SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 14-12-2014 19:04:02 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nu post je door het slotje Ynskequote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nu post je door het slotje YnskeMijn specialiteit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
vrouwen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
wat een geluk dat we bestaanquote:het zou wat zijn als jullie dat er ook bij moesten doen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik heb geen officieel sportmedisch onderzoek ondergaan, maar ik heb de meeste van de onderzoeken die je daarbij krijgt los ondergaan en wat meer diepgaand ook. Mijn hart is prima in orde. Mijn longen moeten nog iets verder onderzocht worden om te kunnen zeggen of het echt astma is.
Alleen geen VO2max, maar ik sport ook niet op dat niveau.
Ik heb nog geen rekeningen gezien, maar mijn eigen risico is er nu vast doorheen.![]()
Goedemorgen![]()
Iedereen die een wedstrijd gaat lopen vandaag heel veel plezier. Ik zal aan jullie denken
![]()
Succes![]()
![]()
we hebben nog even te gaan voordat het voorbij is maar toch liep ik vanmiddag in het zomerzonnetje te mijmeren over het afgelopen hardloopjaar..... en wat een super jaar!
Mijn doelen die ik van te voren gesteld had gehaald, een succesvolle Naseby en Kepler.
Tussendoor 2 officiele weg-marathons gelopen , (buiten de menige "trainingmarthons" om) overgeschakeld op een ander merk schoenen, succesvol gezocht naar een probleem voor een langdurige bil "niggle"
Maar het mooiste was de urenlange trainingen met vrienden in de vaak ongerepte leegte van "The Deep South",koffie en appeltaart na afloop en sterke hardloopverhalen....
Vrienden die eerst een foto van je maken ipv vragen of het gaat met je als je bebloed aan kom lopen nadat je gevallen bent .... puur omdat ze weten dat wat schrammen etc. "part of the game is"
Vrienden die, ondanks dat het sterkere lopers zijn, bij je blijven lopen als je een keer een slechte dag heb.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat soort vrienden![]()
Pfff. Wedstrijdspanning is hier duidelijk al aanwezig voor vanmiddag, krijg amper mijn ontbijt weg
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Veel plezier en succes vandaag op Ameland en in Ommen! Wij in Scheveningen gaan een stukkie hardlopen voor een vis
F means you're fucked![]()
Veel plezier en succes aan alle lopersZet 'm op
Ik ga zo mijn training van gisteren inhalenWeersomstandigheden zijn gelukkig een stuk beter nu
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 december 2014 08:36 schreef YUR het volgende:
Veel plezier en succes vandaag op Ameland en in Ommen! Wij in Scheveningen gaan een stukkie hardlopen voor een visXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Jij ook veel plezier en succes vandaag!quote:Op zaterdag 13 december 2014 08:36 schreef YUR het volgende:
Veel plezier en succes vandaag op Ameland en in Ommen! Wij in Scheveningen gaan een stukkie hardlopen voor een vis
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Thanks!quote:
Mijn doel vandaag is gewoon lol maken en mijn Salomons hun eerste kilometers geven. Het is een beetje overkill om met zulke schoenen op het strand te lopen, maar ze moeten gewoon ff ingewijd worden
Die kunnen best ook op een toastjequote:Op zaterdag 13 december 2014 09:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet de Leeuwen Kamelen loop is...![]()
![]()
Geweldig! Zat even een nieuwe route uit te stippelen en kom er gewoon achter dat ik de route die ik in oktober niet eens kon uitlopen nu 2x kan doen![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef Maraca het volgende:
Geweldig! Zat even een nieuwe route uit te stippelen en kom er gewoon achter dat ik de route die ik in oktober niet eens kon uitlopen nu 2x kan doen![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef Maraca het volgende:
niet die uitslovers die zo nodig een marathon of verder lopen maar deze berichten maken dit topic zo speciaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben nog even te gaan voordat het voorbij is maar toch liep ik vanmiddag in het zomerzonnetje te mijmeren over het afgelopen hardloopjaar..... en wat een super jaar!
Mijn doelen die ik van te voren gesteld had gehaald, een succesvolle Naseby en Kepler.
Tussendoor 2 officiele weg-marathons gelopen , (buiten de menige "trainingmarthons" om) overgeschakeld op een ander merk schoenen, succesvol gezocht naar een probleem voor een langdurige bil "niggle"
Maar het mooiste was de urenlange trainingen met vrienden in de vaak ongerepte leegte van "The Deep South",koffie en appeltaart na afloop en sterke hardloopverhalen....
Vrienden die eerst een foto van je maken ipv vragen of het gaat met je als je bebloed aan kom lopen nadat je gevallen bent .... puur omdat ze weten dat wat schrammen etc. "part of the game is"
Vrienden die, ondanks dat het sterkere lopers zijn, bij je blijven lopen als je een keer een slechte dag heb.
Alle lopers succes vandaag
Voor de liefhebber, schoenen voor het nieuwe jaar:
http://www.believeintheru(...)unning-shoe-preview/
En hier nog meer:
http://running.competitor(...)running-shoes_110471F means you're fucked![]()
Dat is zo tof aan hardlopen.. progressie zien!quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef Maraca het volgende:
Geweldig! Zat even een nieuwe route uit te stippelen en kom er gewoon achter dat ik de route die ik in oktober niet eens kon uitlopen nu 2x kan doen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: