quote:Op zondag 14 december 2014 09:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even snel een terugblik op de BGL:
[..]
De eindafrekening:
Te snel: Murmeli. Als je net zo snel zou lopen als je berichten de wereld in slingert met die telefoon van je, dan zou je sneller zijn qua PR's dan jouw eigen pijll. Sterker nog, ik denk dat je dat in je hebt.
Perfect voldaan aan de verwachtingen: mosselmossel, Hinder en te-brengla.
Soms kun je een mindere dag hebben, maar toch prima gelopen: Swets, Arquero (heet die dude van Man City niet anders?) en Yuki (vanwege de finish, eigenlijk hoor je bij de vorige groep).
Trokken zich helemaal niks aan van mijn opgelegde tijden en braken mijn hart: ET en Gogo83.
En wij hier in Nederland lopen in de hel?quote:Op zondag 14 december 2014 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze week de Hoogmis over geslagen maar volgende week weer op het voorste bankje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 09:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even snel een terugblik op de BGL:
[..]
De eindafrekening:
Te snel: Murmeli. Als je net zo snel zou lopen als je berichten de wereld in slingert met die telefoon van je, dan zou je sneller zijn qua PR's dan jouw eigen pijll. Sterker nog, ik denk dat je dat in je hebt.
Perfect voldaan aan de verwachtingen: mosselmossel, Hinder en te-brengla.
Soms kun je een mindere dag hebben, maar toch prima gelopen: Swets, Arquero (heet die dude van Man City niet anders?) en Yuki (vanwege de finish, eigenlijk hoor je bij de vorige groep).
Trokken zich helemaal niks aan van mijn opgelegde tijden en braken mijn hart: ET en Gogo83.
Jep, die ging een half uurtje geleden de deur uit, zei ie. Die is altijd overal fucking vroeg hihihiquote:Op zondag 14 december 2014 09:31 schreef Yuki het volgende:
Zag zojuist pijll op Laan van NOI, ongetwijfeld onderweg naar Spijkenisse voor een mooie 10km.
Corniel, heel veel plezier met je M-debuut. Geniet ervan en blijf heel!![]()
Ja, maar dat voelt niet echt als een lange broek vind ikquote:Op zondag 14 december 2014 09:39 schreef wyccie het volgende:
Je hebt ook tubes of lange kousen? Dan heb je al bijna een lange broek aan.
3/4 tight?quote:Op zondag 14 december 2014 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeeeej de zon schijnt en ik heb vet veel zin in mijn crossje!
Alleen geen idee wat ik aan moet doen, korte broek lijkt me wel fijn maar het is maar 1 graden ofzo..
Die heb ik maar die irriteert me altijd omdat hij afzakt als het uiteinde onder mijn knieeen zit en irritant zit als ik het uiteinde boven mijn knieeen hebquote:
Gelukkig ben je mens, ook jij kan miepenquote:Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die heb ik maar die irriteert me altijd omdat hij afzakt als het uiteinde onder mijn knieeen zit en irritant zit als ik het uiteinde boven mijn knieeen heb
Mijn god, nu voel ik me net de vrouw in die cabaretshow van Klaas huppelepup gisteren met de 'tussendoortrui', iemand gezien?
quote:Op zondag 14 december 2014 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mens, ook jij kan miepen
Corniel is onderweg ja, sprak ik net op whatssapp.
Ik verwacht hem wel onder de 3 uur ja.quote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
Sneller dan 3.15 dus?
Eitje voor Corniel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |