, welke film?quote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lekker hoor, vanmiddag bier gedronken met wat vrienden van me en daarna gingen we naar de biosben net thuis
'Sexyquote:Op zondag 14 december 2014 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]
En hoe Dr Panda en ik gespeeld hebben..![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef richolio het volgende:
[..]
JaNu wij nog
hihihihhiihoofofohoohojfdiweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja was wel grappig want ik zat bij een vriend en ik liep naar beneden daar en toen zat hij daar in de woonkamerquote:
en toen zei je?quote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja was wel grappig want ik zat bij een vriend en ik liep naar beneden daar en toen zat hij daar in de woonkamer
Je bent zelf een sukkel.quote:
Ik was naar Paradiso! Bijna DrNick gemeet.quote:
Dikke kop op je grote sukkel jij!quote:Op zondag 14 december 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan een sukkel op je grote kop krijgen als je niet uitkijkt
minder drinken jijquote:Op zondag 14 december 2014 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dikke kop op je grote sukkel jij!
Dan ga ik dood.quote:
Mijn laatste biertje is alweer 3 uur terug, heeft dus geen invloed meer op mijn posten.quote:Op zondag 14 december 2014 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat ik het zo verwoorden
minder alcohol drinken jij
je hebt in het algemeen moeite met normaal posten dusquote:Op zondag 14 december 2014 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn laatste biertje is alweer 3 uur terug, heeft dus geen invloed meer op mijn posten.
Post #154 was niet echt serieus bedoeld, als je dat bedoelt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt in het algemeen moeite met normaal posten dus
Wat heb je gedaan in paradiso?quote:Op zondag 14 december 2014 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn laatste biertje is alweer 3 uur terug, heeft dus geen invloed meer op mijn posten.
ja ja lul je er maar uit hoorquote:Op zondag 14 december 2014 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Post #154 was niet echt serieus bedoeld, als je dat bedoelt.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was naar Paradiso! Bijna DrNick gemeet.
Gelukkig is ook dit weer met een sisser afgelopen.
Gedanst bij De Dijk.quote:
Tof!quote:
Oja, hoi Paultjuhhh!quote:
Roken thoooquote:Op zondag 14 december 2014 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eventjes met hem gepraat sigaretje gerookt en toen ben ik naar huis gegaan en ik ga zo slapen
Ik heb ze alweer een paar keer gezien:quote:
acid heeft geen effect op mijquote:Op zondag 14 december 2014 01:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag ik je killen met fire en je dan oplossen in acid.
watsdezequote:Op zondag 14 december 2014 01:29 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
zal mijn jongens uit zeist even bellenquote:Op zondag 14 december 2014 01:29 schreef Paul het volgende:
chilli stoelquote:Op zondag 14 december 2014 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had vanavond een chille stoel van het grofvuil gehaald
Fan dus?quote:Op zondag 14 december 2014 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze alweer een paar keer gezien:
Paradiso, Amsterdam
December 13, 2014
Schouwburg Het Park, Hoorn
November 26, 2014
Grote of Lebuďnuskerk, Deventer
September 20, 2014
Paradiso, Amsterdam
December 13, 2012
Tivoli Oudegracht, Utrecht
October 12, 2012
Openluchttheater Caprera, Bloemendaal
September 14, 2012
Indian Summer Festival 2012
June 16, 2012
May 25, 2012
Heineken Music Hall, Amsterdam
July 2, 2011
May 20, 2010
Waerdse Tempel, Heerhugowaard
November 27, 2009
Ik luister er thuis eigenlijk nooit naar. Maar live blijft het leuk.quote:
in de kerststal?quote:
ik zou het op zich wel raar vinden als je er een had, maar goed. het zou kunnenquote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ik een kerststal heb dan.
Dagoquote:
Ik net een nieuw pakje gehaaldquote:Op zondag 14 december 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
zit met een probleem jongens
sigaretten zijn bijna op maar niet echt zin om naar de winkel te gaan fietsen
Honderden euro's aan een auto uitgevenquote:Op zondag 14 december 2014 14:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Roken
Niet je geld verkwisten aan benzine
elke dag naar de macciequote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef Crip het volgende:
Niet je geld verkwisten aan eten. Haha fatlife
duizenden euro's aan kankerstokken uitgevenquote:Op zondag 14 december 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Honderden euro's aan een auto uitgeven
quote:Op zondag 14 december 2014 14:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
duizenden euro's aan kankerstokken uitgeven
quote:
Sushi is vies. Vis is wel lekker.quote:Op zondag 14 december 2014 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Maccie nee man. Sushi, en vis. Fuck yes
nooit van gehoordquote:Op zondag 14 december 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
kijkt iemand van jullie gravity falls
* SgtPorkbeans meldt zichquote:Op zondag 14 december 2014 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit de eerste aflevering te kijken
ik denk dat sergeant varkensvlees het wel kent
oh eerste aflevering zit zo'n kotsende dwerg als in je UIquote:Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans meldt zich
Nog nooit van gehoord
Oké.quote:
Waarom?quote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je voortaan van dit afblijven? [ONZ-SC #666+21]
Jawel, anders is het woord in de TT zinloos.quote:
Dan verzin je maar een andere TT.quote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, anders is het woord in de TT zinloos.
Ga naar een ander topicquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga naar een ander topicVertel mij niet wat ik wel of niet moet doen.
verkapt kijk mij eens een rebelse puber zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ga naar een ander topic Vertel mij niet wat ik wel of niet moet doen.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Tja, ik moet toch wat antwoorden op autisten die nergens tegen kunnen. Denk ik een keer een originele TT gemaakt te hebben, is er weer iemand die bang is dat de telling in de war raakt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkapt kijk mij eens een rebelse puber zijn
Hou je bekquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch wat antwoorden op autisten die nergens tegen kunnen. Denk ik een keer een originele TT gemaakt te hebben, is er weer iemand die bang is dat de telling in de war raakt.
[ afbeelding ]
quote:
vind de tt niet echt een denderend succesquote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, ik moet toch wat antwoorden op autisten die nergens tegen kunnen. Denk ik een keer een originele TT gemaakt te hebben, is er weer iemand die bang is dat de telling in de war raakt.
quote:
Okee.quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind de tt niet echt een denderend succes
quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind de tt niet echt een denderend succes
Oh volgende TT gaat over dagoduck dus?quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo geen tt als je mensen kan beledigen in de tt
of over jouquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh volgende TT gaat over dagoduck dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |